Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15781 til 15800 af 27496
  • fedts opbygning

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive?
  • Påvisning af ioner ved salt

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:)
  • Rustning af jern

    Forumindlæg
    Hej Har brug for hjælp til kemi examen:) Hvad er reaktionen mellem jern og vand? Har brug for hurgtigt svar. Tak på forhånd<3
  • Transmittere

    Forumindlæg
    Hvilken rolle har neurotransmitterstoffer for hjernen.. Hvis man helt præcis skal slå ned på det, hvad skal man så skrive ? Bio A Kemi B
  • Hjælp til standardpotentialer, ligevægtskonstanter osv

    Forumindlæg
    Nogle der måske kan hjælpe med disse opgaver i kemi? Opgaverne er vedhæftet som billede. Tusind tak på forhånd!
  • Bog fil

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der har denne bog "Basis kemi C" på pdf eller computeren og er villig til at sende den? tak! </quillbot-extension-portal>
  • Noter

    Forumindlæg
    Nogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000"
  • Omformulere en tekst

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat
  • rapport

    Forumindlæg
    jeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:)
  • AT-eksamen 2014 spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger?
  • 9. klasses afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved?
  • Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A

    Forumindlæg
    Hey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D
  • Kemisk analyse og elektrolyse

    Forumindlæg
    Jeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet?
  • Renhedsbestemmelse?

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg er i gang med at forberede min kemi eksamens opgaver, og stødte på ordet renhedsbestemmelse, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er. Er der nogen som kunne forklarer det?
  • Hvad betyder blomstens niche?

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet)
  • Hvad er det nu det hedder i KemiForm?

    Forumindlæg
    Vand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast!
  • Gassers egenskaber

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ?
  • Fældningsreaktion (forsøg)

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til eksem i kemi men jeg kan ikke husk om hvad vi har lave i Fældningsreaktion (forsøg) kan i hjæp mig med det
  • funktionelle grupper i organisk kem??

    Forumindlæg
    Hej Er dwer nogle, der kan hjælpe med følgende opgaver, og gerne med teori/forklaring, da organisk kemi ikke er min stærkeste side.
  • Hvad er vands autohydrolyse?

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :)