Søgning på: dispositioner til eksamen i mundtlig matematik. Resultater: 16021 til 16040 af 65601
-
Dansk stil eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg har lige været til dansk prøve eksamen 9.klasse, og jeg valgte en novelle hvor overskriften og temaet skulle være "at vaske sine hænder" som er et fast udtryk. Men jeg var ikke sikker på hvad det betød, er det ramt helt ved siden af, at det er noget forkert man ... -
Kemi-noter til eksamen B-niveau
ForumindlægHej alle :) Jeg skal til eksamen d. 4 jannuar i kemi b. Jeg ville høre om der er nogen som har nogle gode noter? Mvh Esben -
Eventyr til min eksamen - Hvad gør jeg?
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til en dansk eksam om ikke så længe, og har dog stadig ikke fundet et eventyr som jeg skal analysere. Kan i anbefalde noget? -
CAS-værktøj til matematik på B niveau
Forumindlæghejsa alle sammen. Jeg har lige et spørgsmål til jer. Hvilket software program (CAS-værktøj) til computeren vil i anbefale til matematik på B niveua. ? Knus liva ;-) -
FSA : Fysik eksame - Fif
ForumindlægJo nu skal jeg op til eksame her på onsdag, og så tænkte jeg på nogen herinde havde nogle forsøg der kunne give et ekstra plus.Emne:1: Vand2: Det periodiske system3: Radiaktivitet Det skal siges at jeg kun skal bruge fif i de 3 emner, reste har jeg styr på.* i Radioaktivitet ahr vi kun lært om Al... -
24 timers eksamen :O
ForumindlægHej SP :) Sidder i forberedelse til tysk eksamen i morgen, og har trukket en tekst af Jakob Arjounis, et uddrag af hans roman Magic Hoffmann :) Ville høre om der er nogen der har noget liggende, noter, analyse eller noget lingnende. :) For så ville jeg rigtig gerne se det.. Jeg ved ikke hvilke... -
Samfundsfag B eksamen
ForumindlægJeg sidder med 24 timers samfundsfags eksamen og skal op imorgen. Jeg har trukket emnet: socialisation, identitetsdannelse, social differentiering og kulturelle mønstre. Hertil er der en statistik der viser hvor mange indvandrere og efterkommer der er kommet fra 2000 til 2014. Desuden er der en s... -
Hjælp til forberedelse inden eksamen
ForumindlægHej. Jeg har gennem lang tid haft problemer med de dansk stile jeg afleverer. jeg bliver ved med at få at vide at de sproglige vendinger og ord jeg bruger, ikke er korrekte, eller ikke passer ind i de sammenhænge de nu er sat ind i. Derfor ville jeg høre om jeg kunne få noget vejledning eller nog... -
FSA matematik 2013
ForumindlægHej Jeg skal til skriftlig afgangsprøve i matematik i morgen ;) Er der nogle af jer, der ved hvad der er godt at kunne og være forberedt på, både til problemregning og færdighedsregning? :) Er problemregning egentlig bedst at lave på computeren? :) Og har I ellers nogle tips og tric... -
Matematik sæt december 2018.
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og ønsker at forberede mig lidt til mine kommende eksamener til sommer, så jeg ville høre om der var nogle der lå inde med sættet Matematik A - STX 7. december 2018, som jeg kunne øve mig på? God aften -
Matematik med grafer og areal
ForumindlægJeg sidder med en matematik aflevering, hvor bl.a. denne opgave er givet. Men jeg har dog svært ved at se mig ud af, hvordan jeg skal gøre. Opgaven er vedhæftet som skærmbillede i fvedhæftet dokument Hvis nogle kan forklare det, vil det være en kænmpe hjælp. På forhånd tak :) -
eksamens opgave maj 2007
Forumindlæghejsa alle i studerende her inde :) sidder her med en opgave på hånden og kunne godt bruge en smugle hjælp til den da jeg ikke får dn til at fylde det helt store, så tænkte på om nogen her inde kunne hjælpe mig med opgaven så jeg kan få sat mere på min opgave :) på forhånd tusind tak for hjælpen ... -
Oplæsning til dansk eksamen
ForumindlægHej, jeg skal læse dette teksstykke op til dansk prøven: “Et af lysene gik ud. Skyggerne blev dybere, da jeg tilsluttede mine livgivende apparater. Oppe på taget havde jeg opstillet lynafledere for at opfange elektriciteten i atmosfæren. Livet er det store spring, den fuldkomne forskel, mum... -
AKUT hjælp - eksamen imorgen
ForumindlægHej alle, jeg ville blive meget glad, hvis der var nogle der ville hjælpe mig.. jeg skal op i kristendomskundskab imorgen og jeg fandt den her opsætningsmodel eller sådan med hvordan man kunne redegøre for sin tekst inde til forberedelsen, men er i tvivl om hvordan man kan få flettet det ind og k... -
Argh mat-eksamen i morgen:)
ForumindlægJeg skulle høre om i kender nogle steder på nettet på der bliver forklaret om reducering fra a-z, gerne lidt mere pædagosk forklaret:). For det er ALTID det jeg fucker op i! -
Mat IT eksamen 2005
ForumindlægHey, jeg er igang med den sidste opgave i IT projektet for HTX elever og jeg har nogle problemer med at få renet opgeven. den går ud på at man har et palleløfterbord, hvor der er en vis belastning på bordet, man skal så finde ud af hvor stor kraften på de to ben er, når bordet løfter med en beswt... -
Opgave 16 til eksamen 2008
ForumindlægHej.. jeg har en opgave som volder lidt problemer håber i kan hjælpe.. Et bassin har et lodret tværsnit, hvis form er en del af en parabel med toppunkt T. Bassinets største bredde AB er 10cm og bassinets dybde er 4cm a ) tegn en model af tværsnittet i et passende koordinatsystem, og bestem en l... -
Tysk eksamen - plz
ForumindlægHejsa... jeg vil meget gerne hører om i har læst nogle af de tekster som jeg skriver ned senere. Det er meget vigtigt for mig, jeg har også selv en del noter, men vil da meget gerne også ha jeres hvis i har noget liggende... Det er altid godt og få læst andres så man er helt sikker Det drejer sig... -
Spørgsmål vedr. skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Hurtigt spørgsmål :) Jeg har været til skriftlig samfundsfag både som terminsprøve og årsprøve flere gange, men alligevel kan jeg ikke huske, om det er tilladt at bruge alle hjælpemidler til både fællesdelen og delopgaverne?... Her tænker jeg både noter, bog, lommeregner m.m. Håber at nogl... -
Hjælp til eksamen, ellers dumper jeg.
ForumindlægBrug oktet reglen til CH2-CH2 Pllease
