Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 16281 til 16300 af 32822
-
Årsprøver i 1.g
ForumindlægHvilke skriftlig og mundtlige årsprøver er obligatoriske? Forudsat at der er nogen. -
Afleverings opgave.
ForumindlægOkay jeg vil rigtig godt have hjælp til det her jeg har 2 spørgersmål Info. familien finder følgende oplysninger på internetet Der er 294 kilometer fra Esbjerg til København Det koster 215,00 kr at køre over storebæltsbroen. En liter benzin koster 9,95 kr Øvrige omkostninger til bilens drift er 2... -
Please HJÆLP mig med optagelsesprøve?!?
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gymnasiet og har ABSOLUT ingen ide om hvad der kommer til at ske? Der er mindre end 2 uger til, og har ikke fået noget brev... Var syg til min 9. kl eksamen, som derfor gik rigtig dårligt, så ved ikke meget om hvad der skal ske og tanken om det igen skræmmer mig, d... -
Differentiering
ForumindlægHvordan finder jeg f'(x) til funktionen: -
Trekanter
Forumindlægto trekanter ABC og A?1B?1C?1 ?er ensvinklede. Det oplyses, at a= 20, c=45, b1 = 90 og c?1??=135 -
Hjælp
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe mig med denne opgave? -
Integraler
ForumindlægHej..Jeg har en afleveringsopgave for til imorgen, har lavet den sammen med nogen, men nu har vi lige snakket med to andre, der begge har fået forskellige resultalter.Opgaven lyderSx^(3/5)*Ln(x)dxJeg har fået den til 5/8*x^(8/5)*Ln(x)-25/68*x^8/5 +Kandre har fået den til 5/8x^(8/5)(ln(x-5/8)+Kog ... -
Årsprøve/Eksamen
ForumindlægHej... nu er tiden kommet til Årsprøverne og eksammerne, og jeg som er 1.g'er er kommet lidt i tvivl om hvilke prøver jeg skal op i ..... min linje er Mat A FYS A Kem b Nogen som kunne fortæller mig hvilke prøver jeg skal op i, og hvilke er udtræk.... -
Indekstal
ForumindlægTabel viser oplysninger om udviklingen i kiloprisen på lammekød. År: 2007 2010 2013 Kilopris: 109 kr. 120kr. Indekstal 122,3 138,1 Bestem kiloprisen på lammekød i 2013: 138,1/100*109 =... -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
TI-89 komplet sæt til salg
Forumindlægjeg vil gerne sælge min TI-89 lommeregner/grafregner alt medfølger: manual, cd-rom og 2 kabler pris: 1100 kr ellers giv et bud -
Formel henvisning?????
ForumindlægHej jeg har kigget på nogle opgavebesvarelser fra studienet, og ved hvert brugt formel er der en henvisning som denne: (jf. formel 49) Men til hvilken formelsamling henviser de til, er der nogen der kan give mig et hurtigt svar.. Mange tak -
HJÆLP MIG! GREENPEACE!
ForumindlægJeg blev tilfældigvis stoppet af en fra green peace idag, og snakken faldt lidt frem og tilbage, men det endte med jeg tilmeldte mig til sådan donerings noget.. MEN da jeg så kommer hjem kan jeg se at det er en betalingsserviceaftale det vil sige at de kan trække et beløb hver måned... Jeg gav ... -
En studentereksamens opgave. om pH-værdien i en sø. Hjælp
ForumindlægI en sø måles pH-værdien til 4,7.a) Beregn [H3O+] .Når en sur opløsning tilsættes kalk CaCO3, sker følgende reaktion:H3O+ + CaCO3 → CO2 + H2O + Ca2+(Reaktionsskemaet er ikke afstemt)b) Afstem reaktionsskemaet.c) Forklar, hvad man forstår ved en base.Hvilket stof reagerer som base i den angi... -
Planer og førsteaksen
ForumindlægI R^3, hvis jeg har en plan, og skal finde parameterfremstillingen for dne linie l, som er projektionen af førsteaksen på planen alfa - så må planens normalvektor være retningsvektor for linien l, og punktet P_0 i linien l er blot (1,0,0)? -
RUC - gymlærer?
ForumindlægKan man godt blive gymnasielærer, hvis man har studeret på RUC? -
August 1998 opgave 3
ForumindlægJeg har set at, den er blevet lavet, men forstår ikke svarerene derinde.. Opgaven lyder:Hey, vil gerne ha hjælp til spg 3d og e: Man har en reaktion, som bruger Br2. Så står der: Mekanismen for additionsreaktionen afhænger af, om opløsningsmidlet er polært eller upolært. Forskellen i reaktionsmek... -
grundtal potens og eksponenten.
ForumindlægHej et eks. 34 3 er grundtallet 4 er eksponenten. og potensen er det hele ..? ikke..? -
tømrer eux eller eux
Forumindlæghej jeg ville bare lige hvad der er bedst fordi jeg vil godt være tømrer når jeg bliver stor, så skal jeg tage en eux eller eud hvad er bedst tror i -
Skriftlig karakter
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad den endelige årskarakter i 3.g 2-årig HN, skriftligt hviler på?Er det et gennemsnit af alle ens afleveringer i 3.g?
