Søgning på: engelsk mundtlig a. Resultater: 16121 til 16140 af 163702
-
SSO HJÆLP!!!!
ForumindlægHej kloge hovederJeg skal som mange andre til at skrive sso, og jeg er ved at få spat af at jeg er så meget på bar bund. Nu har jeg været på biblioteket og fået følgende bøger med hjem:Hanne vibeke holst: Thereses tilstandVita Andersen: Get a lifeIda Jessen: Den der lyverMette ... -
The 50's
ForumindlægHåber at I kan hjælpe mig med dette spørgsmål...what is a icon?why do we call elvis and marilyn icon of the fifties? -
Faglig suppleringskursus på VUC
ForumindlægHej alle ;-) Jeg har lige et spørgsmål. Jeg går i 3.g på STX og afsluttede engelsk B sidste år. Næste år, når jeg er blevet student, overvejer jeg at opgradere engelsk til A-niveau. Mit spørgsmål er da, om min afsluttende karakter/eksamenskarakter SKAL tælle med i mit samlede gennemsni... -
At blive god til beviser?
ForumindlægEksamerne nærmer sig og hvis der en eksamen jeg frygter aller mest er det Matematik mundtlig (B) Da næsten det hele går ud på at bevise. Synes ikke jeg har lært at bevise udover at jeg er blevet præsenteret for beviser og udregninger osv.. Men er der nogle er der kan fortælle den logis... -
Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym???
ForumindlægHeY Experter!!!Er der krav om man skal have et godt tal, hvis man skal på gym??? -
uddannelsesønske
ForumindlægHej allesammen Jeg skal til at starte på gymnasiet, men fik at vide at jeg muligvis ikke er uddanbelsesparat. Jeg hørte at man gymnasiet kigger på ens karakter og laver en revurdering. Altså omkring uddabnelseaparatheden. Hvis gymnasiet er enig med Uu vejleder... -
egnet til HF
ForumindlægJeg er lige blevet egnet til HF´. Jeg spurgte om jeg kunne klare det og er jeg egnet ? Så sagde de Jeg kan ikke se hvorfor du ikke kan klare HF? Det kan du sagtens... Ja, det er godkendt for min side da.. De kommentarer har jeg fået efter jeg spurgte mine lærer... -
HJælp termin
ForumindlægHeejjj jeg skal op skriftlig engelsk termin, hvordan kan jeg bedst mulig øve mig? hjjjjjææææælppp -
VALGFAG
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og skal til at vælge valgfag her i næste uge, men jeg har slet ikke besluttet mig for, hvad jeg præcist skal vælge. Grundet mit høje antal timer, har jeg kun plads til ét enkelt valgfag, og det ligger imellem følgende: Engelsk (B->A), biologi (C->B), programmering (c) ... -
sso
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive sso i engelsk. Jeg har valgt at skrive om skolseskylderier. Probelemet er bare at jeg skal finde en vinkel at skrive den fra. Altså en måde at afgrense temaet. -
HTX forrebedelsesmateriale 2010
ForumindlægHey Er der nogen der nogen der har lavet opg 4 og 5 i forberedelsematerialet til skriftlig eksamen mat A? Skal selv op mundtlig V.h. Alexander -
årskarakter bestået eller dumpet?
ForumindlægHej Alle Jeg skal til at søge på en udannelse der kræver matematik B bestået, jeg har haft matematik på A men dumpede skriftlig 00. Det ser sådan ud: 2g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, det er så matematik B, da jeg var i 2g. 3g årskarakter 02 mundtlig 02 skriftlig, men skriftlig fik jeg 0... -
hvad er forskellen?
ForumindlægHej.. GODT NYTÅR!! heh.. vil bare lige spørge hva forskellen er med gymnasiet og htx?? for mine lærere siger at jeg kan bedre klare htx end gymnasiet... at mit sprog er ikke godt nok til gym.. og derfor anbefaler de mig htx. jeg har da hørt af mange at jeg godt kan klare det efter de så min karak... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej, søde mennesker! Jeg skal snart til optagelsesprøve på CPH - WEST Ishøj. Er der nogle af jer som evt. har taget optagelsesprøven fra forrige år? (altså 2013), som kan fortælle mig lidt om hvad jeg skal øve mig på? Derudover kunne jeg godt tænke mig at vide om man skal bestå alle de fag man s... -
Sætninger
ForumindlægHe is fascinated by her beauty (Han er fascineret af hendes skønhed) He was involved in a lot of trouble (Han er involveret i en masse konflikter) She was taken to the local hospital (hun var blevet bragt på hospitalet) Er de engelske sætninger korrekt engelsk? Tak på forhånd og god weeken... -
10 prøver
ForumindlægPå ug.dk står der: "Eksamen Den samlede eksamen på stx består af mindst 10 skriftlige og mundtlige prøver og et studieretningsprojekt." fra: http://www.ug.dk/Uddannelse.aspx?article_id=udb-stxny Men det er da ikke MINDST 10 prøver, det ER 10 prøver, ikke? -
Har jeg bestået matematik b-niveau?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik b? Følgende karakter: Årskarakter: 4 skriftligt 02 mundtligt eksamen: 00 skriftligt. Har jeg så bestået matematik b? For mig giver det samlede gennemsnit 02. Tak på forhånd. -
Differentialregning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Spørgsmål vedrørende at dumpe
ForumindlægHej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle... -
haster lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i Tysk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. og jeg er virkelig skod til tysk gram jeg betaler gerne.
