Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 15741 til 15760 af 95433
-
HTX Mat A
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig mat eksamen, og ville høre om der nogen der har mulighed for at dele deres noter eller har nogen gode råde! -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
studieretning
Forumindlæghej jeg har valgt naturvidenskabelig studieretning, men jeg har hørt af så mange at det er SYGT svært. Nogen der har / haft naturvidenskablige studieretning der kan hjælpe mig lidt : / -
Hjælp til ligning
ForumindlægJeg har en ligning der lyder sådan her: "mvand • cvand • (tstart - tslut) = mis • Ls + mis • cvand • (tslut - 00C) " mvand = 0,135 kg cvand = 4180 tstart = 30,2 oC tslut = 18,7 oC mis = 0,016 kg Ls = ubekendt. Jeg skal have beregnet Ls i denne ligning, men... -
Efter ungdomsuddannelsen
ForumindlægHej alle medstuderende Jeg er af den opfattelse, at langt de fleste her, er igang med en ungdomsuddannelse.. Såeh, hvad vil I læse når I er færdig, eller besæftige jer med?? Kunne også være interessant at vide hvad folk laver, altså dem der er færdig med en ungomsuddannelse.. -
Fjeder og arbejde
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe mig igang med denne opgave jeg har fået for i fysik? I det første spørgsmål, er det så en fjederkonstant eller en gennemsnitlig fjederkonstant der regnes for dem alle? jeg skal nok os have hjælp til de næste par spørgsmål -
dansk folkeparti
Forumindlægjeg har søgt flere steder for finde ud hvilket ideologi hører dansk folkeparti under? liberalism eller nationalist socialism osv? har flere noter og der stå forskellig ting så er ret forvirret håber en har forstand på det? -
Karakter - Højnivea
ForumindlægJeg kom til at tænke på, hvordan den endelige karakter bliver givet, når man skal have høj niveau næste år.. Nu er det sådan at jeg var heldig at få 10, kommer det til at have indflydelse på min endelige karakter? -
eksamens-spørgesmål
Forumindlæghej, jeg skal til ekasamen i matematik A niveau og kunne godt tænke mig en hjemmeside (el. noget) hvor man kunne finde alle de mulige spørgesmål man kunne komme op i indenfor et givent emne. altså alle de spørgesmål jeg kunne trække indenfor fx vektorer, integralregning, rumgeometri ... på f... -
hjælp
ForumindlægHjælp skal oppe til fransk fsa i 9 klasse har brug for nogle ekstra tekster som jeg kan læse og lave referat af min lærer siger at han ikke har flerer bare sæt links til tekster på 9.klasse niveau mvh, moha2100 -
Hvordan går man til biologi eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i biologi på b niveau. (gammel ordning). Er ret lost, da min lærer ikke har været så god. Ville bare lige høre, hvor meget man skal kunne i hovedet, og hvad forventningerne til en egentlig er? Hvordan spørgsmålene lyder, måske er der en der gad lægge et gammel eksamenssp... -
Årskarakter
ForumindlægHej derinde Jeg går i 1.g og har engelsk på A niveau, og fik som årskarakter 00 i mundtligt engelsk, kommer det til at betyde noget for min fremtid i 3.g Mvh anonym -
jura AAU
ForumindlægEr der nogen der ved hvad kvote 2 fagsnittet for jura ved AAU blev? evt. nogen der er kommet ind på kvote 2. og hvis man har både samfundsfag og historie på B niveau, tæller begge så med i gennensittet. -
årsprøven!!!
Forumindlægheeej.. det er fordi jeg har været i matematik årsprøve, og jeg har ikke fået svar, får det meget snart. jeg har matematik på A-niveau. hvad er mening med en årsprøve? hvorfor laver man årsprøver? hvilke konsekvenser er der? -
svar på et arbejdsspørgsmål
Forumindlæg"Hvordan skader solen helt på et molekylært niveau?" hvordan kan jeg svare ordentligt på det her spørgsmål i min rapport når jeg ik forstår ordet molekylært eller kan finde noget brugbart på nettet? -
tysk stil
Forumindlægværd sød at rette denne stil da jeg er i tidsnød eller og så plzz sige hvor jeg skal rette(hvilke ord i hvilke sætninger der skal rettes) på forhånd tak. Deutsch Das letzte BuchHeute kann man sehr viel mit der Computer-Technologie machen. In die Computer kann man fantastische Welt schaffen.Univer... -
Resistans
ForumindlægHej er der nogle som kan hjælpe mig med nedenstående opgaver, der et billede, man skal bare klikke åben i ny fane -
HF uden 2. fremmed sprog
ForumindlægJeg skal igang med en fuld HF her til August, og det under mig lidt at jeg ikke skal have 2. fremmed sprog. Jeg troede at det var et krav hvis man vil søge ind på en vidergåendeuddannelse? Men det er måske bar mig der har misforstået det? -
SRP - Historie som 1. fag??
ForumindlægHej, jeg skriver angående SRP. Når man skal vælge fag, så har jeg forstået at man skal vælge et fag på A-niveau som indgår i ens studieretning, men betyder det så at man ikke kan vælge Historie som A og derefter fx samf som B eller biologi som B. Har nemlig studieretningen Engelsk A, samf B og bi... -
Gymnasial supplering
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit sidste år på STX. Jeg har planer om at holde et sabbatår efter sommerferien, hvor jeg bl.a. vil læse mit matematik B-nivaeu til et A-niveau, men jeg er blevet i tvivl om, hvorvidt den gymnasiale supplering kommer til at påvirke mit karaktergennemsnit fra min studente...
