Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 16261 til 16280 af 48880
  • Haster :/ det aflevering til Mandag..

    Forumindlæg
    HAr 15 sætninger ssom jeg skulle oversætte fra dansk til engelsk det har jeg gjordt men ville spørger er der nogen søde mennesker som der ville rette den for mig ??
  • Danmark under den kolde krig

    Forumindlæg
    Hejsa! Vil lige spørge om, der var nogle, som ved DK/danskerne frygtede under den kolde krig?
  • Et hjemmeside!!

    Forumindlæg
    Hej! Har brug for en hjemmeside hhvor jeg kan skrive dansk og det bliver rettede, kender i noget til det?? For microsoft word virker ikke i min computer... hjælp!!
  • Idé til projektet??

    Forumindlæg
    Jeg har mulighed for at skrive i Spansk eller Musik som jeg lægger vægt på og så kombinere med Dansk.. Er der nogle som har nogle gode forslag til emner??
  • oversættelse af en sætning

    Forumindlæg
    Gib nicht so an ej du übertreibst echt langsam nervt es NOGEN SOM KAN OVERSÆTTE SÆTNINGEN TIL DANSK??
  • hjææælp ..

    Forumindlæg
    nogen der gider at rette en lille tekst oversat fra dansk til engelsk? dog også rette tegnsætningen osv?
  • oversætte 2-3 linjer, plz

    Forumindlæg
    fra dansk til engelsk: Hvordan oversætter man disse linjer) To timer senere skal han have fundet Coleridge med knappen i hånden, endnu talende til den tomme port.
  • Terminsprøve!

    Forumindlæg
    Hej! Vi skal have terminsprøve snart - matematik, engelsk og dansk! Vil bare lige vide hvad jeg kan forvente? Det ville være rart hvis i kunne fortælle mig å meget som muligt! Tak på forhånd!
  • Hvordan reagerede Danmark da vi blev besat?

    Forumindlæg
    Hvad skete der rundt omkring i den danske stat da nazisterne "overtog"/besatte Danmark.? Hvordan reagerede folket? osv? - Mange ord på vil være fantastisk!
  • Dannelserejse

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er igang med en dansk opgave, hvor jeg skal skrive om dannelserejse og derved har jeg et sprøgsmål til jer der ude. Det lyder på: Er dannelsesrejse en uddannelsesrejse? På forhånd tak..
  • 1914-1945

    Forumindlæg
    Hej der ude.. Er der nogen som kender til noget godt materiale, gerne film (dokumentar) og bog titler om den vestlige verden frA 1914 - 1945?? jeg søger noget økonomisk og politik relateret historie... :-) :-) /Natasha
  • Link

    Forumindlæg
    Hej Hvis der er nogen som kender en hjemmeside hvor man kan læse noget om Australiens kultur, politik, og dyr, det skal være lidt let at forstå, for jeg skal skrive det på engels efter, og er ik så god:) Hvis i kender en hjemmeside så læg lige en link tak. ( ikke wikipedia)
  • Eastons model

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har Easton's simple model liggende som fil ? det er den model som også er brugt i Jørgen Goul Andersens "Politik og samfund i forandring 2" .. Hvis man har den, vil jeg super gerne have den tilsendt til [email protected]
  • Selvvalgt emne til IT-case

    Forumindlæg
    Jeg står og skal fremlægge et selvvalgt emne til IT-case Odense Zoo..Jeg aner slet ikke hvad selvvalgt emne går ud på, er det sådan jeg skal vælge f.eks. deres IT politik og så beskrive den eller hvordan ?
  • Hjælp til svar af spørgeskema

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg ville hører om der ikke nogen der er interreseret i at svare på et spørgesskema omkring politik. Det er 100% anonymt og tager ikke mange sekunder. Spørgeskemaet kan findes på følgende link: http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=rl0w1obkkm3rsz5994901 /nb3810
  • om de enkelte partier...

    Forumindlæg
    hej..jeg har sådan ikk lige helt styr på alt det der politik.. men er der nogen, der vil hjælpe mig med at beskrive hvert enkelt parti med få ord.. ? altså deres mål og holdninger ? jeg håber, der er nogen der kan hjælpe..
  • Latinsk betegnelse for kendeord

    Forumindlæg
    Findes der ikke noget latinsk ord for kendeord? Har prøvet at se i Politikens Ordbog, men der stod der bare kendeord. Et andet spørgsmål: Er der nogen forskel på imperfektum og præteritum? De betyder ifølge ovenstående ordbog begge datid.
  • Spørgeskema

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal igang med at skrive studieretnings-projekt om partiernes politik. Hjælp derfor en studerende med at svare på dette spørgeskema og vær med i puljen om 2x biografbilletter. http://www.surveymonkey.com/s/P683JN8 På forhånd mange tak! Vh Cecilie
  • Kreditpolitik

    Forumindlæg
    Halløjsa Jeg har prøvet at slå det op, hvad dog ikke gav noget resultat, så jeg håber, at der er en af jer, der måske kan fortælle mig, hvad kreditpolitik er? Er der muligvis et andet og mere brugt ord om den slags politik?
  • Soc.dem. traditionelt økonomipolitik?

    Forumindlæg
    Hey er ved at skrive opgave em soc.dem.Er det rigtigt at deres traditionelle politik er/var økonomipolitik, og måske mere er ved at blive velfærdspolitik???eller er jeg helt galt på den?På forhånd tak for svarerne...