Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 16121 til 16140 af 23766
-
EU: Forfatnings- vs. Reformtraktaten
ForumindlægJustitsministeriet udgav en rapport i 2004, hvor der bev opstillet 9 punkter for suverænitetsafgivelse i forfatningstraktaten. Ved sammenligning af Forfatningstraktaten og Reformtraktaten (Lissabon-traktaten)forekommer der dog mange flere ændringer og forskelligheder - såsom hele opbygningen. ... -
Forståelse af DIO opgaven?
ForumindlægHeej jeg skal til at skrive i det internationale område? og jeg har et spørgsmål med hensyn til den vejledning vi har fået., Hvad forstås der ved : Rapporten skal indeholde en redegørelse for de metodiske overvejelser, samt hvordan de enkelte fag bidrager til udfoldelse af problemstillingerne... -
forståelse af oplæg
ForumindlægHeej jeg skal til at skrive i det internationale område? og jeg har et spørgsmål med hensyn til den vejledning vi har fået., Hvad forstås der ved : Rapporten skal indeholde en redegørelse for de metodiske overvejelser, samt hvordan de enkelte fag bidrager til udfoldelse af problemstillingerne... -
Oxidation af 3,5,5-trimethyloctan-2-ol med kaliumdichromat
ForumindlægHej alle sammen, står her med en biologi rapport osm jeg skal have lavet færdig, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af disse oxidationene, det ville være helt vidunderligt, hvis der var en rar sjæl derude, der lige kunne hjælpe mig med dem :)) Oxidation af 3,5,5-trimethyloctan-2-ol med kal... -
Hjælp til oxidationer.
ForumindlægHej alle sammen, står her med en biologi rapport osm jeg skal have lavet færdig, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af disse oxidationene, det ville være helt vidunderligt, hvis der var en rar sjæl derude, der lige kunne hjælpe mig med dem :)) Oxidation af 3,5,5-trimethyloctan-2-ol med kali... -
aktivitet og tælletal
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en rapport om henfaldloven, hvor formålet er, at aktiviteten af et radioaktivt stof aftager eksponentielt med tiden. DEr står jeg vi skal lave en graf, hvor tælletallet er funktion af tiden, men får vi så eftervist, at AKTIVITETEN aftager eksponentielt? For det er jo ... -
HJÆÆÆÆÆLP !!!!
ForumindlægHej alle, Er i gang med min matematik rapport (tunnelen på samos), men er fuldstændig blank om et spørgsmål. "Hvordan arbejder man sig vandret ind i bjerget og hvorfor arbejder man vandret ind i bjerget? Ville det ikke være smartere med det samme at give tunnelen et fald, så vandet kunne løb... -
HEEEEEEEEEEELLLPPPPPP
ForumindlægHej folkens, Jeg er stadig igang med min matematik rapport om Tunnelen på samos . Har et spørgsmål jeg søger svar på, således at; Hvordan mener man idag, at Eupallinos har fundet den samme højde på begge sider af bjerget, så arbejdet med de to tunnelrør kan begynde i samme højde? Benyt forklaring... -
Rettelse af kort sætning
ForumindlægDette kommer til udtryk ved, at han ikke – således som han jo skulle – rapporterer alt, hvad han hører og ser. Mit eget bud: Dieser kommt zum Ausdruck durch, dass er nicht – so wie er ja sollte - alles rapportiert, was er hört und sieht. -
Træningsprojekt i idræt
ForumindlægHeej (: Jeg har haft et træninge projekt i snart 2 måneder i idræt og nu skal vi lave en rapport omkring det.. Er der nogen som har gift (ledegigt) og ved hvordan det er at dyrke idræt og overbelaste sine led? Har problemer med at komme i gange og skrive noget om at overbelaste sine led i idræt..... -
Mættede og umættede fedtsyrer??
ForumindlægHej. Jeg har seriøst brug for hjælp, og gerne meget hurtig hjælp. Jeg sidder og forsøger at skrive min biologi rapport, men jeg kan ikke finde ud af hvilken fedtsyrer der er den "gode" og hvilken der er den "dårlige", den mættede eller umættede?????? Og hvor man finder de to f... -
Hvad er den væsentlige bestanddel i feedgas?
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport, og har brug for svar på nogle spørgsmål til min teori... 1. Hvad er den væsentlige bestanddel i feedgas? 2. Hvilken urenhed i feedgas fjernes i HTZ reaktoren? 3. Hvilke stof strømmer videre i røret? Det ville hjælpe mig meget med nogle svar:) -
Radioaktivitet - henfald
ForumindlægHej Jeg er ved at skrive en rapport om henfaldsloven, og jeg er lige stødt på et problem. Jeg vil gerne finde ud af, hvornår alle kerner er henfaldet til grundtilstanden eller hvad man siger (protactinium). Men så skal jeg jo sætte 0 ind på y´s plads i A = A0 * e-k*t, og det må man jo ikke, n... -
Hvad er den relative intensitet?
Forumindlæghej jeg sidder lige og skriver rapporten og kan simpelthen ikke finde nogen steder hvad er den relative intensitet? det handler om spektralanalyse, hvor vi skulle bestemme bølgelængder og sammenligne vores resultater i databogen.men jeg kan ikke huske hvad er den relative intensitet :( og er det... -
Regression
Forumindlæghey guys der ude er der nogle der kan give mig en forklaring på regression? hvad skal ordet gøre godt for på lineære, eksponentielle og potensmodeller ? på mat C hedder det funktioner hvad er forskellen??? håber på et hurtigt svar da jeg sider med sådan en dejlige rapport om det.... ha en g... -
Reaktionsligninger
ForumindlægHejsa .. jeg er virkelig på spanden! Jeg skal aflevere en kemi rapport på onsdag og skal løse nogle reaktionsligninger. Jeg har absolut no clue om hvordan man gør det! Ville sætte STOR pris på noget hjælp. Det drejer sig om 5 reaktionsligninger: CH3COOH + HOC2H5 ? CH3COOH + HOC2H5 + H2SO4 ? ... -
Specifik modstand OHM !!!!! RHO!!!!!
ForumindlægHey jeg sidder og er i gang med at lave en rapport omkring ohms lov I den fil jeg har vedhæftet kan jeg ikke lige finde ud af at regne den specifikke modstand ud (nederst på siden ) Til forsøget blev der brugt konstantan tråd ved at dens resistivitet er 0,49. Snorens længde var 1m Hvis i kan... -
Teori om alkohol fremstilling?!
ForumindlægHej, jeg går i 9. klasse og skal lave en rapport om alkohol fremstilling. Det eneste jeg mangler er teorien om alkohol fremstilling ved gæring og brudt destillation. Det jeg spørg om, er om i ved nogen hjemmesider, som fortæller lidt om det eller om i ved noget. Har nemlig ingen anelse om hvad ... -
Saltkoncentration+smør !
ForumindlægHEj Jeg har en rapport for omkring saltindhold i smør og bla bla. gennem titreanalyse med Ag osv osv Alle vores resultater var gode og vi havde en afvigelse på 0,017 % Men jeg kan ikke rigtig komme i tanke om noget teori til dette. ? Er der nogen der kan give nogen hints hurtigt ? MVh De... -
Positiv eller negativ strålingsbalance
ForumindlægHej. Jeg sidder med en rapport omkring strålingsbalancen, og et af spørgsmålene til diskussionen lyder: "Forklar hvilken betydning det har om den samlede strålingsbalance er negativ eller positiv". Er en negativ strålingsbalance bare når der reflekteres mere energi en der optages? S...
