Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 15761 til 15780 af 47924
  • Radioaktivitet

    Forumindlæg
    Hej studioportalen. Jeg skal til eksammen i fysik imorgen, og jeg ville bare spørge om hvad radioaktivitet er. (har i ikke en god foklaring på det) Hilsen Stefan
  • formler

    Forumindlæg
    Står og skal op til fysik eksamen FSA, men er meget i tvivl om det med at skrive formler og det er jo det vigtigste... Så nogle der har en "opskrift" for hvordan man skriver formler med alt det der med ioner og det...
  • Elektrolyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse.
  • T,s

    Forumindlæg
    Hvordan ville en t,s-graf se ud for en bevægelse med konstant acceleration? Og kan I forklare mig hvorfor? Jeg sidder og læser mekanik til min fysik eksamen.
  • Ved du dette?

    Forumindlæg
    Nogen som ved hvad jeg kan fortælle om Streginstrumenter og blæsere, toner under emnet lys, til fysik eksamen?
  • olie, hjælp!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (:
  • brydningsloven

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan forklare brydningsloven til mig og forklare et forsøg med brydningsloven? skal til eksamen i fysik c, haster lidt for skal op kl 8:30 tak
  • Emner

    Forumindlæg
    Heej ! Er der nogen der ved hvilke emner man kan trække til eksamen i FSA 9 klasse i Fysik/Kemi. Er nemlig lidt i tvivl :s
  • økosystem

    Forumindlæg
    hej jeg har igang i en slags eksam i fysik kemi jeg skal forklarer hvordan et økosystem forbliver sundt og skaber balance. nogle der kan hjælpe....
  • gødningssalte

    Forumindlæg
    er der nogen der ved præcist om hvad gødningssalte er, ville bare lige hurtigt have det forstået, hvilket fordi jeg skal til fysik eksamen imorgen.. har meget travlt. på forhånd tak..
  • vedvarende energi

    Forumindlæg
    hej jeg ville lige stille et spørgesmål.. er der nogen der kan forklare mig hvad vedvarende energi er er? det haster og jeg skal til fysik eksame om 2 dage så jeg har meget travlt.. på forhånd tak ;)
  • Transformation?

    Forumindlæg
    Hvad er det helt præcist og hvordan laver man selve forsøget? please svar, skal op til fysik-eksamen og vil gerne bestå haha tak på forhånd :p
  • Ohms Lov

    Forumindlæg
    Hej (: Jeg skal op til mundtlig fysik eksamen i morgen og jeg er rimlig i tvivl om hvad Ohms lov er. Er der nogen der kan hjælpe mig? Tusind tak på forhånd!
  • CIE-diagram.

    Forumindlæg
    Skal til fysik eksamen STX på C, på tirsdag, og vil gern elige have på plads hvad et CIE-diagram er og hvornår det bliver brugt. er der nogen der kan hjælpe?
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • kalk

    Forumindlæg
    hej skal til fysik eksamen og har fået et emne der hedder "Er dette kalk" Er helt lost med alt det der. kunne i fortælle mig hvad der er? på forhånd tak!
  • Neutralisering af base med syre

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til fysik eksamen her på mandag. Problemet er at jeg ikke ved hvad teorien er bag Neutralisering af base med syre?
  • Hvad er teorien i forsøget "base indikatorer"

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg skal til fysik eksamen på mandag og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad teorien er i base indikator? Er der nogle der vil hjælpe vil jeg være dybt taknemmelig.
  • Energi niveauer i Brint

    Forumindlæg
    Nogle herinde der ved noget om energi niveauer i Brint? Jeg skal op til eksamen i Fysik B, men kan intet finde om det i min bog :(
  • Halvveringstid

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg sidder lidt fast i radioaktivitet og underemnet halvveringstid. Håber i kan hjælpe lidt ;) Tak på forhån