Søgning på: de måske egnede. Resultater: 16321 til 16340 af 29788
-
funktioner
Forumindlæghey folkens nogle der kan hjælpe her? En funktion f er givet ved f(x)=2x+3 Bestem en forskrift for funktionen g givet ved g(x)=f(x)+8 -
Løs ligning
ForumindlægHej har problemer med at løse denne ligning, har uploaded den i word.doc -
Søger privatlærer til matematik
ForumindlægHej alle (og mest dem der er rigtig gode til matematik!) Jeg har brug for hjælp og ikke snyd Jeg har HF som fjernundervisning og matematik på Cniveau og skal arbejde mig op på B. Ligninger, grafer med ligninger, brøk udregning (brøk med plus minus osv) Jeg forstår det til et vis punkt og så allig... -
Hjælp!! Droppe gymnasiet!!?
ForumindlægHej alle Jeg er lige startet på 1.g stx. Men har det problem at jeg mens de dage jeg har gået der, fundet ud af at gymnasiet slet ikke er noget for mig. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har altid villet uddanne mig som mediegrafiker. Hver morgen vågner jeg og har det dårligt og kan ikke spi... -
Hegn om dyrene, hvorfor?
ForumindlægHej Til lektie har jeg fået at vide at jeg skal hører på en podscast hvor jeg i podcasten hører om at det er unaturligt og dårligt for dyrene at der sættes hegn omkring dem. Hvorfor er det unaturligt og hvorfor er det en ulempe for økosamfundet? -
Erhvervsstruktur i Tyskland og Danmark
ForumindlægNu har jeg ledt i 2 dage, og kan intet finde om erhvervsstrukturen for Tyskland... For Danmark er der kun få data. Er der nogen herinde på SP som kan hjælpe mig i form af, links, sites, eller bøger der kunne være relevante.. PS, vil gerne have tal Mvh. Smatty -
2.13 Resistans
ForumindlægFire lige store resistanser parallelkobles hvorved den samlede modstand bliver 30 ohm. Hvordan bestemmer man modstandenes størrelse? Venlig hilsen -
Billedanalyse
ForumindlægHej derude, jeg skal lave en billedanalyse af det vedhæftet billede. Er der nogen der kan hjælpe mig med at sætte mig igang, er nemlig lidt blank på billedet... Tak for det :) -
Regning med bogstaver
ForumindlægJeg har fået nogle opgaver for i matematik- men der er et af spørgsmålene jeg ikke helt forstår. Efter at have prøvet at regne det ud flere gange tror jeg nu at jeg er kommet til det rette resultat, men vil hører om der er nogen der kan bekræfte det:) ....da jeg ikke lige har fået min bog endn... -
Ulemper og fordele ved udsalg skrevet med procent
ForumindlægHej Jeg har brug hjælp til denne opgave da jeg ikke kan finde ulemperne og fordelene vedd et udsalg med procent. Sådan lyder opgaven: Diskuter, hvilke fordele og ulemper der er ved at bruge procent til at beskrive, hvor meget man sparer, når der fx er udsalg. Mvh Fahad -
Kriminalitet
ForumindlægOpgave: Opstil arugmenter for og imod at Danmark er et kriminalitetsplaget land Er der nogle som har nogle gode argumenter for og imod -
systemet i tangenthældningerne
ForumindlægHej Jeg skal finde systemet i tangenthældningerne for x^2, x^3, x^4, x^5 Hvordan gør man det? -
7.a af Bjarne Reuter
ForumindlægHej. er der nogen der har læst 7.a af Bjarne Reuter. jeg skal skrive et resume af kapitel 3 og 4 hjælp tak og det skal være hurtigst muligt -
Kloghoveder, har brug for hjælp..
ForumindlægJeg kan ikke finde ud af opgave 3.1.. Nogle der vil hjælpe? -
Fp9 december 2022
ForumindlægHjælp! Nogle der har facit til fp2022 december. Send gerne til min mail [email protected]. -
Engelsk sætning
ForumindlægKan man godt sige følgende: ........ In addition this may be why people do not like him. -
At bestemme M som funktion af t ??? Hjælp!
ForumindlægJeg har fået til opgave at bestemme vægten af en kylling der er 30 døgn gammel og bestemme M som funktion af t. Jeg har fået givet ln(M) = 1.6524 - 4,612 * e-0,0423t M er kyllingens vægt målt i kg t er kyllingens alder målt i døgn Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, så håber nogen k... -
Benzin bils co2.
ForumindlægSynes ikke lige det er rigtig ved en benzin bils co2? Nogen der kan hjælpe? -
Deionat
ForumindlægHvad er en deionat, er lidt i tvivl hvis nogen kan hjælpe. Sådan som jeg opfatter det er det et vandblødgøringssystem som foregår ved hjælp af en ionombytning. har jeg tabt sutten, eller kan nogen uddybe nærmere -
Jobcenter
ForumindlægHej, kan jeg som en arbejdsløs 18 årige, være 'medlem' af jobcenter og vil de så hjælpe mig med at finde et arbejde, eller hvordan fungerer det? Tak på forhånd.
