Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16081 til 16100 af 45451
-
Darwin og Fru Marie Grubbe(dansk metode)
ForumindlægHej Jeg har et spørgsmål, som jeg virkelig håber der er nogen der kan hjælpe mig med. I AT har jeg arbejdet med Darwins evolutionsteori og romanen Fru Marie Grubbe. Mit spørgsmål er: Når jeg under mit arbejde med romanen, analyserer/fortolker i forhold til de steder i teksten, hvor den darwinist... -
Rette kort stil?
ForumindlægHej. Er der en som er god til engelsk grammatik som vil rette min engelsk stil????? :-) :-) :-) -
SSO-karakter
Forumindlægmåske er der ikke mange der er interesseret i at vide hvordan de danske gymnasieelever har klaret sig til sso´en men jeg er. Derfor kunne jeg godt tænke mig hvad I 3.g´er skrev om, har fået og om det var det I forventede.Jeg skrev selv i matematik og fik 10, jeg overvurderede måske mig selv og tr... -
Kampen om længdegraden
ForumindlægHejsa. Til den afsluttende prøve i AT 2009, har jeg under emnet "Rejser" valgt at arbejde med "kampen om længdegraden", og det sker i fagene naturgeografi og historie. Det handler kort fortalt om følgende: I 1500-tallet var det kun breddegraden, man var i stand til at bestemm... -
Hvordan bliver jeg bedre til fransk?
ForumindlægHej alle. Jeg har problemer i fransk; især med grammatikken - som jo ligger til grunde for niveauet i de fleste sprogfag, men jeg aner ikke hvordan jeg kan forbedre det. Jeg kender ingen der kan hjælpe mig med lektierne, og min lærer vil ikke oprette et lektiehjælpehold, ved mindre der er 7 a... -
Hjælp til rettelse.
ForumindlægKære alle søde mennesker. Jeg skal til tysk muntlig eksamen og har skrevet en tekst som jeg meget gerne vil have rettet da jeg ikke er den skarpeste til tysk. I må meget gerne bare give mig tips til hvad jeg skal kigge efter eller selvfølge meget gerne rette hele teksten. Tusinde mange tak på ... -
Har jeg bestået ?
ForumindlægHej jeg har engelsk på B niveau. Jeg fik 00 og 02 til min årskarakter og jeg var op til skriftlig hvor jeg igen fik 02 Da det er et B fag skal den ganges med 0,75? Er jeg bestået? -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle, Nogen der har lyst til at læse min delprøve 1 og 2 fra den skriftlige eksamen i engelsk, og komme med lidt feedback? Mvh. -
Søger eksamenssæt fra 2008!
ForumindlægHej (: Nogen som var været oppe i engelsk B, Dansk A, Biologi A, Fransk A og samfundsfag A sidste år? -
amish
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk snart, jeg skal op i amish, ville bare spørger om der nogle der har nogen notater til amish people.? -
hvordan siger man
ForumindlægVær så venlig at sende mig et tilbud, hvori De angiver leveringstid?Jeg glæder mig til at høre fra Dem.Hvordan siger man det på engelsk? -
oversæt "logistikchef"
ForumindlægJa.. min ordbog har ikke dette ord, og min hjerne er brudt sammen. Så, ved I, hvad logistikchef hedder på engelsk? På forhånd tak :) -
Gode vendinger?
ForumindlægEr der nogen, som ved om der eksisterer en hjemmeside med gode engelske vendinger? Vil gerne variere mit sprog (i dette tilfælde sidder jeg med en skriftlig opgave...) -
Er der nogle der kan hjælpe???
ForumindlægJeg har lige købt en lommeregner TI 82 og den er på engelsk... Er der nogle der ved hvordan man laver den om til dansk?? For det står der ikke noglet om i brugsvejledeningen... -
hjælp til at rette
Forumindlæghej, søger en der kan hjælpe med at rette mine engelske noter???? der er under en side tak på forhånd (-; -
i have a dream
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde en dansk og engelsk version af i have a dream - jeg har selv søgt, dog uden held. -
Internetadresser til grammatik
ForumindlægHej jer derude Har I nogle gode internetadresser, hvor man kan øve sig på engelsk grammatik? Skal snart op til en skriftlig prøve. -
Essay - Længde
ForumindlægKort og simpelt; hvor langt er et dansk essay? Tænker lidt det er samme stil som den engelske på 700-900 ord'ish -
Kan man godt sige..
ForumindlægKan man godt sige: As he said it’s hard to find something about him today) på engelsk? -
engelskkkkkkkkkkkk
Forumindlægsidder og retter min engelsk stil igennem.. skal der komma foran ordet "ore"??
