Søgning på: tysk analyse. Resultater: 16061 til 16080 af 38620
-
Oversættelse
ForumindlægHej, nogen som kan rette en kort oversættelse??:) Fra dansk til tysk?? -
Tal
ForumindlægHej! Er der noger her, der ved hvordan man skriver på tysk 693.052 med bogstaver? På forhand tak -
tyskrettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan rette en tysk opgave kun på 70 ord ?:) -
Oversættelse
ForumindlægHvordan lyder den korrekte tyske oversættelse af: Det har været en god ferie. -
hvordan siger man det her?
ForumindlægHej! Hvordan siger man: “fordi jeg elsker fodbold“ på tysk? -
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man Efter gymnasiet vil jeg være frivillig på tysk? -
Rette
ForumindlægEr der nogle som er god til tysk, og har tid til at rette den her tekst? :) -
Hurtig spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man: "Jeg fortryder det nu" på tysk? -
Oversættelse af tekst HASTER!!
ForumindlægHej ville høre om der var en venlig sjæl, der ville se om denne tekst er korrekt oversat til tysk? :-) -
Frivilligt
ForumindlægHvorfor meldte tusinder af tyskere frivilligt til krigen? -
Hvordan siger man det?
ForumindlægHej, Hvordan siger man dette på tysk?: Byen så virkelig flot ud. På forhånd tak -
2 sætninger
ForumindlægNogen, der kan fortælle mig om de tyske sætninger er korrekte. Mein Vater könnte nicht meine Mutter heiraten, weil sie aus Ostdeutschland kam. Min far kunne ikke gifte sig med min, fordi hun kom fra Østtyskland. Sie ist gut auf Deutsch, weil sie einen deutschen Vater hat. Hun er... -
Fedte for lærer og censor hvordan?
ForumindlægHej! Så er det snart den danske eksamen finder sted, og jeg vil derfor gerne lære nogle forskellige tricks så jeg kan score en god karakter. Jeg vil gerne vide om der fx er bestemte udtryk der er godt at bruge, eller om der er visse ting man kan gøre så censor får et godt indtryk om en. TAK! og... -
danskfaglig metode
ForumindlægHej jeg har skrevet AT om Jules Vernes "Rejsen til månen" jeg har vurderet hvordan den passer til genren science fiction lavet personbeskrivelser sat den ind i berettermodellen set på hvordan Jules Verne er påvirket af samfundet set på formålet med bogen Jeg er begyndt at se på hvilke m... -
Historiske kilder
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive SRP, men er gået i stå. Jeg kan ikke finde ud af at få flettet kildeanalyse ind i opgaven, når jeg har angivet en kilde. Er der nogen som ved hvordan man lettest gør det? Håber på et godt svar. -
Taksonomiske trin
ForumindlægDav med jer :) Jeg opretter sjældent indlæg herinde, jeg er mere typen, som kan lide at hjælpe andre :D men nu er jeg imidlertidig stødt ind i et par problemer vedr. taksonomi, og kunne meget godt tænke mig at få uddybet hvert trin i de taksonomiske trin, og evt. et par eksempler på disse :D Hå... -
Hjælp til fortolkning!?
Forumindlæghvordan laver man en fortolkning af en tekst?? -
HJÆLP HASTER METODE!!!!!
ForumindlægHej alle Jeg skal til AT eksamen og metoderne forvirrer mig så meget.. Min første problemstilling lyder sådan: Redegøre for narcissisme-teorien, David Riesmans teori om det gruppestyrede menneske og Erving Goffmans teorier om backstage og frontstage Er det så den hermeneutisk metode eller den ny... -
Udfordringer og vækst muligheder
ForumindlægHej Nogle som ved hvilke emner (kapitler) i bogen, man skal lægge vægt på, når man skal undersøge hvilke udfordringer en virksomhed står overfor? Ligeledes med vækst muligheder Mvh Oliver -
Hosekræmmeren
ForumindlægHejsa!Jeg vil høre, om der er nogle, der har nogle guldkorn til en analyse af Blichers "Hosekræmmeren".-Anne
