Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 16141 til 16160 af 35989
-
hjælp til analysering af digt
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere mit digt (Fiskeren) af Adam Øhlenslæger. jeg er total lost lige nu, jeg kan ikke huske hvad grafisk præg er???? :( håber der er nogen der vil hjælpe mig :D -
Tysk til dansk.. nogen der vil rette?
Forumindlæghej.. nogen der vil se på min oversættelse?? skulle oversætte en del af en tysk sang til dansk < rigtig version: Meeres stille. Tiefe stille herrscht im wasser ohne regung ruht das meer und bekümmert sieht der schiffer glatte fläche rings umher. keine luft von keiner seite todesstille für... -
Kolonisering
ForumindlægHej Hvilken betydning har koloniseringen haft? -
FSa dansk
ForumindlægHej hvad kan der ske hvis man dumper til dansk skriftligfremstilling men bestaar alle proeverene. og hvor meget kan man faa i karakter vis man har skrevet en stil paa 4 sider men som mangler 15 kommaer -
Årsprøve i skr. dansk
ForumindlægJeg går i 1g og har derfor ingen anelse om årsprøven i skr. dansk. Eller jo, ved man skal skrive en stil :) Men altså, får man sådan et stilhæfte som i folkeskolen - og hvilke slags emner indgår i dette? Hvem laves stilhæftet af - er det noget, der genbruges fra tidligere eksamener eller noget s... -
Eksamenslæsning
ForumindlægEr så heldig at skulle op i historie til min afsluttende studentereksamen. Er ved at planlægge min læseferie, og kunne godt bruge nogle råd til, hvordan man griber det an, når man skla læse til en historieeksamen ? Har tænkt mig at starte med et emne. Skal man så læse det kronologisk? ELler førs... -
Flash back, flash forward, tilbageblik?
ForumindlægHvad er forskellen? har googlet, men kommer frem til flere forskellige betydninger.. - tak ;) -
Differentialligning
ForumindlægHar ikke mødt denne type før: dy/dt = -3,5sqrt(y) Er det meningen, at man skal bruge f(x)=c*exp(kx) med k=-3,5? Jeg har forresten ikke en randbetingelse opgivet, men har fundet dy/dt til y=529 (=-80,5). -
hvem kan få nok af integral her endnu en :)
Forumindlægintegralet 2x*(x^2+1)^7dx det skulle give 1/8(x^2+1)^8 jeg har altså gjort følgende, og det ser næsten forkert ud i forhold til resultatet jeg siger først (X^2*(x^2+1)^7)-(2x(1/8)*(1/3*x^3+1)^8) hvad er det jeg gør forkert? nogen der kan se det? :S -
Hvor meget betyder karaktererne i 1 og 2. g på HHX?
ForumindlægHej Jeg skal starte på HHX her efter sommerferien, og der er noget, jeg er i tvivl om. De karakterer jeg får i 1. og 2. g, tæller de i det endelige gennemsnit i 3.g? Og hvad med mine årskarakterer i de forskellige klasser?Hvilke karakterer er det egentlig, der tæller til det endelige gennemsnit ... -
Gennemsnt 7 Skala
ForumindlægHey hva så der. sad lige og sgu til at regne mit gennemsnit men er lidt i tvivl om hvordan det ska regnes. Jeg får kraktere efter den nye skala.er der nogen der ka hjælpe -
Tusind tak til alle fysik/kemi 'hoveder' ;-)
ForumindlægJeg har jo som set, oprettet en hulens masse indlæg om 'fysik' og spurgt en hel masse + været længe oppe! Og det har sku betalt sig, fik sku et flot 11 tal i dag til min fysikprøve. - Ville bare sige, 1000-tak for al den hjælp jeg har fået. Er virkelig taknemlig, det har virkelig hjulpet... -
Odysseus
ForumindlægHej alle. Troede ellers jeg havde forstået noget, men nu når jeg læser pensum op i Homers: "Odysse" kommer jeg i tvivl. Altså: bl.a. i 5 og 6 sang, hører vi hvordan Poseidon prøver at få Odysseus ned, når han er ude og sejle. Dette fjendskab troede jeg var fordi Odysseus havde boret en... -
elektronerne
Forumindlæghej 1.er nulkid elektronerne i skallerne 2.jeg forstod ikke helt hvad excitereret/anslået er 3.er der energi elektronerne -
13 i dansk!
ForumindlægHvordan får jeg bevæget mig op på et 13tal? jeg vil såååå gerne have et 13 tal. jeg ligger normalt på 10 men hvad skal der til for at give det sidste? Hjælp please<3 -
Kulstof
ForumindlægHvordan er kulstoffets opbygning? -
HJÆLP - OVERSÆT !
Forumindlægles amours meurent à une fréquence qui élagera bientôt celle de Montréal. Nous, les citoyens d'un pays arriére, nous nous modernisons malgré nous, avec le reste du monde. .. Je me suis jamais vraiment habituée à cette ville où j'ai vècu tant d'années. Tusind tak - det haster ! -
Taksonomiske niveauer
ForumindlægEr der nogle, som vil give mig eksempel på en synopsis med spørgsmål på de forskellige taksonomiske niveauer. Jeg skal op i morgen, og jeg synes, jeg er usikker på hvordan man egentlig gør. -
Como agua para chocolate
ForumindlægHej.. er der nogen der kan forklare hvad den mexikanske revolution går ud på i korte træk? Og kan man sige at personerne repræsenterer hver deres del af revolutionen (ligesom i Cría Cuervos og Ay Carmela, hvis nogen har læst dem)... -
stråling
Forumindlæghej hvad er svækkelse af stråling håber for svar tak på forhånd
