Søgning på: fysik rapport DENSITET. Resultater: 16021 til 16040 af 23609
-
Variation, spredning og middelværdi for grupperede obs.
ForumindlægJa er ved at lave matematik-rapport, også blev jeg i tvivl om disse 3 ting ved grupperede observationer. Hvordan er det nu lige jeg med disse ting. obs. hyp ]155-160] 5 ]160-165] 7 ]165-170] 3 ]170-... -
resistiviteten af ledende papir
ForumindlægHej Jeg har lavet en rapport som handler om "resistiviteten af ledende papir" (resistivity of conducting paper) Jeg har lavet det hele undtagen evalueringen, hvor jeg skal komme ind på usikkerheder og hvad der kunne gøres bedre næste gang. Er der nogen som vil kigge på den og hjælpe... -
PCR - egenskab ved DNA?
ForumindlægEr ved at lave en biologi-rapport om PCR, og et af spørgsmålene er, hvilke egenskaber ved DNA, der gør det muligt at lave PCR - nogen der kan hjælpe med dette? Jeg har en ide om, at det måske er noget med, at man kan bryde hydrogenbindingerne mellem baserne i DNA-strengene, men er ikke sikker? -
Positiv eller negativ strålingsbalance
ForumindlægHej. Jeg sidder med en rapport omkring strålingsbalancen, og et af spørgsmålene til diskussionen lyder: "Forklar hvilken betydning det har om den samlede strålingsbalance er negativ eller positiv". Er en negativ strålingsbalance bare når der reflekteres mere energi en der optages? S... -
OSO tøjdesigner, hjælp
ForumindlægHej alle :) ..Jeg har brug for med hensyn til OSO.Mit emne er tøjdesigner, og jeg er i gang med at skrive en rapport.MEN, jeg er desværre gået i stå, og ved ikke hvad mere jeg skal skrive om.Jeg har skrevet om:DesignerModeTekstilUddannelseFremtidsmulighederJob????? hvad mere,,, Er der nogle er j... -
kobber klorid krystaller
ForumindlægHej jeg skal skrive raport om "krystalvand" og har prøvet at finde ud af hvordan kobber klorid/CuCI2 krystaller bliver dannet, eller om det bare er det samme som salt krystaller. Så mit spørgsmål er hvordan at kobber klorid bliver til krystaller . PS. det er til min teori del af rappor... -
Konsekvenser af oursourcing for DK
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive en tværfaglig rapport omkring de samfundsmæssige konsekvenser outsourcing har for staten Danmark. Indtil videre er jeg kommet frem til: færre arbejdespladser, færre penge til statskassen både igennem skat og flytning af overskud... Nogen der har ideer til flere konsek... -
Opgave. HJÆLP!
ForumindlægHej derude. Jeg sidder og skriver samfundsfas rapport, og et af spørgsmålene lyder: Den økonomiske globalisering er i fortsat udvikling, på trods af den aktuelle økonomiske krise. Spørgsmålet er hvordan Danmark vil klare sig i fremtidens globale økonomi. Opstil 2 begrundede hypoteser om dette. Er... -
Hvordan laver man en nedarvningsskema for ens forældres mulige genotyper?
ForumindlægJeg står her med en biologi rapport, og jeg mangler den del af opgaven, hvor jeg skal... Opskriv et nedarvningsskema/skemaer for dine forældres mulige genotyper. Og hvordan er det, så at man gøre dette? Det er den eneste opgave, som jeg mangler og jeg undre mig over hvordan jeg kan får den lø... -
Dansk-Historie opgave.
ForumindlægHej! Jeg skal snart til at gå i gang med en Dansk-Historie opgave, og har valgt emnet. Krigen i Bosnien. Hvad synes I ville være relevant at tage op i min rapport, sådan så jeg tager dybde i få emner, end at bare skrive om det hele. Og evt. en problemformulering. Mange tak. :') -
pH's beydning for plantevæksten
ForumindlægHej - jeg skal lave en rapport om abiotiske faktorers betydning for plantevæksten. Jeg skulle til at kommentere på et forsøg, hvor vi så på pH's betydning for plantevækst - og altså jeg kan ikke helt forstå det. Hvilke betydninger har pH for plantevæksten, hvis pH'en fx er basisk - neutr... -
forretningsforståelse
ForumindlægHej, jeg skal skrive en rapport i faget forretningsforståelse/afsætning, hvor jeg har fået til opgave at beskrive butikken Bog og idés målgrupper, og definerer dem i forhold til Minervamodellen. Hvordan gør jeg det, da jeg umiddelbart synes at deres målgrupper er brede, og sværer at konkretis... -
substtution og addition
Forumindlæghej jeg forstår slet ikke hvad en substitutionreaktion og additionsreaktion og forbrænding er ? altså er det alkener ? jeg har fået en rapport om reaktioner i organisk kemi. der står at brom er mere opløseligt i heptanlaget da heptan er upolær og brom er upolær kan de derfor opløses sammen. al... -
De ikke-fysiske metoder
ForumindlægHej Mit emne er alzheimers og retorik i dansk. Det handler om hvordan det fremlægges fra de forskellige grupper, altså nv og humaniora. Hvilke metoder bruger man når man ser kritisk og bare tilegner sig viden om alzheimers ved at læse en rapport over et rigtigt forsøg...det er er jo ikke rigtig d... -
Bestemelse af jerninhold af ståluld
ForumindlægHej Studieportal, Jeg er igang med at arbejde på min rapport om ståluld. Jeg er noget til et spørgsmål, som lyder følgende: Beregning af n(Fe) i den afvejede mængde ståluld. Vi havde 0,5 g ståluld, stofmængden af jern i 10mL opløsning= 0,0032 mol. Mit spørgsmål er hvordan jeg skal udregne dett... -
Alkohol !! HJÆLP ! og forsøg !!
ForumindlægHej. Jeg står og skal til eksamen på fredag. Men da alkohol var edet sidste emne vi gennem gik mangler jeg en rapport om det? Og jeg mangler nogel gode forsøg til følgende emner: Salte syre og baser jordens salte alkohol partikler når felter forandres. Tak, håber virkelig nogen kan hjælpe mig !! -
Eksamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Eskamen bio niv c
ForumindlægJeg skal til eksamen på tirsdag i biologi c. Biologi er ikke min stærke side. Jeg fik 4 i løbet af året for mine rapporter og satser ikke på de vilde karakter til eksamen, da biologi ikke er min stærke side. Hvor meget skal man enlig kunne sige for, at bestå med et 2 tal (6 tal efter gammel skala)? -
Komplekse tal - Hjælp tak :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har stærkt brug for jeres hjælp til den allersidste opgave i min rapport. Det handler om komplekse tal, og jeg forstår ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre. Filen er vedhæftet. Jeg skal lave Øvelse 14, og jeg har lavet øvelse 13 færdig. :) Håber i kan hjælpe Opg: Vis ved at gen... -
fremlæggelse hjælp hurtig please (:
Forumindlægjeg skal fremlægge imorgen min projekt, og jeg skal fremlægge i 10-13 minutter og aflevere disse sider i filen neden under som rapport. og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde eller sige. her neden under har jeg en dukoment. Er der nogen søde der vil skrive noget ud fra det , så jeg kan fremmel...
