Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 16241 til 16260 af 153151
-
Ville det være forkert?
ForumindlægHej med jer!Jeg er ny herinde.. men sagen er at jeg er igang med SSO og jeg ville spørge jer og i synes det ville være forkert, hvis jeg spurgte om der var nogen herinde fra der ville læse den igennem og give respons.. måske rette de værste fejl? -
Analyse og fortolkning af Ernest Hemingway People of sein
ForumindlægHej alle sammen, er der en der ude som ligger med en opgave omkring denne historie på engelsk. Du kan også nøjes med at forklare handlingen? -
VIGTIGT!
Forumindlæghej alle mennesker. jeg har fået en historieopgave, som så skal afleveres på torsdag! -jeg har så fået til opgave at skrive om borgerkrigen i bosnien, altså den hvor joguslavien blev delt. mit spørgsmål er så om der er nogle der ved noget om hvordan folk havde det under krigen? kun i bosnien da d... -
Idéforslag til SRP
ForumindlægHej medstuderende. Har I bud på eventuelle emner i SRP: Fysik A og Historie A? -
opg. 3111 i vejl. opgaver 3 årigt forløb til A-niveau
ForumindlægJeg kan simpelthen ikke lave sidste delspørgsmål i opgave 3111.\nBestem en ligning for den kugle, som har centrum inde i pyramiden, og som tangeres af pyramidens bund og de fire sideflader.\n\nPyramidens bund er spændt mellem\nA(1,0,0)\nB(1,1,0)\nC(0,1,0)\nO(0,0,0)\n\nOg pyramiden har top i\nD(0,... -
Hvor mange mundtlige højniveauekssamener?
ForumindlægHejJeg bliver student her til sommer, og har forstået det sådan, at man skal op til 4 mundtlige eksamener.Men hvordan kan fagene risikere at fordele sig mht. højniveau- og mellem niveaueksamener, og er der noget, der er mere sandsynligt end andet?Endvidere vil jeg også gerne høre, om der er nogle... -
Opgave med optimering og bestemmelse af f(x) og f'(x) ud fra graf
Forumindlæghttp://mateksb.datx.dk/opgaveb.pdf Opgave 13 Figuren viser en model af en lukket rende. Rendens længde benævnes l(målt i dm) og rendens bredde samt højde benævnes x(målt i dm). Renden kan rumme 10 dm3. Det oplyses, at rendens volume V og overfladeareal O udtrykt ved x og l er bestemt ved V=1/... -
rettelse af La petite famille et les grandes vacances opgave c)
ForumindlægVille være super lækkert hvis der var en sød person som lige ville kigge den igennem.. på et tidspunkt står der Vores.. ville meget gerne have det franske ord til det også..på forhånd tak..Et le père? À la banquette avant est la atmosphère tendu. Il rougit, il perd patience, il explose : « Je me ... -
Nogen der kan hjælpe med denne opgave har siddet med den længe: Udtryk y ved hjælp af x
ForumindlægHvordan kan jeg udtrykke y ved hjælp af x? -
PLEASE HJÆLP VILDT VIGTIGT - ALLE OPGAVER HVOR DER STÅR "FORSTÅR IK
Forumindlægplease hjælp -
Find konstanter a og b - opgave om Temperatur i et uisoleret hus
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til at svare på følgende opgave: I et uisoleret hus har man i løbet af et døgn målt indetemperaturen, efter man har slukket for varmen. I tabellen til højre ses den målte indetemperatur til tiden, hvor l_t=indetemperaturen/°C og l_x=tiden/timer I en model kan ... -
Hej, kan i hjælpe med denne opgave har ret svært ved det, gerne med mellemregninger:)
ForumindlægHvalen bliver nu rasende og svømmer mod skibet for at kæntre det. Hvalens muskler leveret en effekt på 870kw. Dette giver hvalen acceleration afstanden mod skibet på 0.32 m/s^(2). Afstanden mellem hvalene og skibet er 649 m da den begynder at svømme og de to starter md at ligge stille i forhold t... -
hjælp til opgave: vis, at f'(t) = 0.3(1-1.1t)e^(-1.1t)
ForumindlægKoncentrationen af et bestem medicinsk præparat i blodet hos en patient er en funktion af tiden t. I en model er denne funktion givet ved: f( t)= 0,3te^(-1.1t), t er større eller = 0.tid måles i timer og f( t) i mg/L.Vis at f'( t)= 0,3(1-1.1t)e^(-1.1t).er i tvivl om jeg selv skal differencier... -
Kemi, er helt på bar bund med denne opgave. Håber at i kan hjælpe.
ForumindlægSpørgsmålet er på selve filen. -
Hey jeg har bruf for hjælp skal aflevere en opgave omkring multinatioselskaber det haster!! plz hjælp
Forumindlæghey skal skrive en opgave om multinationale selskaber Hvorfor betragter græsrodsbevægelser de multinationale selskaber som en trussel? Hvorledes præger de multinationale selskaber hverdagen for danske unge? kan ikke finde det helt store omkring det så ville være rart hvis der var nogle der gad a... -
kritik af min indledning
ForumindlægHåber om der er nogen som kan sige noget om min indledning til sso. i må gerne være kritisk :) RSA er et gammelt krypterings program i vores tid, mange ved nogenlunde vis, hvordan det virker, men matematikken bag det er mindre belyst. I denne opgave vil jeg vise det grundlæggende indenfor matema... -
Emne valg! (har virkelig brug for hjælp)
ForumindlægHey!Jeg står i et meget svært valg, kan simpelthen ikke bestemme mig for hvad for et emne jeg skal skrive om i SSO i historie eller samfundsfag.Har tænkt på noget med den økonomiske overgang i Kina. Men vil meget gerne kunne skrive om et anderledes politisk eller økonomisk emne!Har I ikke nogle g... -
Nogen som har lavet en opgave om Charles Darwins teorier, som jeg kunne låne?
ForumindlægEr i gang med projekt, men kan bare ikke finde særlig meget om hans teorier, så er der nogen som ligger inde med en opgave, jeg evt. kunne låne, eller nogen gode sider på nettet? -
store skriftlig opg
Forumindlægok je er tvivl om jeg skal skrive i religion eller i dansk..... Hvis nu jeg vælger at skrive om Islam i religion, hvad kunne jeg skrive om... -
Hvad kan en elev gøre når ens lærer påstår at man har benyttet AI til en opgave?
ForumindlægHej til alle de fantastiske kloge hoveder derude! Min samf. lærer har for et stykke tid siden givet os en samfundsfagsaflevering, hvor vi skal skrive en rapport om et emne der vedrører økonomi. Rapporten er ofte ret tung og en stor mundfuld og kræver en del tid og tålmodighed at lave- hvis man a...
