Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16161 til 16180 af 45451
-
meatphor
Forumindlæger " he shoots me a manic grin" metaphor? -
viscous damping coefficient of air
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvordan formlen ser ud for viscous damping coefficient of air. Jeg har ikke kunnet finde formlen på nettet. Det der er tale om er et system bestående en fjeder og en masse som sættes i svingninger. Med det resultat til følge at svingningerne gradvist dæmpes. Husk nu på at... -
OPTAGELSEPRØVE I 9.KLASSE
ForumindlægHej folkens. Jeg fik i dag at vide, at jeg er ikke erklæret uddannelsesparat pga. min skriftlig dansk til terminsprøve (Fik 02). Det er første gang jeg fik 02 i hele mit liv, og selvfølelig skulle det være til en terminsprøve. Har ikke fået under 4 i andre fag, men nærmere karakterne 10-12 . Je... -
Iq-test
ForumindlægHej... Jeg vil gerne vide hvad min iq ligger på, er der så nogen der ved hvor jeg kan tage den pågældende test?på forhånd- takJohan -
"Time and Distance Overcome" At Klage eller ikke at klage?
ForumindlægHey. Her sidder man er og en smule chokeret over karaktergivningen af ens skriftlige eksamen i engelsk. - fik 4. Er der, efter jeres mening, incitament til at indgive en klage over den bedømmelse? Det ville være rart hvis i ville være så venlige at skimme og komme med jeres meninger; ”Time... -
Kort: Mi verano
ForumindlægEn tekst jeg har skrevet omhandlende min kommende sommerferie (: Denne tekst er en opgave, jeg har fået for og som er gældende for min næste standpunktskarakter! Jeg har knoklet og knoklet med teksten og håber på hjælp af jer til at rette fejl og mangler samt forbedringer. Jeg synes selv, jeg har... -
Analysering af Lyriskdigt
ForumindlægHej :) Ér der nogen der ville fortælle mig hvordan man laver sådan en analysering. på forhånd tak :) -
Redegørelse
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en redegørelse af en artikel, men jeg er lidt i tvivl om hvad en redegørelse dækker over, må man indrage sig egen mening eller skal det ligne et referat, eller hvad? -
Høstgildet
ForumindlægHjælp mig med tekstanalyse"Høstgildet" af Martin A. Hansen -
Haster: AT emne: kommunikation
ForumindlægHej Som mange af jer sikkert ved, er årets AT emne "Kommunikation: muligheder og begrænsninger". Jeg overvejer at skrive i emnerne historie og samfundsfag om Ukraine-krisen. Har I nogle forslag til, hvordan jeg helt konktret kan inkorporere emnet - kommunikation - i min opgave? A... -
Det forsømte forår
ForumindlægNogle der kan hjælpe mig med, hvad budskabet er i romanen. Mnage tak -
kommentarer gennem studi.dk
ForumindlægJeg er ikke sikker på om det her er det rigtige forum men jeg forsøger alligevel. Problemet er at jeg har opdaget at mails der bliver sendt gennem studi.dk åbenbart ryger i min hotmail junk mail folder. Jeg har først opdaget det nu for jeg plejer ikke ligefrem at kigge imin junk mail folder og de... -
Vietnamkrigen
Forumindlæghej! er der ikke nogle der har nogle spændende ideer til hvad man kan skrive om i sin historie opgave om vietnam. har selv tænkt på de amerikanske politikeres syn på krigen og medierne. Nogle der har nogle gode forslag? -
Danskopgaven...
ForumindlægHey...Hva vil lærere lægge vægt på i 1.g danskopgave??Og er der nogen der har nogen gode ideer til Leif Panduros 'De uanstændige'?? -
Hjælp ang. digt
ForumindlægHej.. jeg har en aflevering for omkring digte..opgaven består af at fortolke et digt, men hvordan f..... gør man det??? Har virkelig ingen ide om hvordan man gør det..På for hånd tak.. -
Dovenskaben længe leve...
ForumindlægJeg er i en lidt presset situatuion... Er der nogen her, som ligger inde med en anakyse af digtet "Jeg er forelsket i dig" af Vita Andersen??? For så er jeg meget interesseret... -
Digt
ForumindlægEr der nogen der gider kigge på et digt for mig. Så kan jeg sende det til jeres mail.Yo -
Solsort og snefnug - Mudtlig dansk
ForumindlægJEG HAR VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP Jeg har valgt prøveoplægget 'Solsort og snefnug', men jeg kan ikke helt formulere det ordentligt om, hvordan den hænger sammen med emnet 'Kærlighed på godt og ondt' Har i nogle idéer? -
Karen Blixen: Sorg-Agre
ForumindlægHej Nogle der har læst denne fortælling?Spørgsmål:Hvad er pointen med selve historien om Ane-Marie og hendes søn? Hvad er det Karen Blixen vil vise? Tænkte på om det havde betydning at marken bliver kaldt sorg-agre efter hendes død. Noget med at man efterlader sig noget - ligesom herremanden (onk... -
Dnaskopgaven i 1.g
ForumindlægJa! Lad mig komme til sagens kerne med det samme. Jeg er så heldig at skulle skrive en danskopgave her i år, om et valgfrit emne inden for den danske litteratur/kunst/film eller om værker/film/billeder som har påvirket den.Problemet er bare at jeg ikke helt ved hvad jeg skal skrive om! Har lidt L...
