Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 15901 til 15920 af 35989
-
SSO
ForumindlægHej...\n\nJeg er ved at skrive SSO, men er nu blevet lidt i tvivl om hvor lang den skal være. De formelle krav til opgaven siger 15 sider. Den vejledning jeg har siger at hvis man vil være sikker, skal man skrive med størrelse 12 og halvanden linie afstand samt 3 cm i margen. Men så vidt jeg ved ... -
Acetylsalicylsyre
ForumindlægReaktionen: Salicylsyre+ ethansyre --- -> Acetylsalicylsyre + ethansyre Det eneste som jeg får at vide i denne opgave er strukturen af acetylsalicylsyre og ethansyre...Jeg skal derefter tegne strukturformler, for reaktanterne. Jeg er helt på bar bund. Hvilke trin/ hvordan vil ... -
Torben og Maria HELP!
ForumindlægHEJ :D Jeg skal skrive en litterær artikel om Novellen Torben og Maria skrevet af Naja Marie Aidt . Ville høre om nogen havde gode ideer eller evt. havde en tidligere opgave liggende, som jeg kunnne få noget inspiration fra :) Mange tak på forhånd! :D -
overordnet tema?
ForumindlægSidder med en engelsk stil "Sand", eksamenshæfte 2004 HN. Problemet er bare at jeg synes at hostorien er så tynd at jeg ikke kan finde noget overordnet tema. Jeg har set den stil der ligger herinde, men synes ikke den var til megen hjælp af nogen art. Hvis du har læst vil jeg meget gern... -
Metodiske overvejelser.
ForumindlægJeg er jo så igang med at skrive DIO, jeg har fået svaret på min problemformulering og skrevet en indledning hvor jeg kommer ind på migration (vores emne) generelt og min egen problemformuleringsforklaring, eller hvad man nu skal kalde det. Men nu er mit store problem kommet, jeg skal skrive føl... -
Valgfag
ForumindlægHejsa :)Jeg har et spørgsmål.Jeg skal til at vælge valgfag, og jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge, men går rundt og tænker på at tage enten datalogi eller multimediefag. Jeg har tænkt mig at snakke med min studievejleder, men jeg kunne godt tænke mig at vide hvad i synes, jer som har haft en a... -
SÆLGES BILLIGT: 2 x TI-89 og 1 x TI-84
ForumindlægJeg sælger disse billigt. Skriv for mere info. -
Hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har sidste år afsluttet fysik på 02. jeg havde fysik på c. jeg har i de to andre c-fag fået 7. jeg er i tvivl om jeg skal have fysik på b i 3.g. hvad ville i gøre? er fysik b-niveau meget svært? hvad ville i gøre? altså ville i synes det var fint at få 02 i fysik som c-fag? synes i jeg... -
Forslag!
ForumindlægHej,Jeg skal igang med en afsluttende opgave i KOM/IT, og emnet er individuelt.Jeg vil sådan set bare høre, hvilke KOM/IT baserede emner der hører under musikbranchen, foruden lyd.Er der andre forslag til et godt emner, er du meget velkommen til at tilføje det.//Eagle-Eye -
Er dette korrekt?? trekanter
ForumindlægHej igen.. Har vedlagt et dokument - er disse resultater rigtige? På forhånd tak! ;-) -
Første rejse til månen
ForumindlægHEj....... skal op imorgen... problemformulering: Vi vil gøre kort rede for den kolde krig, med særligt fokus på rumraketter. Vi vil komme ind på udviklingen af raketterne som blev brugt under den kolde krig til rumforskningen og udviklingen af rumraketten. Derudover vil vi diskutere hvad det h... -
Bestemmelse af koordinatsæt i rummet
ForumindlægOpg. I et koordinatsystem er der indtegnet et rektangulært skråplan ABCD og en lodret mast FT. Masten er forankret i skråplanet med 4 wirer. En af disse wirer er fastgjort i punktet S, og er parallel med vektoren r = (-5, 5, -19) A=(10, -10, 0) , B=10, 10, 0) , C=(-10, 10, 4 ) , D=(-10, -... -
sandsynlighedsregning
Forumindlægjeg har lige kigget lidt rundt herinde, og set at der er en del spørgsmål ang. sandsynlighedsregning, men som jeg har forstået det er det emne blevet taget ud af det skriftlige pensum... tager jeg helt fejl?? -
Afleverings opgave.
ForumindlægOkay jeg vil rigtig godt have hjælp til det her jeg har 2 spørgersmål Info. familien finder følgende oplysninger på internetet Der er 294 kilometer fra Esbjerg til København Det koster 215,00 kr at køre over storebæltsbroen. En liter benzin koster 9,95 kr Øvrige omkostninger til bilens drift er 2... -
Digt
ForumindlægHvis jeg har forstået dette koreekt, så er det er PROSADAGT?- Da det ikke er muligt at komponere en melodi, det rimer hellere ej. Og det er hellere ikke parrim, krydsrim, eller klamrerim, hvad er det så?Der ér ikke SÅ mange ting der virkelig betyder noget og hvordan også?som man trækker vej... -
Noter til Danmark i nyeste tid.
ForumindlægNogen der har noter til Danmark i nyeste tid siderne 106-120 og 150-162.Det ville være rigtig rart med lidt hjælp der. -
Jeg har hårdt brug for hjælp ??
ForumindlægHey alle EksperterJeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har fået 6,5 i gennemsnit men når jeg afleverer rapporter siger meget i timen og får 9 - 10 taller hele tiden. Kan jeg umuligt få det til at give et 6 tal hvis det er 10 så er det 10 og sådan er det. Hvad skal jeg gøre? MVH´. Mathias N -
Reaktionshastighed
ForumindlægJeg er lige igang med et forsøg hvor man undersøger reaktionen mellem persulfationer og iodidioner. I forsøgets teori står der at opløsningens samlede indhold af ioner har en vis betydning for reaktionshastigheden, derfor gør man iodidkoncentrationen mindre ved at erstatte KI med NaCl. Det forstå... -
Evt. spørgsmål v. mundt. årsprøve
Forumindlæghej!da jeg skal til mundtlig årsprøve i biologi her snart, ville jeg høre om der er nogen der har eller kender til steder, hvor jeg kan finde eksempler/rigtige spørgsmål fra den mundtlige eksamen.jeg har slet ikk set nogen før, så det ville være en meget stor hjælp.jeg går i 2. g og har det på hø... -
Tips til fremlæggelse
ForumindlægJeg skal op og forsvare mit eksamensprojekt omkring Brøn her på tirsdag. Jeg ville bare spørger om der er nogen der har nongen tips til hvordan man giver sin fremlæggelse et ekstra pift. Og en mulig disposition over fremlæggelsen?
