Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 15761 til 15780 af 45492
-
Hvilke partier er ideologisk mest tydelige?
ForumindlægHej alle, Ville lige hører om, der er nogle, som kan hjælpe mig med dette lille spørsgmål? Hvilke partier er ideologisk mest tydelige? På forhånd mange tak! :) -
Spørgsmål om foreskel på opløselighedsprodukt og syre/base,
ForumindlægHvis der er nogle der kan svare på dette bliver jeg meget glad! Jeg har vedlagt et lille billede med spørgsmålet Håber i kan hjælpe -
Fransk oversæt! HJÆÆLP
ForumindlægHvordan siger man: -Derudover - jeg har sunget siden jeg var lille - har optrådt forskellige steder (hun) -
Viskositet for rapsolie
ForumindlægJeg har et lille spørgsmål. Er der nogen der kender en værdi for viskositeten for rapsolie (den skulle gerne have enheden N*s/m^2)?? -
Udenfor af Svend Åge Madsen
ForumindlægHej! Jeg har et lille spørgsmål: Jeg sidder ed novellen "udenfor" og skal perspektivere til noget andet med den? Hvad kunne det være? På forhånd tak :) -
Kildekritik
ForumindlægKan man i sin litteraturliste lave et lille afsnit med kildekritik? Det skal lige siges at jeg skriver i fagene afsætning og virksomhedsøkonomi! -
inkommensurable størrelser
Forumindlæghej :) jeg skal bevise at den lille katete og hypotenusen er inkommensurabla i en retvinklet trekant med katetelængderne 1 og 2. Hjælp! er kørt helt fast:( -
Rondo A/S
ForumindlægHej, Vores lære har givet os en lille Opgave for som er Rondo A/S Nogle som kan hjælpe mig med opgaven ?? Hvis ja, om der er en der kan sende den. På forhånd tak. -
hjææælp ..
Forumindlægnogen der gider at rette en lille tekst oversat fra dansk til engelsk? dog også rette tegnsætningen osv? -
PROTEINER
ForumindlægHej alle Mit spørgsmål lyder: "Gør rede for hvordan celler danner proteiner" Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til dette. Det er til mundtlig eksamen. Bare en lille forklaring ville være en stor hjælp :) -
engelsk rettelse
ForumindlægJeg har en lille tekst, jeg skulle skrive lidt om .. altså referere .. Er der nogen der lige vil bruge 10 min. og kigge på den ;) .. -
Rettelse af STIL
ForumindlægNogen der kan rette min forholdsvise lille dansk-stil på omkring 1 side.. Tak på forhånd -
hjælp til engelsk
Forumindlæghejsa;) er der nogle friske mennesker derude som godt kunne tænke sig at rette min lille bitte opgave på engelsk? -
hjælp til engelsk
Forumindlæghejsa;) er der nogle friske mennesker derude som godt kunne tænke sig at rette min lille bitte opgave på engelsk? -
Saltes opløselighed i vand
ForumindlægHejsa, sidder med et lille spørgsmål, som driller. Forklar hvad der sker, når et salt opløses i vand. Vis et eksempel. På forhånd tak -
jeg har brug for hjælp
ForumindlægEr der nogen der rette min lille stil , kan I også skrive lidt mere på den , eller tilføje noget , fordi jeg synes at jeg har ikke skrivet så meget . :( taaak -
familien fra bryggen
ForumindlægEt lille spørgsmål... Nu har jeg længe prøvet at finde et svar, men kan ikke. Er familien fra bryggen en realitydokumentar eller realitymagasin ? -
5 spanske ord ??
ForumindlægHar lidt problemer med denne sætning, men er den rigtig? Den lille mand var grå. El boja hombre era gris. -
Tema og budsbaer
Forumindlæghej jeg skal til eksamen og vil gerne have lidt hjælp jeg har valgt eventyret "den lille pige med svovlstikkerne" hvad er temaerne og budskaberne i eventyret tak på forhånd :) -
Bestem nulpunkterne for polynomiet
ForumindlægHej, jeg har et lille problem med denne opgave, jeg ved ikke hvordan jeg skal finde -x^2, men her er opg. [f(x)=-2x^2+14x-20] tak på forhånd
