Søgning på: srp biologi og kemi. Resultater: 15781 til 15800 af 27496
-
fedts opbygning
ForumindlægJeg er ved at skrive en kemi rapport om fedt i chips, og skal i teori-delen have noget med opbygningen af fedt med. Hvad ville være godt at skrive? -
Påvisning af ioner ved salt
ForumindlægHej allesammen jeg har en kemi/fysik rapport, hvor jeg skal skrive om teori til salt.. hvordan jeg kan skrive om påvisning af ioner ved salt?:) -
Rustning af jern
ForumindlægHej Har brug for hjælp til kemi examen:) Hvad er reaktionen mellem jern og vand? Har brug for hurgtigt svar. Tak på forhånd<3 -
Transmittere
ForumindlægHvilken rolle har neurotransmitterstoffer for hjernen.. Hvis man helt præcis skal slå ned på det, hvad skal man så skrive ? Bio A Kemi B -
Hjælp til standardpotentialer, ligevægtskonstanter osv
ForumindlægNogle der måske kan hjælpe med disse opgaver i kemi? Opgaverne er vedhæftet som billede. Tusind tak på forhånd! -
Bog fil
ForumindlægHej, er der nogle der har denne bog "Basis kemi C" på pdf eller computeren og er villig til at sende den? tak! </quillbot-extension-portal> -
Noter
ForumindlægNogen som sidder inde med gode Kemic C notater? Vi bruger bogen "Kemi 2000" -
Omformulere en tekst
ForumindlægHej er der nogen som kan hjælpe mig med at omformulere en kemi tekst jeg må desværre ik sætte den ind her men vil gerne sende den privat -
rapport
Forumindlægjeg skal lave en fysik/kemi rapport. i teorien står der hvad kendetegner en syre. skal man så bare skrive hvordan man kan finde ud af om det er en syre eller er det et bestemt kendetegn?:) -
AT-eksamen 2014 spørgsmål
ForumindlægJeg har tænkt mig at skrive om den danske sukkerindustri i Kemi A og Historie A. Er der nogle der har gode råd eller eventuelle forslag til problemstillinger? -
9. klasses afgangsprøve?
ForumindlægHej.. Jeg skulle lige spørge om man skal bestå alle afgangsprøverne, for at få et dansk pas? Eller er det dansk, matematik, engelsk og fysik/kemi man skal bestå ved? -
Stofmængdekoncentration af ammoniak i stofmængde A
ForumindlægHey jeg sidder og har problemer med en kemi opgave som jeg virkelig håber i kan hjælpe mig med. Opgaven er vedhæftet. :D -
Kemisk analyse og elektrolyse
ForumindlægJeg skal til prøveeksamen i Fysik/kemi (på 9. klasses niveau). Jeg har trukket: Kemisk analyse & elektrolyse. Hvad er de vigtigste ting der er til emnet? -
Renhedsbestemmelse?
ForumindlægHejsa Jeg er i gang med at forberede min kemi eksamens opgaver, og stødte på ordet renhedsbestemmelse, men jeg kan ikke finde ud af hvad det er. Er der nogen som kunne forklarer det? -
Hvad betyder blomstens niche?
ForumindlægHej Jeg sidder her med en opgave i kemi som slet ikke giver mening for mig. Er der nogen som kan forklare hvad der menes med denne opgave. (Vedhæftet) -
Hvad er det nu det hedder i KemiForm?
ForumindlægVand + gær + sukker + ilt = eddike Vand + gær + sukker - ilt = mæsk Hvad hedder det i kemi form? Need it Fast! -
Gassers egenskaber
ForumindlægHej jeg skal op til fysik/kemi eksamen på onsdag og jeg skal læse noget om gassers egenskaber, er der nogle der kan hjælpe mig ? -
Fældningsreaktion (forsøg)
ForumindlægHej jeg skal op til eksem i kemi men jeg kan ikke husk om hvad vi har lave i Fældningsreaktion (forsøg) kan i hjæp mig med det -
funktionelle grupper i organisk kem??
ForumindlægHej Er dwer nogle, der kan hjælpe med følgende opgaver, og gerne med teori/forklaring, da organisk kemi ikke er min stærkeste side. -
Hvad er vands autohydrolyse?
ForumindlægHej er der nogen som kan besvare dette spørgsmål meget grundigt - og formuleret så en ikke så god kemi forstående perosn kan forstå det: Hvad er vands autohydrolyse? :)
