Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16081 til 16100 af 163702
-
den dysfunktionelle familie.
Forumindlægjeg skal til mundtlig dansk i næste måned og har trukket emnet "den dysfunktionelle familie". er der nogen der kan hjælpe mig med at finde et prøveoplæg da jeg er helt på bar bund. på forhånd tak:) -
Valg af fag
ForumindlægHej alle Jeg kunne virkelig godt bruge et råd. Jeg er midt i 2.g, det vil sige første årgang på den nye gymnasiereform, og skal nu til at vælge de sidste fag. Da jeg startede på gymnasiet valgte jeg en studieretning med Samf A, Mat B og Naturgeografi B. Efter min start i gymnasiet er interessen g... -
Bestået?
ForumindlægHej Jeg skal til at læse videre efter min studentereksamen. Dog så er jeg allerede kommet ind i problemer. Adgangskravet på min videregående uddannelse siger: matematik b bestået og engelsk c bestået. Problemet er så, at jeg har fået 4 i mundtlig matematik og 00 i skriftlig (a-niveau) + 4 i mundt... -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
3.g opgave
ForumindlægHej... Er der nogen, der har en god idé til den store skriftlige opgave i 3.g? Jeg har overvejet at skrive i engelsk, men er løbet tør for emner....! Nogen gode ideer til fx en bog, forfatterskab, periode, eller andet???? Det ville hjælpe utrolig meget. Heidi :) -
oversættelse
ForumindlægEn af vores venner ,Knud , praler af , at han kender alle faldgruberne. Men vi glæder os til at se lave ham lave en fejl en dag. Og så vil vi minde ham om , at han ikke er ufejlbarlig.Forleden dag var han til retten i Hereford ; politiet havde mistanke om ,at han havde kørt bil efter at have dru... -
Eng. Oversæt. hund
ForumindlægSer det her fornuftigt? Jeg vil glad hvis er nogle som vil hjælpe mig med at finde nogle fejl i denne. Har gjort mit bedste, mener ikke selv at jeg kan se flere fejl.Mange tak. MartinEt hundeliv“At være hund i England er altid et hundeliv”, hævder Lord Wells-Pestell, som er Labour-medlem i det br... -
SRP - Blowjob
ForumindlægHej .. Jeg skal skrive en SRP om blowjob. Fag: Biologi A og Kemi B Er der nogen, der ved hvad der sker hvis man sætter "noget" op i munden? -
Antal eksaminer
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål angående antal eksaminer. Jeg går under den nye reform. I 1. g har jeg været oppe i 1 eksamen. Nu går jeg i 2. g og skal op i 1 eksamen. Desuden har jeg 5 A-niveau fag. Betyder det så, at jeg skal til 9 eksaminer i 3. g? Kan man komme op i 4 skriftlige A-fag og 2 mundt... -
Tællelig og utællelig navneord
ForumindlægHvordan ved man om et navneord eller tællelig eller utællelig i engelsk? -
Hvad er forskellen? (Studieretninger)
ForumindlægHej! Jeg har et spørgsmål vedr. studieretninger på gymnasiet, som jeg håber, jeg kan få svar på. Jeg vil gerne være journalist, så derfor vil jeg gerne på linjen "Engelsk A, Mediefag B, Samfundsfag B". Problemet er bare, at på nogle gymnasier ligger denne linje under den samfundsviden... -
Karakterkrav???
ForumindlægHej derude:) Ville gerne spørge om der nogen der kender karakterkravet til stx og HTX i 2017. Jeg er nemlig svag til læseprøven, retskrivningsprøven og skriftlig fremstillingen man ville komme op i, i 9. Klasse. Jeg ville også spørge om hvilke fag man ville komme op i, hvordan de foregår og k... -
Eksamener 2013
ForumindlægHej Jeg skriver fordi jeg er lidt i tvivl om hvor mange eksamener jeg skal op til i 3.g. Jeg var oppe i mediefag mundtligt i 1.g. Jeg var oppe i tysk B mundtlig og engelsk B skriftlig i 2.g. Dvs. 3 eksamener indtil videre. jeg har allerede fundet ud af at jeg skal op til matematik A skriftl... -
00 i dansk og 10 i årskarakter - dumpet fag?
ForumindlægHey! Jeg var så uheldig at få 00 i dansk mundtlig eksamen (spørg ik)!! Har jeg så dumpet faget Dansk A? Eller er det gennemsnittet af ens danskkarakterer? For jeg fik nemlig 10,10 i årskarater.. P.S. det er HHX -
"Incidence vector" på dansk?
ForumindlægHvordan oversættes det engelske "incidence vector" til dansk? -
meatphor
Forumindlæger " he shoots me a manic grin" metaphor? -
Hvordan skal denne gribes an? Betragt funktionen sin(x) og lad P2 være dens Taylor-polynomium af grad 2 udviklet omkring punktet a = 0. Vis at P2(x) = x og ...
ForumindlægHvordan laves denne opgave Betragt funktionen sin(x) og lad P2 være dens Taylor-polynomium af grad 2 udviklet omkring punktet a = 0. Vis at P2(x) = x og at Isin(1/10)-(1/10)I < 1/600 Jeg ved at jeg skal bruge formlen f(x)=f(x0)+f´(x0)/1!*(x-xo) Nogen der kan hjælpe?? -
Skriftlige karakterer - hvordan er det gået??
ForumindlægVildt.. jeg fik 10 i dansk.. selvom jeg skrev om Barndommens gade! hvordan er det gået jer? -
Hvad vil du anbefale?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk ordbog, som er troværdig og "professionel". Den skal altså være formel. Lidt ligesom Gyldendals røde ordbøger, bare på engelsk, tak (: -
SRP - David Bowie
ForumindlægHej Allesammen! Jeg skriver for at høre om der er nogen der har skrevet en SRP i Musik A og Engelsk A om David Bowie? I så fald vil jeg gerne have hjælp til at finde Engelsk materiale, og måske se en enkelt opgave.
