Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15641 til 15660 af 27496
-
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og skal forklare om, hvordan kerneenergi bliver omdannet til kemisk energi. Nogen der kan hjælpe? -
Energikredsløbet
ForumindlægJeg har eksamen i Fysik/Kemi og jeg skal tale om hvordan elektrisk energi bliver omdannet til termisk energi. Nogen der ved det? -
Hvor finder man hjælp?
ForumindlægEr der nogen som ved hvor man kan tage kontakt, hvis man gerne vil have noget "ekstra undervisning" i kemi? -
Beregn aktuel koncentration
ForumindlægHej jeg sidder med en kemi opgave, hvor jeg skal beregne den aktuelle koncentration for 1,0 m Na2SO4, hvordan gør man det? - Har vikelig ingen anelse -
H og H+
ForumindlægHej alle kloge kemi-hoveder :p .. Jeg tænkte på om der egentlig er nogle forskel på H og H+ ? -
Er virkelig i en slem.......
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen imorgen og synes ikke at jeg har forbredt mig særlig godt. Er der nogen der sidder med nogle velinformeret kemi B Noter???????????????. -
titrering af stærk og svag syre
Forumindlæghvordan ved man, ved at udregne fra titreringsgrafen, om det er 0,1 M opløsninger man bruger til forsøget? kemi er absolut ikke min stærke side. -
Ionforbindelser
ForumindlægHar brug for lidt hjælp, har denne opgave i Kemi C. Er selv i tvivl om hvilke af disse stoffer som ikke er et salt, men en syre. Måske i kan hjælpe?? Tak på forhånd -
Sammentrukken strukturformel:s
ForumindlægHey skal til eksamen i kemi. nogen som ved hvordan den sammentrukkene struktur Formel ser ud for pentan-2-ol ? på forhånd tak :) -
BRINTSAMFUNDET - HJÆLP
Forumindlæghey. jeg har så skrevet min studieretningsopgave i fysik og kemi om brintsamfundet. og nu mangler jeg og se hvordan en anden har skrevet og sat den op? så PLEASE! hjælp. -
Phenoler, er det en alkohol?
ForumindlægHej alle :) Jeg har spørgsmålet: Har phenoler noget at gøre med alkoholer? Vil det være relevant at komme ind på til eksamen i kemi B? Mvh Esben :) -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol? -
atom 17 (chlor)
ForumindlægHej alle. Skal lave en kemi journal. og vil lige ha svar på et spørgsmål vi har for; - tegn og beskriv atom 17 (chlor) altså hvor mange protoner, neutroner og elektroner der er ;) Tak -
Landolt forsøg
ForumindlægHey alle, er der nogen herinde som sidder med rapporten om "Landolts forsøg" og som vil sende mig den. Jeg skal nemlig bruge den til min SRO I kemi........... Tusinde tak -
hydronolysegrad og Ks-beregning
ForumindlægI kemi modtager SP ofte spørgsmål om hydronolysegrad og Ks-beregning, hvorfor nedenstående Link anføres http://peecee.dk/upload/view/105707 -
SRO-hvordan skal man skrive opgaven.
Forumindlægjeg skal skrive om mat-kemi, men jeg ved ikke hvordan ska selve opgaven stilles op, skal der være indledning, analyse, og sådan noget i opgaven.... -
cracking.
ForumindlægHej... Da jeg ikke er den store nørd til kemi og jeg har en aflevering i morgen, er jeg nød til at spørger herinde. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Hvilken reaktion er det?
ForumindlægHej er der nogen der kan fortælle mig hvilken reaktion det her er? (vedhæftet) og evt give et kort gennemgang af de reaktioner der kan forkomme i kemi ;) tak :) -
ionforbindelser
Forumindlæghej er igang med en kemi aflevering. hvem ved hvordan dette stof H2SO4 er sat sammen af molekyleforbindelser. Håber i vil hjælpe. på forhånd tak. -
FARMACI OPGAVE
ForumindlægHej er der en universitetsstuderende eller underviser der kan hjælpe mig med noget organisk kemi første semester? Jeg har et par få spørgsmål, og det er akut
