Søgning på: tysk analyse. Resultater: 15721 til 15740 af 38620
-
Mundtligt dansk eksamen!! hjælp!!
ForumindlægJeg skal op til mundtlig dansk her i næste uge. Jeg har trukket overemnet ''opinions tekser'' - artikler hvor der er en mening i. - Og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal snakke om, fordi jeg ved næsten ikke noget om sagprosa. Eller jo det gør jeg vel, men ikke hvor det er såda... -
metode HASTER
ForumindlægGiver det her mening? I psykologi arbejder jeg med det samfundsvidenskabelige fakultet fordi jeg er nødt til at se på samfundets strukturer for at forstå den måde individet opfører sig på. Det gør jeg ved at analysere og fortolke kvalitative undersøgelser hermeneutisk, med begreber fra psykologi,... -
Skr eng eks 2.g
ForumindlægHva så, hvordan gik det?Jeg sys min analyse var lidt tør, så ville høre hvad i andre har skrevet. Jeg sagde selv, at teksten handler om at tillægge livet en mission eller en mening, altså at afrikaneren(hva hun nu end hed)opnår mening med livet da hun vælger at smutte tilbage afrika og efterlade ... -
Lav et Spansk forum!
ForumindlægBeskeden er kort... Lav et Spansk forum! -
Danmark...
ForumindlægHey folkens!!jeg skal til eksamen om 1 time.. er ret bange.. og nervøs og ryster hel vildt..:0(Fandt lige ud af, at jeg er ik ret sikker på om jeg forstå hvordan Danmarks situation var under 2.verdenskrig.. altså jeg mener økonomien og politiken.. Jeg håber virkelig i gider hjælpe mig straks...:0... -
hjælp til ordbog
ForumindlægHej Jeg ved godt at det er et dumt spørgelsmål, men jeg kan ikke huske hvad de tegn/ord ved siden af betyder(altså og s'et er ved flertal eller om det er det andet) fx. wassern<-s, wässer> På forhånd tak for hjælpen -
Er det snyd?
ForumindlægDet jeg egentlig tænke på vat at, er det egentlig snyd at man får rettet sineopgaver eller noget andet?Jeg menet ikke at det er snyd fordi, man får jo hjælp det er det samme som at få hjælp fra en familiemedlem end en ubekendt?Hvad mener i at det er hvad vil læreren betragte det som? -
Det nationalsocialistiske arbejderpartis program...?
Forumindlæghvad går Det nationalsocialistiske arbejderpartis program ud på..? hvad er det egentlig for noget og hvad blev den brugt til...? osv... fatter ikke en meter, der er en række punkter og intet andet.!!!!Håber at der er nogle kvikke hoveder der kan hjælpe den mindre kvikke....!!!!PÅ forhånd takGorilla -
formuleringer
ForumindlægHej..jeg søger lidt hjælp til nogle få formuleringer..når man vil sige 1) "nogle af drengene" er det så ikke "einige von den Jungen"???2) ".. fordi vi kl. 10 skulle mødes med de andre" .. er det ikke noget i retningen af "weil wir am 10 Uhr mit dem anderen zusam... -
rette
Forumindlægwas tunen wir? hier ist nichts zu tun. Sie tun alles für seiner eltern. Aber sie machen auch sehr vielen für sie. Er tat das beste, aber es geklingt er nichts. Wir taten nur die pflicht. wer hat es tun. Das ist nichts mich, der tun es hatte. willst du tust mich eine gefallen. Jah das will ich ger... -
en sætning
ForumindlægLiebe klingt in der Theorie einfach , aber es ist in der Wirklichkeit oft eine schwere Arbeit. Er den her grammatisk korrekt? -
Fransk, italiensk eller spansk?
ForumindlægHey. Fransk, italiensk eller spansk - hvad valgte du som andet fremmedsprog og hvorfor? Hilsen Tissi -
Tyskniveauer på STX
ForumindlægHej. Jeg overvejer, at hæve fra B til A i øjeblikket. Men jeg frygter lidt, at jeg ikke længere vil kunne være helt med. Problemet vil være, hvis det medfører større krav af slagsen, som man kender dem fra dansk. På den anden side vil vi være et hold på max 8-9 stykker, og jeg har ingen problemer... -
Nazisme
ForumindlægHej. Jeg læser i øjeblikket til historie eksamen og har derfor nogle spørgsmål omkring Nazismen. 1.) Hvad menes med at NSDAP ønskede krav om lebensraum 2.) ideologien bag NSDAP, der står at de er antidemokratisk, antiparlamentarisk, antisocialistisk, antirepublikansk, antikapitalistisk og nation... -
Muligt at skifte C-valgfag?
ForumindlægJeg har desværre fået en lærer i et valgfag på C-niveau, som jeg ikke bryder mig om (havde ham sidste år i 2g). Derfor kunne ejg godt tænke mig at skifte til et andet valgfag, men er det for sent nu? Vi begynder jo i skole i næste uge. -
Rette to sætninger
ForumindlægKan nogen sige om jeg har oversat disse to sætninger korrekt: I går kunne rejsen endelig begynde: gestern konnte die Reise endlich beginnen Passagererne skulle sove i bussen: Der Fahrgast sollten schlafen in den Bus -
Spørgsmål
ForumindlægHvorfor er det vigtigt for jer, at have en familie? -
2.verdenskrig
ForumindlægHej! Hvordan kan det være at 2.verdenskrig opstod? -
Hjælp til oversætning af engelsk ordsprog
ForumindlægJeg ønsker en oversætning af sætningen : ' What doesnt kill me makes me stronger ' er der nogen der kan gøre det 100 % korrekt ? Tak ! -
eksamener-...
Forumindlæghej jeg ville bare spørge om nogen ved hvilke eksamener man helt sikkert kommer op i til maj i 9.klasse og hvilke eksamener der bliver trukket lod om?
