Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 15781 til 15800 af 176853
-
Biologi eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle. Står og skal op til mundtlig biologi eksamen her på tirsdag og min lærer har lige lagt de spørgsmål ud vi skal op i. I alle spørgsmålene hører der enten tabeller, artikler eller andet med, men dem for vi ikke at se før vi skal trække. Mit spørgsmål er så hvor meget man skal forberede ... -
Mundt. dansk eksamen
ForumindlægJeg har dansk eksamen imorgen, godt tre år efter jeg havde min sidste, som var i 10.klasse. Det er 3.år HTX eksamen jeg skal op til. Det jeg har brug for hjælp er at jeg er lidt tom omkring hvordan jeg finder ud af hvilke tekster der er hvad. Fx. kan jeg ikke helt huske hvad en sagprosa er, elle... -
Reduktion: a(2+b)/a-b lig med 2?
ForumindlægJeg får det til: 2a+ab/a-b 2a/a lig med 2 og ab/a lig med b og så minus b til sidst så der er 2 tilbage.... -
Bestemme a og c i en vilkårlig trekant
ForumindlægHej Jeg har en vilkårlig trekant, hvor: A = 40 B = 60 C = 80 b = 8 Hvordan kan jeg bestemme a og c ? -
Isolering af y=b*a^x
ForumindlægHvordan isolerer jeg x i denne formel? -
at finde a ved tangents ligning
Forumindlægf(x)=2x^2-5x+6 (2,f(2)) at bestemme tangentens ligning. 2 sættes ind i f og giver =4 så f(x)=4 og x=2 a=? skal man sige f `(x)=4x-5 sætte x værdi ind =2 f `(x)=4*2-5 =3 er det rigtig at a=3 ? -
stil hjælp
ForumindlægFransk stil.. hjælp til rettelsedansk: Til min lineTiden går sin stille gang, og der er ikke én eneste dag hvor jeg ikke tænker på dig. Fra jeg står op og til jeg går i seng, selv når jeg elsker med min kone. Du tog fejl! Line er ikke en opdigtet person, hun er pigen som jeg elsker. Jeg ved du el... -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
Dansk mundtlig eksamen - reklamefilm
ForumindlægHej. Jeg har været så heldig at trække emnet reklamer som mit fordybelsesområde. Men jeg er virkelig i mangel på en reklamefilm med en god dybde og som har et stærkt budskab. Kan i hjælpe mig? -
Eksamen i morgen - hjælp med et kort spørgsmål
ForumindlægDiskutere effekten af planternes nettoprimærproduktion på kuldioxidkoncentrationen i atmosfæren. Tak på forhånd :D -
Forberedelse til mat eksamen
ForumindlægHej alle sammen..Jeg skal op til matematik næste torsdag, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal begynde at forberede mig... Ud over at øve på beviser og sådan, hvad gør i?Jeg har tænkt lidt på om man kan lave dispositioner til alle emner, men er lidt i tvivl om hvordan spørgsmålene lyder!Håber ... -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
EKSAMEN! METODE I SAMF!
ForumindlægHej alle kloge hoveder! Jeg har lige et hurtigt spørgsmål angående metode i samfundsfag. Jeg bruger den kvalitative metode, når det er vedrørende interviews osv., men hvilken metode skal jeg bruge, når jeg anvender den såkaldte Björn Molin model i samfundsfag? Er det så lige pludselig den kvantit... -
HJÆLP! Fysik eksamen imorgen
ForumindlægHej, Jeg har virkelig brug for hjælp til, hvilke forsøg jeg kan lave om følgende emner: Salte, Elektrolyse, Ioner, Metaller og Kerneenergi - På forhånd tak for hjælpen! ;) -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket 2. verdenskrig i dansk og ved ikke helt, hvordan jeg skal komme igang og heller ikke helt konkret, hvad jeg skal komme ind på, da det er et meget bredt emne. Nogle forslag? Håber i kan hjælpe miig Tak på forhånd! -
Fysik eksamen HJÆLPPPPPPPPPPPPPPPPPP
ForumindlægHej... Jeg skal til fysikeksamen om et par dage (folkeskole) og jeg skal bruge noget hjælp. :'( Er det en god idé at lave sin disposition hjemmefra eller..? Please hjælp... -
etik!!! eksamen i morgen
Forumindlægjeg stiller min lærer et spørgsmål om etik og han svare følgende: jeg tænker bl.a. på, at ingen af etikkerne som udgangspunkt mener, at det er i orden at slå ihjel. Når det analyseres nærmere kan det dog findes nødvendigt at dræbe, om end det stadig ikke betragtes som den bedste og mest prisværd... -
Hjælp til dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHejsa... Jeg trak i går fordybelses emne i dansk og skal nu finde en tekst der kan perspektiveres rigtig godt til en eller flere af følgende tekster/film: Filmen: Nordkraft Et romanuddrag: Nordkraft Et romanuddrag: Straffen (holes på engelsk?) Roman: Supernova Roman: Rå I bund og grund går det... -
Shit Tysk eksamen
ForumindlægJeg er kommet op i en tekst som hedder "Ein Diskjockey verliert Fans" Og kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der kender den og hvad de fik ud af den. Er ved at gå i sort...
