Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16221 til 16240 af 156873
-
Pythagoras
ForumindlægHejsa.Skal skrive 3.-årsopgave i december, så jeg vil høre om der er nogen herinde, der har en opgave om Pythagoras's sætning etc. Vil gerne se, hvordan det skal skrives osv...Ville være meget taknemmeligI kan sende til mig i en e-mailPå forhånd takPhilip -
Nogen der kan hjælpe er helt lost!? (Biologi opgave indavl hos bananfluer)
ForumindlægOpgaven er vedhæftet 2. Vurder, hvilken af de to hypoteser H0 eller HA der bliver bekræftet af resultaterne, vist i figur 2. 3. Forklar, hvilken betydning fejlfoldning kan have for proteiners funktion. 4. Forklar, hvordan cellen kan øge produktionen af varmechokprotein. 5. Vurder, hv... -
Hvor kan jeg finde flere opgaver om potens funktioner og eksponentielle funktioner?
ForumindlægEr der nogle, der kender til en hjemmeside eller pdf filer, som man kan have adgang til med mange (mange) opgaver om eksponentielle funktioner og især potensfunktioner gerne med lidt teori og løsninger? Jeg kan nemlig ikke selv finde noget og i min e-bog er der ikke så mange opgaver :( -
jEG HAR ET PROBLEM DET VAR MENING AT MAN KUN SKULLE HJÆLPE MIG MED OPGAVEN DA JEG UPLOADEDE DEN, MEN DET VAR IKKE MENING AT MAN KUNNE SE DEN PÅ NETTET, HVORD...
ForumindlægjEG HAR ET PROBLEM DET VAR MENING AT MAN KUN SKULLE HJÆLPE MIG MED OPGAVEN DA JEG UPLOADEDE DEN, MEN DET VAR IKKE MENING AT MAN KUNNE SE DEN PÅ NETTET, HVORDAN FJERNER JEG MINE OPGAVER -
Eksamen imorgen - Mangler opgaverne 5'er sættet Ny prisma 9.
ForumindlægSom sagt. Eksamen imorgen, og gæt hvad jeg finder ud af jeg magler? Opgavesættet med opgaverne der hedder noget med 5. Der skulle være noget med elektromagnetisme og induktion og sådan hvis jeg husker rigtigt. Nogle der har dem? -
srp hjælp
Forumindlæger der nogle der vil hjælpe mig med srp.. kan godt bruge noget hjælp -
diferentiallignigning
ForumindlægEn funktion f er løsning til differentialligningen dy/dx=x(y^2+1)/2y og grafen for f går gennem punktet P(3,1). a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i P. Har jeg fundet og får 3x-8 b) Bestem forskrift og definitionsmængde for f. Jeg har forsøgt på lommeregnerne med: desol... -
potenssammenhæng Rumfang
Forumindlægfik beregnet a=0,33 og b=62,5. En træningsbold er 0,65m høj. b) bestem rumfanget af denne bold. c) hvor mange procent er rumfanget af den store træningsbold større end rumfanget af den lille træningsbold? -
Hej, Jeg har brug for hjælp til at finde formlerne i disse to opgaver nogen der kunne hjælpe?
Forumindlæg1. Harpunen rammer nu hvalen og sætter sig fast. Set fra hvalens synspunkt ligger den stille idet harpunen rammer den, og harpunens fart er 60 m/s. Husk hvalens inerti er M = 10 tons og harpunens m = 75 kg. Hvad er hvalen og harpunens fælles fart efter harpunen har ramt hvalen? 2. Hvalen bliver... -
Er der nogen der kan giv mig lidt hjælp på vejen, om hvordan man løser opgave 3 og 4 her?? tak
Forumindlægse vedhæftet -
Jeg skal løse denne opgave om to tvillinger, men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an..
ForumindlægJeg skal løse følgende opgaver, som handler om tvillingeparadokset, men er ikke så skarp i fysik desværre og har prøvet mig frem, men det giver ikke meming det jeg kommer frem til.. Så håber i kan hjælpe.. Opgaven lyder: Mads og Peter er tvillinger. Mads bliver tilbage på jorden mens Peter rejse... -
Matrialer? Skimmelsvamp!
ForumindlægHej med jer, Jeg skal finde nogle gode bøger/internetsider hvorfra jeg kan finde information til min SSO i biologi på B-niveau. Jeg har haft lidt problemer med at finde materialer som omhandler svampens opbygning osv. det jeg søger er stof som ikke er på meget højt niveau som meget af det jeg ha... -
karakterer
Forumindlæghey er der ingen steder man kan se sine karakterer fra skriftlig eksamen lige så snart de kommer så man ikke skal vente på den officielle udlevering fra skolen? nu er eksamensdatabasen jo åbenbart lukket? :( syntes det var rart at kunne se dem løbende.. findes der andre steder? -
hjælp: indledning i studieretningsopgave...
ForumindlægHejsa.. Jeg skal til at skrive min studieretningsopgave i 2.g i Samf A og engelsk B Men jeg er i tvivl om hvad der skal stå i min indledning.. Jeg har fået et uddrag fra en bog, som jeg skal lægge fokus på og jeg tænkte at skrive lidt om forfatteren og denne bog, men er det rigtigt? Jeg er fulds... -
Matematik på A+ eller A?
ForumindlægKære alle matemaitiske 1g, der står og skal vælge, om de vil have matematik på A niveu fra 2g, eller om de tager B-A vejen.Her er nogle råd til jer:Jeg selv valgte at tage A-A vejen hvilket jeg har fortrudt, da det betyder jeg får en ekstra mundtlig eksamen her i 3g, så jeg får 5 mundtlige i alt.... -
Hvordan regner man gennemsnittet?
ForumindlægHej alle sammen. Hvordan regner man gennemsnitet i hf ? Er der nogen kan forklar mig hvorfor fagene på B vægter 1,5 og C 1 Min Karakter er: Dansk skriftlig 0 mundtlig 02 Arabisk A skriftlig 10 mundtlig 12 kemi C 7 Biologi C 4 Fysik B 02 Samfundsfag B 4 Historie B 7 Geo... -
Opgave 3 - En gruppe på 8 elever skal vælge 2 personer til et oprydningshold
ForumindlægHej studieportalen Jeg har forsøgt at lave opgave 3; jeg er ret sikker på, at jeg har lavet a) rigtig, men jeg er i tvivl, om b) er korrekt udregnet - er der én, der vil kigge på det? Opgaven er vedhæftet som billede. På forhånd tak -
Er der en der gider at kigge mine 2 opgaver igennem for fejl og mangler?
ForumindlægJeg har lavet to opgaver der er til i morgen. De fylder begge en side, og jeg mangler bare at få set på den fra et par andre øjne Sender den til jer hvis i har lyst til at hjælpe mig lidt! :) -
Hvilken formel skal jeg bruge?
ForumindlægMin opgave hedder: at vi skal finde ud af hvor lang tid det har taget en bil at tilbagelægge en pågældende strækning. Hvilken formel skal jeg bruge til dette? -
hvordan skal jeg analysere den her case?
ForumindlægHej SP. Jeg er ved at skrive sso og jeg mangler viden om hvordan jeg skal lave en analyse om en der hedder Ulrik Wilbek: selv en vinder kan tvivle. hvad skal jeg kigge på hvad skal jeg gøre hvad skal jeg fokusere på hvordan kan jeg sætte det op det handler om coaching ..
