Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15961 til 15980 af 20009
-
Projektopgave, hvad kan mit produkt være?
ForumindlægHej jeg går i 9. Klasse og har projektopgave. Og mit delemne er: Fejl ved mennesket. Men jeg er rigtig usikker på hvad jeg skal lave som produkt, fordi det skal være relevant for selve fremlæggelsen. Jeg tænkte på at skrive en lille historie/ novelle, eller også tænkte jeg at måske at lave en... -
Differentialregning - Optimering
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge i morgen om en opg, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal gøre, er der en flink person som kan hjælpe? :) Det er i bogen TRIP's Matematiske Bog 2 Opgaveteksten: 22.8 En fabrikant af glasakvarier vil lancere et nyt akvarium. Akvariet skal have et volumen på 200 L. Ak... -
NG Disposition - Solenergi
ForumindlægHej Jeg skal lave en NG (Natur-Geografi C-Niveau) disposition om vedvarende energi, som skal munde ud i en mundtilig fremlæggelse. Mit emne er: Solenergi i Sahara-ørkenen. Indtil videre har jeg formuleret en problemformulering: Hvilket klimapotentiale ligger der i kæmpe solfangere i Sahara-ørk... -
Differentialregning mundtlig mat b
ForumindlægHej sidder og er igang med mine dispositioner, og er desværre gået lidt i stå. Har et spørgsmål der lyder således Gør rede for begrebet differentialkvotient. Gør rede for monotoniforhold, ekstrema og optimering og sammenhængen mellem disse begreber og differentialkvotient. Inddrag desuden ligni... -
Linære funktioner
ForumindlægFormålet med lektierne er at vise, at du selvstændigt kan bearbejde, strukturere og fremlægge emnet lineære funktioner under anvendelse af begreber, teorier og viden fra matematik. Opgaven bør som minimum beskrive følgende: • Præsentation af funktionstypen: Lineære funktioner. - Redeg... -
Hjæælp haster!!!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal fremlægge om gensplejsning i AT hvor jeg har fokus på gensplejsning af mennesker, hvor jeg skal bruge den naturvidenskabelig metode. Jeg har ikke lavet noget forsøg selv, men jeg har fundet viden fra nettet og bøger og jeg har tænkt mig at forklare Crispr teknikken. Jeg har en probl... -
Hjæælp haster!!!!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal fremlægge om gensplejsning i AT hvor jeg har fokus på gensplejsning af mennesker, hvor jeg skal bruge den naturvidenskabelig metode. Jeg har ikke lavet noget forsøg selv, men jeg har fundet viden fra nettet og bøger og jeg har tænkt mig at forklare Crispr teknikken. Jeg har en probl... -
Lineære funktioner
ForumindlægHej. Jeg er ikke sikker jeg forstår det her spørgsmål som jeg har fået af min matematik lærer: Formålet med opgaven er at vise, at du selvstændigt kan bearbejde, strukturere og fremlægge emnet lineære funktioner under anvendelse af begreber, teorier og viden fra matematik. Opgaven bør... -
Indhold til samtaledelen i engelsk
ForumindlægHej Jeg er i den heldige situation at jeg skal op i mundtlig engelsk på tirsdag. Mit main toipc er Identity and relations. Mit emne er sociale medier. Jeg har selvfølgelig styr på hvad jeg skal sige i fremlæggelses delen. Men i samtale delen skal man selv tage intiativ til samtalen, og hol... -
Induktiv eller hypotetisk-deduktiv
ForumindlægHej, jeg arbejder med en opgave hvor dispositionen ser således ud: - Teori fremlægges - Teori perspektiveres over i en anden kontekst ved hjælp af anden teori - Teori testes empirisk gennem en kvantitativ analyse, hvor der laves hypoteser på teorien fremlagt. - En forklaring af virkelig... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen om et par dage, håber i kan hjælpe med nogle guldkorn :) 1. Ligninger og tal Du skal redegøre for løsning af ligninger og behandle reglerne for løsning af ligninger. Inddrag forskellige typer af ligninger, og vælg selv eksempler til fremlæggelsen. 2. Procent og rent... -
HJÆLP IGEN, ALGEBRA GENI SØGES IGEN OG IGEN!
ForumindlægHej igen, jeg har brug for hjælp i denne her opgave: Giv eksempler på hvad p, q r og z kan betyde, for at følgende regneudtryk giver mening. a) z = q • r b) z = q + r c) z = q - r d) z = q/r (kan ikke finde ud af at lave brøkdel). e) p = q • (r + z) f) p = q + r/2 (kan ikke finde... -
Hjælp til 9. klasses geografi
ForumindlægHejsa. Jeg skal fortælle grundlæggende om Shanghai i en 9. klasses fremlæggelse, men primært om deres økonomi, levevilkår osv. Vi skal svare på vejledende spørgsmål ud fra bogen 'geotoper 3'. Så her får i lige hele teksten fra spørgsmålet: Migranter kan let genkendes: De tilhø... -
Hjælp please!
ForumindlægHej. Jeg og to andre klassekamarater har fået matematik opgave får. Det går ud på, at vi skal finde et emne (problemløsning), vi skal kunne bruge 15 min. på at stå og fremlægge vores emne. I klassen blev der udtrukket nogle emner, og så var der selvfølgelig "jokeren", der gik ud på ... -
Privat franskundervisning Hellerup
ForumindlægHar du brug for at få fod på det franske? Vil du være god, og er du parat til at arbejde for sagen? Hvis svaret til de tre spørgsmål er: Oui! Oui! & Oui! så kan jeg hjælpe dig. Jeg har gennem flere år undervist privat - folkeskole- og gymnasieelever - og med ovenud overbevisende resultater... -
nogen der vil se min projektopgave igennem?
Forumindlæghej alle sammen så er jeg endelig færdig med min projektopgave. vores over emne var "katastrofer" og jeg valgte som under emne "jordskælv". jeg skal fremlægge næste uge og jeg tænkte om nogen gad at se den igennem? for min lærer sagde at man ikke skulle glemme at man skule hol... -
Mangler hjælp hurtigst muligt..
ForumindlægHej jeg sidder og laver min fremlæggelse da jeg bliver i tvivl om ordet ''thinking'', om det er den rigige måde at skrive det på? We have been saving our moneys up for a long time, so we decided to put our moneys together and then we found out that we had 1000 pounds and that&rsq... -
Samfundsfag C niveau
ForumindlægJeg har dette spørgsmål til min fremlæggelse, som jeg syntes er yderst svært det lyder sådan: Hvilken konjunktur befinder dansk økonomi sig i lige nu. Hvis i lige vil vide der er der 4 faser i konjunktur 1 fase- opgangskonjunktur, stærk vækst, faldende arbejdsløshed, høj invisterng, begy... -
Eksamen i Fysik B mundtligt
ForumindlægHej Alle sammen Det er sådan at jeg efter juleferien skal til, at skrive et selvvalgt eksamensprojekt i Fysik B (HTX) mundtligt. For at være helt ærligt så at jeg ikke helt den skarpeste til faget. Det kunne være inspirerende og en stor hjælp at høre fra jer som nu har færdiggjort fysik B mundtl... -
HASTER...please ;)
ForumindlægHej alle gæve samfundsfagselskere;) Jeg har lige trukket til samfundsfagseksamen i morgen. Mit emne er ideologier og politiske partier - herunder vælgeradfærd. Der lægges hovedvægt på Anders Fogh, derved har jeg lavet en one-liner således: Er Anders Fogh gået over til populisme? Redegør for be...
