Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 15981 til 16000 af 65601
-
hej, en som kan hjælp med de her matematik opgaver
ForumindlægOrdene forklar / præsentér indikerer, at der behøves en mindre grundig oversigt over et bredere felt. Det kan f.eks. være præsentation af formler, grafiske udtryk, beskrivelse af sammenhænge m.v. Ordenedle redegør / bevis / udled indikerer, at der for en specifik ting kræves en grundig og udtømm... -
Mangler en eksamenskarakter
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har lige fået mit eksamensbevis, men jeg synes der mangler en karakter. Jeg har altid haft den opfattelse at hvis man har 5 A fag skal man op til 13 eksamener og op til en skriftlig eksamen i alle sine A fag (undtaget historie), men jeg har 12 eksamenskarakterer og mangler... -
KARAKTER - HJÆLP!!!
ForumindlægHej jeg har lige en hurtigt spørgsmål som skal besvares idag da det er MEGET MEGET vigtigt. Jeg tænkte på, jeg går 3. år i STX og bliver student imorgen efter en Matematik A mundtligt eksamen. I min årskarakter fik jeg 02 i mundtligt og 4 i skriftligt, I eksamen har jeg fået 00 i skrif... -
Musik eksamen STX C niveau
ForumindlægHej Jeg skal op i musik, derforn vil jeg høre om der er andre der erfaring med eksamen. Jeg er bekendt med eksamensformen, men er meget i tvivl om hvor meget man bliver spurgt om. Kunne virkelig godt tænke mig nogen inputs for nogen der allerede har været oppe Tak på forhånd -
matematik hjælp!! hvorfor skærer de kun et sted?
Forumindlægy = -½x + 3 y = 2x – 5 Argumenter hvorfor de kun én gang? -
Hjælp matematik! > funktioner
Forumindlægen funktion f er bestemt ved f(x)=x2 bestem en ligning for tangenten t til grafen for f i punktet P(2,4). Har fået ligningen til at være y=4x-4. og det passer også med at det er en tangent i punktet (2,4) men så. Bestem en ligning for den tangent til grafen for f, der står vinkelret på t Da lin... -
Dumpe matematik årsprøve
ForumindlægHvad sker der hvis man fx får -3 eller 00 til matematikårsprøve på gymnasiets 1.år? Jeg dumpede nemlig, og stort set hele min klasse dumpede, hvad sker der så? -
matematik - stx B
Forumindlæghej jeg har fået Hf opgaven fra 2008 - skal afleveres i morgen håber der er nogle der kan hjælpe! opgave 6 c) jeg har fået en række tal som jeg har lavet en ligning til (spr. a) som lydder: 5,54299*1,02611^x en kvies bringemål er i løbet af en periode steget med 10% - hvor mange procent er kvie... -
Hjælp matematik (blækregning) :D
ForumindlægHej har virkelig brug for hjælp til opgave 4:D 2 og 3 i opgave 4 :D Håber i kan hjækpe -
Eksamen sommeret 2007
ForumindlægHej alle sammen. Jeg ville høre om der er nogen af jer det har været oppe til danskeksamenen maj 2007 (den skriftlige) og som kort kunne fortælle mig noget om de emner der er opgivet i det hæfte man får udleveret. Det skal lige siges at det drejer sig om den daværende 9. klasses eksamen, det der ... -
før dansk skr. eksamen
Forumindlæghej... jeg opretter denne tråd for at alle 3'gere på stx, lige kan give hianden de sidste råd for forberedelse osv. inden vi skal til dansk eksamen i moregn :P skriv hvis i har nogle fede analysemodeller eller hjemmesider man kan få glæde af at læse igennem før man sidder og sveder imorge... -
Dansk eksamen, SPØRGSMÅL!
ForumindlægHejsa alle. I dag har jeg lige været oppe til dansk eksamen, 3g, og fik 10. Men problemet er, at jeg trak et digt af Tom Kristensen, Et blomstrende slagsmaal, som vi engang havde arbejdet lidt med i klassen, men den stod IKKE på pesumlisten. Min oprindelige lære er sygemeldt, så hun var ikke min... -
Noget eksamen i morgen
ForumindlægHej. Jeg har min 24 mins eksamen i morgen på C. Men det jeg er i tvivl om, er nok sådan meget hvor meget de har af forventninger til teori ? Det jeg mener, er hvor teorien er teori ? F.eks. hvis vi nu er i social psykologi, og har noget om grupper. Ville det så være teori at snakke om, om gruppen... -
Eksamen spørgsmål Nr. 1
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Kemi B (stx) - mdt. eksamen?
ForumindlægHvordan er det helt præcist, at kemi-eksamen foregår? Jeg har forstået det sådan, at 3 skal lave et individuelt forsøg i 1½ time. Derefter får man et teoretisk spørgsmål, som man skal forberede i 20 minutter, og derefter fremlægge. Hvordan foregår disse 2 dele? 1 del: Skal man bare la... -
Hjælp til skriftlige dansk eksamen 2008
ForumindlægHej!!!!! Er det nogen af jer der har lavet eksamensopgave i dansk i 2008, og ved hvad det går ud på?? -
Skriftlig samf eksamen
ForumindlægHey kommende studenter! Jeg er sikkert ikke den eneste der skal op på onsdag, så jeg synes vi skal dele nolge tips herinde. Hvad er godt at have med ind ? Og hvilke emner tror I det bliver? Jeg tror eksempelvis at vi kommer op i noget med Rusland eller noget med ISID. -
Eksamen i historie - kilder
ForumindlægNu er kildeanalyse ikke noget af det vi har brugt mest tid på i min gymnasietid (desværre for os som skal op i det). så er der nogle her som har nogle gode "redskaber" i arbejdet med en historisk kilde?? -
Hjælp eksame identitet og roller
ForumindlægHej allesammen er der nogen der kender en gode novelle som har temaet identiet og roller?? På forhånden tak :) håber nogen kan hjælpe.. meget vigtigt -
Spørgsmål vedrørende dansk eksamen
ForumindlægEr det rigtigt at jeg har ca. 7-10 min at analysere min tekst grundigt, fortolkning og perspektivering osv. + læse mit oplæsningsstykke? - og kan man kan vælge at læse et stykke op fra sit eget prøveoplæg? Hvordan forgår det så efterfølgende? Hvad vil lærer og censor snakke om?
