Søgning på: engelsk brev. Resultater: 16021 til 16040 af 25907
  • Stilemne

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg skal skrive en engelsk stil til på mandag, og dette er en fristil. Jeg har ingen idé om, hvad jeg skal skrive om, så hvis i kunne komme på et godt emne, ville jeg blive glad. På forhånd tak. ;)
  • Haster: redegørelse

    Forumindlæg
    Jeg har en en engelsk tekst, som jeg skal redegør. Men jeg er ikke så sikker på, hvad forskellen mellem redegørelse og en referat eller opsumering er. Er der nogen, der kan forklar det grundigt??? Mange tak på forhånd!
  • Hvilken karakter er "Godt"

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg går i 1.g og lige fået en tilbagemeldling angående min engelske aflevering, som skulle indholde en summary og besvarlser på diskutionsspørgsmålene. Vi havde nemlig læst en bog på engelsk. Jeg har ikke fået nogen karakter for min aflevering men en formativ evaluering på hvad ...
  • Delprøve 1

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen, der vil have mulighed for at sende mig deres gamle engelsk A stx delprøve 1 uden besvarelse? Jeg vil gerne øve mig, da jeg snart skal op til terminsprøve.
  • rettelse af stilen plzz...

    Forumindlæg
    Jeg har svært ved grammatikken i engelsk, En der gider rette min stil, plzz.. skal aflevere den om nogle timers tid..!! Det er indlagt som et dokument[vedhæftet] kh.. Jabas
  • Hjælp, hhhhhhhhjæææææææælp! :(

    Forumindlæg
    Det er mit 3. indlæg uden håb om at få hjælp :( Jeg håber, at der er nogen derude, der vil hjælpe mig med en lille rettelse på ½ på engelsk :/
  • Ehm, din mening..

    Forumindlæg
    How could you chance your life? -IN your home -Your lifestyle Vil gerne have din mening på engelsk.. Håber virkelig på hjælp!
  • en bog om integeration

    Forumindlæg
    heej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak
  • bog om integration

    Forumindlæg
    heej.. er der nogen som kan hjælpe mig med eksempler til en skønlittere god bog om integration - som enten viser en udlænding som bare ikke er integreret eller omvendt en som integreret, eller i hvertfald prøver. den skal helst også være på engelsk på forhånd tak
  • HJææææææææææææææææælp

    Forumindlæg
    Please er der nogen der har et svar på dette : FS10 folkeskolens 10 klasses-prøve , dansk, marematik, engelsk, tysk .. ?? hvad er det jeg kan skrive om til miin terminsprøve !!!!
  • A sentence :)

    Forumindlæg
    Ville gerne sige på engelsk: Du skulle nok ikke gå til bageren efter steaks. Er dette korrekt: You should probably not go to the baker’s for steaks.
  • hjælp til Microsoft Word

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde halv anden linie på Word, da min Microsoft Word er på engelsk kan jeg ikke finde den nogen steder.. Jeg håber I kan hjælpe mig.
  • Language

    Forumindlæg
    Hej Jeg sidder med en lille engelsk text og skal kommentere på "language" og "structure" - men jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Hvad er det for nogle underpunkter man skal kigge efter?
  • Grammatik bog

    Forumindlæg
    Hej Nogen der kender en god engelsk grammatik bog? Den skal fungere som opslagsbog, og skal derfor helst være nem og overskuelig. Må meget gerne kunne fås som ebog/pdf.
  • Færdig med aflevering ..

    Forumindlæg
    Hejj .. er der nogen som har lyst til at give et kig på min engelsk aflevering til i morgen?? , - Fylder skam ikke særlig meget, jeg har virkelig brugt lang tid på den... - mange tak :)
  • Grammatikprøve??

    Forumindlæg
    Hej allesammen.. Jeg skal i morgen have en grammatik prøve i engelsk, på 9. klasses niveau.. Er der nogen der ved, hvad der kan stå i prøven.? Giv mig nogle eksempler??
  • Fotosyntese - lysproces

    Forumindlæg
    Hejsa :) Er der nogen herinde der kender en artikel eller lign. om Ferredoxin NADP Reductase? Eller som bare kan forklare mig hvad der er? Det vil nemlig være rart med noget dokumentation, som også godt må være på engelsk. MVH Sininmini
  • Potassium Manganate(VII)?

    Forumindlæg
    Hvordan oversættes potassium manganate(VII) til dansk? Vi har en vejledning som er på engelsk, og da jeg skal skrive rapport om den, ville jeg lige være sikker på at jeg brugte det rigtige navn... På forhånd tak for hjælpen
  • Hjælp til underemne - 9 kl. eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har valgt hovedemnet ´´Coming of age´´ til engelsk eksamen, men ved simpelthen ikke hvad mit underemne kan være. Håber i kan hjælpe da jeg er i tidsnød.
  • Rettelse på oversættelse..

    Forumindlæg
    Hej, Det her er en oversættelse fra dansk til engelsk. Nogen der vil se på fejl jeg har lavet? Tryk på linket :) http://s26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/?action=view¤t=Unavngivet-5.jpg Tak på forhånd. Alt vil hjælpe :D