Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 15881 til 15900 af 36004
  • Im/ in am/an

    Forumindlæg
    Jeg sidder og skriver tysk stil, og er kommet i tvivl om, hvornår man bruger im og in, og am og an. Nogle der kan forklare det? :-)
  • hvordan siger man...

    Forumindlæg
    Hej Hvordan siger man "anderledes tænkende" på tysk? Det skal så i denne kontext: Man tolerierte und respektierte nicht "..."
  • Stil??

    Forumindlæg
    Hej, nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvad jeg kan skrive i min tysk stil 10-15 linjer. Valgfrit :-)
  • Et hurtigt spsm

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvordan man siger - for at - på tysk? ..Jeg har nemlig glemt det, så det kunne være meget fedt hvis der li var nogen der kunne hjælpe. Mange tak på forhånd.
  • Grammatik på nettet?

    Forumindlæg
    Kender I nogle gode grammatik sider på nettet?...Fx. noget om tysk, engelsk eller hvad- ved jeg- gramma. ??
  • Das dicke Kind

    Forumindlæg
    Hey folkens, er lige blevet færdig med en tysk analyse, hvis i gad kigge den igennem, og se om der var nogle svagheder i teksten, ville jeg være taknemmelig. Mvh Rasmus
  • Oversætte en sætning (I futurum)

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan hjælpe mig med oversættelse af denne sætning til tysk: Jeg vil helst have bøgerne overstået hurtigst muligt. ??? Tak for hjælpen :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg vil rigtig gerne hvae rettet min tysk stil gennem. håber der en der vil hjælpe:)
  • Rette "Erinnerungsbilder"?

    Forumindlæg
    Nogen der har lyst til at kigge min tyske aflevering "Erinnerungsbilder" igennem for fejl? Skulle gerne være vedhæftet :)
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • (Svar hurtigst muligt) Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til.

    Forumindlæg
    Hvordan siger man?: Til hverdag består min frokost af rundstykker med pålæg, og så drikker jeg vand til. PÅ TYSK. tak på forhånd :)
  • sætning - "at få sympati"

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man "at få sympati.." på tysk? Det er verbet jeg har problemer med :-S. Kan 'bekommen' bruges?
  • hjæælp

    Forumindlæg
    hvordan siger man:I årene omkring 1978 hørte man meget om de grupper, der kaldte sig No Future-generationen. PÅ TYSK???
  • Tvangsægteskab

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan man sige tvangsægteskab på tysk og hvilket køn det er. Jeg har ikke kunnet finde det i nogen ordbog. På forhånd tak.
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har oversat noget tysk, vil I ikke se om det er rigtig. det skal afleveres mandag d.28.02.2005, så hvis I lige ville læse det, og se om det er rigtig ville det glæde mig meget! på forhånd tak..Oversættelsen;
  • Hvad hedder at gå i et med???

    Forumindlæg
    tysk altså... kan ikke finde det i ordbogen og skal bruge det i en digtanalyse til i morgen(altid godt at være i god tid)...Håber der er nogle der kan hjælpe!
  • Terminsprøve 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen :) Er der nogen der kan huske hvad man skulle skrive om i den tyske fremstilling i terminsprøven? 2011 Jeg går desuden i 9 klasse :)
  • Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle er der nogle der ligger inde med fsa december 2011 matematik,dansk,engelsk,tysk, og fransk I så fald bare nogle af dem- please hjælp, det er meget vigtigt!!! På forhånd mange tak
  • Hjælp til "Der Teppichtempel"

    Forumindlæg
    Hej,er der nogen af jer, som har skrevet stil om den tyske tekst "Der Teppichtempel"?Jeg har problemer med at forstå slutningen og vil derfor gerne have lidt hjælp.Tak,
  • Ressourcer i fremtiden

    Forumindlæg
    Hej, ' Jeg skal op til TYSK TERMINSPRØVE:0 Jeg skal fremlægge om emnet ressourcer i fremtiden på tysk. Jeg ville hører om der var nogen der kendte nogle tyske kilder/ links, de kunne anbefale, da alle mine kilder skal være tyske. Har i evt. nogen idér eller noget imput, om hvor...