Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15661 til 15680 af 27496
-
differentialligning for hastighed
ForumindlægHej. Jeg skal opstille en differentialligning for en hastighedsudtryk i kemi. hastighedsudtrykket: v=0,00419*[S2O8^(2-)]^1*[I^-]^1 nogle der lige kan hjælpe ? -
Hjealp Haster Haster hvordan aktivere man en Enogle??
ForumindlægHvordan Aktivere man en Enogle??? til kemi ... jeg har provet tusind gange og kan ikke finde ud af det..... nogen der kan guide mig via skype eller?? eller her -
oxidation af alkohol
Forumindlægjeg skal op i kemi C imorgen, og mangler en rapport om oxidation af alkohol. er der nogen der ved hvor jeg kan download den fra. tak på forhånd -
hjælpppppppppp
Forumindlægjeg skal op i kemi C imorgen, og mangler en rapport om oxidation af alkohol. er der nogen der ved hvor jeg kan download den fra. tak på forhånd -
har i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda
Forumindlæghej er der nogen der har lavet kemi rapport, i Bestemmelse af krystalvand i krystalsoda. håber i gider send den, til mig for skal til eksamen er mega nervøs -
Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
privatlærer
ForumindlægJeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Eksamensspørgsmål - opløsningers koncentration
ForumindlægHej. Jeg har et eksamens spørgsmål til kemi på C som lyder opløsningers koncentration. Hva bør jeg mere komme ind på når jeg har skrevet noget om stofmængdekoncentrationen? -
Hjælp Privatlærer
ForumindlægHeej,. Jeg går på HTX på 1 år, har problemer i Matematik,Kemi og fysik. Er der nogen der ved hvor man kan få fat i en privatlærer? -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
redoxreaktioner og spædingsrækken
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål om, redoxreaktioner og spædingsrækken. jeg skal snak i 20 min, hvad synes i jeg skal fortæl om? det er c niveau kemi tak på forhånd -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak. -
Disposiotner FSA mundtlig
ForumindlægKunne godt bruge dispositioner til følgende emner i Kemi Syrer Baser Ioner Salte Det periodiske system Metaller Kemiske reaktioner På forhånd tak :D -
Metaller?
ForumindlægHej jeg skal skrive en aflevering om metaller i Fy/kemi er der en der kan forklarer metallernes egenskaber (detaljet)t? -
Bioteknologi A
ForumindlægJeg skal op til termins prøven i bioteknologi. Jeg har fundet 3 exames sæt i bioteknologi og har prøvet at gennemgå dem. Men jeg er ikke så god til kemi da at jeg aldrig har haft det. Jeg har nu læst kemi c igennem og vil også gerne læse noget fra kemi A1 og kemi A2. Men jeg har ikke så meget t... -
Fysik disposition
ForumindlægHej alle. jeg undrede mig over, hvordan en fysik/kemi disposition ser ud(gerne et ex.)? Tak på forhånd mvh Maria -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander....
