Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 15641 til 15660 af 42938
  • Åh nej! (:

    Forumindlæg
    Hej alle sammen' jeg sidder og skal til eksamen i mundtlig matematik B, og er stødt på et problem i et af spørgsmålene. Er der nogle der ved hvordan jeg klare den her: • Bevis at en lineær funktion er differentiabel og at differentialkvotienten er hældningskoefficienten. På forhånd tak .
  • Echo og Narkissos billedanalyse

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til mundtlig dansk eksamen på torsdag, men er lidt i tvivl om, budskabet i mit billede, og noget om kompositionen, og træet, om det har nogen betydning? Håber der er nogle der er lidt klogere end jeg selv.. http://www.denstoredanske.dk/@api/deki/files/20752/=326319.501.jpg - her ...
  • SIN OG COS relationerne for stumpvinklede trekanter!

    Forumindlæg
    Heej derude jeg skal snart op til den mundtlige matematik eksame og jeg ville lige høre om sinus og cos relationerne i spidsvinklede trekanter er de samme for stumpvinklede trekanter?? Hvis ikke hvad er så sætnigerne for dem... jeg har kigget i bogen og der står ikke noget om de stumpvinklede nem...
  • Markedskommunikation

    Forumindlæg
    hej. har lavet et eksamens projekt som så skal fremlægges mundtligt... men hvad skla man egentlig have styr på og hvad har i af foreslag... vores lærer er dårlig ti lat forklarer hvad det er han vil have.. har det på c-niviau på handelsskolen 2. år. hvis i har et ekssempel på powerpoint vil e...
  • Differential regning- Bevis (f+g)'(x)=f'(x)+g'(x)

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal til mundtlig matematik eksamen, og manglet beviset for at (f + g) ' (x) = f ' (x) + g ' (x), vha. tre-trinsreglen. nogen der kan hjælpe mig?
  • Ligevægtsloven og reaktionsbrøken

    Forumindlæg
    Hej SP, jeg skal imorgen op til kemi B mundtlig eksamen, og jeg har problemer med et af spørgsmålene. Det handler om ligevægtsloven, og opskrivning af reaktionsbrøken. De opskrives jo på samme måde(produkter i tælleren, reaktanter i nævneren), men hvad er forskellen mellem de to? på forhånd tak...
  • Tips/råd biotek

    Forumindlæg
    Jeg står inden længe og skal op i bioteknologieksamen, faktisk om en uge. Jeg har fået udleveret spørgsmålene og ved godt hvordan eksamen foregår. Men er der nogle der evt. har nogle gode tips og råd til den mundtlige bioteknologieksamen/ biokemieksamen?
  • Min skole tid - Dan Turell - HURTIGT

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til eksamen i mundtlig dansk, men jeg mangler teksten: "Min skoletid" Af dan turell , er der nogle der kender en internetside hvor jeg kan finde den? Skriv gerne linket. På forhånd tak
  • Eksponentielle og Potens funktion(haster)

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mundtlig eksamen på fredag og jeg har svært ved at bevise de to formler Eksponentielle (y = b * a^x) og Potens funktion(y = b * x^a) håber i kan hjælpe :-)
  • Fysik C - Emission , absorption , spektre.... HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej... Jeg skal op til mundtlig eksame imorgen.. Jeg skal fortælle om atommodellen. Jeg skal i komme ind på hvad en kern er, elektroner, energiniveauer, fotoner, emission, absorption og spektre... Har i nogen ideer hvad jeg kan fortælle om ?? Meget gerne med eks.
  • Hjælp til at definere den narturlige Logaritmefunktion.

    Forumindlæg
    Som overskriften siger vil jeg gerne have hjælp til at definere den narturlige Logaritmefunktion som jeg skal bruge i mundlig eksame. Håber i kan komme med en god simpel forklaring da det er et begreb der er svær at få hjernen viklet om!
  • Logaritme funktioners egenskaber

    Forumindlæg
    Hej,, jeg skal op i matematik a mundtlig eksamen,, og vil gerne spørge om flg. spørgsmål: gør rede for de to logaritmefunktioners egenskaber. Håber der er nogle der kan forklare mig hvilke egenskaber der er tale om :S På forhånd mange tak
  • Normalfordeling

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spørgsmål til min mundtlige eksamen der lyder: Gør rede for normalfordelingen. Er der nogle der evt. kan komme med nogle forslag til hvad jeg skal komme ind på, og hvad normalfordeling kort og kontant går ud på?
  • Statistik - lærereksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til mundtlig eksamen i morgen den 26.8.2010 og har brug for nogle guldkorn, da min klap allerde er gået ned :-/ Evt. også et rigtig godt eksempel på segregationsraten og segregationsindekset? Håber på svar. Hilsen
  • Værdipapirer????

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle hvad værdipapirer er?? Jeg skal til mundtlig matematik eksamen imorgen og værdipapirer er en del af pensum, så håber virkelig nogen ved noget om det!
  • Hvad er værdipapirer??

    Forumindlæg
    Nogen der kan fortælle hvad værdipapirer er?? Jeg skal til mundtlig matematik eksamen imorgen og værdipapirer er en del af pensum, så håber virkelig nogen ved noget om det!
  • Forskellen på argumentation og artikel?

    Forumindlæg
    Hvis man trækker en avisartikel til Dansk mundtlig eksamen, skal man så gå ud fra en artikelanalyse eller skal man bruge en argumentationsanalyse? Eller kan man bruge begge dele til at analysere teksten? Altså man forestiller sig at argumentationsanalyse skal bruges til taler, så bliver talerne...
  • Bestået fag.

    Forumindlæg
    Hvis man har fået 4 mundtlig og 4 i skriftlig Spansk i årskarakteren. Og man får -3 til eksamen skriftligt. Tæller det som bestået eller dumpet? Hvornår kan man få -3? Er er der hvis man slet ikke har besvaret nogle opgaver? Tak på forhånd.
  • Bestået eller dumpet

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sider her med en ven, som desværre er dumpet i sin dansk skriftlig eksamen. Der spørg vi om han, så er dumpet i faget selvom hans årskarakter siger 4 mundlig og 4 skriftlig ??
  • renteformlen er en eksponentiel funktion

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Jeg skal til mundtlig matematik eksamen på mandag. Jeg har lavet en disposition til alle spørgsmålene men mangler ligde dette ene jeg ikke kan svare på håber der er nogen der kan hjælpe mig:) Gør rede for, hvorfor renteformlen er en eksponentiel funktion??