Søgning på: engelsk brev. Resultater: 15781 til 15800 af 25907
-
HJÆLP !!
ForumindlægHej derude. Jeg skal snart til at skrive SRP om nynazisme i USA. Jeg har valgt fagende historie og engelsk at skrive i. Jeg har massere at skrive om emnet i faget engelsk, men det kniber med at få historie ind. Nogen der har en idé til hvordan man kan indrage historie? -
HJÆLP !!
ForumindlægHej derude. Jeg skal snart til at skrive SRP om nynazisme i USA. Jeg har valgt fagende historie og engelsk at skrive i. Jeg har massere at skrive om emnet i faget engelsk, men det kniber med at få historie ind. Nogen der har en idé til hvordan man kan indrage historie? -
Emne til SRP
ForumindlægHej kære brugere Jeg står i den situation at jeg snart skal til at vælge et emne til min SRP og jeg står mellem to hovedemner: Brexit (Engelsk A og Samfundsfag A) Borgerrettighedsbevægelsen i USA (Historie A og Engelsk A) Hvad havde i valgt og hvorfor? Håber i vil hjælpe Tak på forhånd :) -
Grammatik
ForumindlægHvad kaldes den type fejl man laver hvis man fx skal oversætte en sætning fra dansk til engelsk, og man så oversætter det direkte, men det giver ingen mening på det andet sprog. fx ( Sig det på engelsk) --> (fejl) ( Say it on English) den rigtige oversættelse er selvfølgelig --> (Say it in ... -
Fedme i USA - SRP. Hjælp til filmanalyse.
ForumindlægHej Jeg sidder og skriver SRP om femde i USA i fagene biologi A og engelsk B. Jeg skal analysere filmen "Fed Up", men har aldrig prøvet at analysere en film i engelsk som sådan. Er der nogen, som har nogle opgaver jeg kan se og evt få noget inspiration fra, eller som har nogle guldkor... -
Komparativ metode
ForumindlægHvis man i dio laver en kulturel sammenligning af to kulturer via Geert Hofsteedes kulturdimensioner, er der så tale om komparativ metode? Min tvivl går på at komparativ metode er at sammenligne men denne analyse laves i engelsk-delen i so3, idet kulturteori er en mode fra engelskfaget. Fagkombin... -
Fejl i sætningen
ForumindlægHey derude. Sidder og stener med de her dumme sætninger. Jeg kan godt se nogle af fejlene, men kan ikke rette dem grammatikmæssigt! They went for a longer walk in the woods "Rettelse: They went for a long walk in the woods." Hvad kan skrive her? "She speaks French fluently"... -
sidder fast :,( skal afleveres imorgen !!!!
Forumindlæghej alle sammen der er en lille opgave som jeg virkelig sidder fast i er der ingen som bare kan komme med nogle hints hvilken paragrafer jeg skal bruge under hvilken lov det er noget som skal afleveres imorgen tidligt :( </o:p> Opgave 2 </o:p> </o:p> </o:p> Hr. Ander... -
En (lille) rettelse
ForumindlægHej allesammen, jeg har lige oversat dansk til engelsk vil i prøve se om det er rigtigt oversat, jeg har prøvet alt hvad jeg kunne, kunne i måske rette den for mig hvis der er noget fokert? ps. Jeg har også den danske tekst hvis der var noget i ikke fortod i den engelske tekst jeg har skrevet... -
The Fifth Child
ForumindlægEr der nogle der har læst The Fifth Child i engelsk? Jeg har brug for notater om den. Hvis der er nogle, der har skrevet nogle gode notater om bogen vil jeg meget gerne høre fra Jer. -
Oversættelse!
ForumindlægHvordan oversættes følgende sætninger til engelsk så korrekt som muligt og så tekstnært som muligt?1. Langt de fleste mennesker2. Det mest talte sprog3. ....som strækker sig fra Atlanterhavet.... (der er her tale om et land, som strækker sig...) -
My World
Forumindlægjeg skal skrive en engelsk stil med titlen "My World" Er der nogen som har gode ideer til hvad jeg kan skrive. Jeg ingen anelse om hvad jeg skal skrive!!?? -
essay introduktion
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skrive en stil på engelsk hvor jeg diskuterer en sætning. Den skal indholde en introduktion, men jeg forstår ikke hvad man kan skrive i introduktionen? Især når man bare skal diskuterer en sætning? -
Ta for the memories by Deborah Moggach
ForumindlægJeg har brug for hjælp angående min engelsk stil Ta for the memories af Deborah Moggach. Jeg kan ikke finde ud af hvad emnerne er???Håber Jeg kan få hjælp!!!! hilsen Louise -
Skr. Eng. Eksamen
ForumindlægHejsa...Sagen er den, at jeg skal til skal til skriftlig engelsk eksamen imorgen(2g).. Og ville hører om der var nogen som havde nogle vendinger eller lignende som kunne være relevant i den forbindelse...? -
3.g opgave
ForumindlægHej, er der nogle herinde som har nogle idéer til en 3.g opgave i engelsk, der må meget gerne være lidt guf på, så at den kan komme op i den højere ende af skalaen.Mvh Samie -
Studentereksamen
ForumindlægEr der nogen der har haft opgavesættet til studentereksamen 2003 i Engelsk Standardforsøget. I opgave A skal man skrive om reality tv og generelt gøre rede for tv mediet ansvar. -
Eksamenen 2014
ForumindlægHej, er der nogen som ved hvad emnet til engelsk B skriftlig eksamenen 2014 på HTX er? Det ville være en rigtig stor hjælp hvis nogen ved hvad emnet er eller ligger inde med sættet. Tak på forhånd :) -
Finders keepers
ForumindlægEr der nogen der har skrevet om, eller har nogle noter til den engelske short story "Finders Keepers"? Jeg er nemlig igang med at skrive om den men er gået lidt i stå og kunne godt bruge lidt inspiration...(har set den der er her på siden...) -
Rum and coke..
ForumindlægHej..Er der nogen herinde, som evt har læst eller skrevet en analyse og fortolkning af "Rum and Coke" (engelsk A-niveau) ?Ville blive glade for respons!Mvh Chili
