Matematik

Søger privatlærer til matematik

17. august 2021 af Valentin90 - Niveau: C-niveau
Hej alle (og mest dem der er rigtig gode til matematik!) Jeg har brug for hjælp og ikke snyd Jeg har HF som fjernundervisning og matematik på Cniveau og skal arbejde mig op på B. Ligninger, grafer med ligninger, brøk udregning (brøk med plus minus osv) Jeg forstår det til et vis punkt og så alligevel ikke for når jeg står overfor nogle af de “store” regnestykker så går min udregning ikke op. Jeg vil så gerne forstå og have det under huden hvordan man gør så det bliver rigtigt hver gang og jeg ved hvad jeg skal gøre ved hvert regnestykke . Så jeg finder X og Y hver gang foreksempel osv osv .. Nogle der har tid og overskud? Jeg vil være så taknemmelig !!! Kontakt mig gerne via mail : [email protected] TAK !!!

Brugbart svar (0)

Svar #1
17. august 2021 af Moderatoren

Prøv at uddybe hvad du søger. Er det en privatlærer eller hjælp hver gang, at du har behov for det? 

Hvis det er hjælp, så kan du oprette en tråd her på Studieportalen, når du har brug for det.


Svar #2
17. august 2021 af Valentin90

Tak for svar

Jeg har brug for en der vil hjælpe mig med at lærer det sådan så jeg kan regne tingene ud selv , så jeg nemlig ikke skal skrive herinde hver gang jeg har brug hjælp. Lad os nu sige det var dig der ville hjælpe mig så kunne vi via mail korrespondere , jeg kunne fx starte med at sende dig min opgave eller noget fra pensum og så ville du skulle kunne forklare mig det lidt bedre så jeg kan lærer udregningerne selv altså metoderne .. giver det mening?

Brugbart svar (0)

Svar #3
17. august 2021 af Moderatoren

Ja, det giver mening – selvom der ikke burde være forskel på at skrive en mail eller skrive herinde :)


Svar #4
17. august 2021 af Valentin90

Nå ja men det er måske bare nemmere med mail og i forhold til at sende billeder af opgave osv.?

Men vil hjælpe mig da eller spørger du bare?

Mvh

Brugbart svar (0)

Svar #5
17. august 2021 af Moderatoren

Du kan sagtens vedhæfte billeder her.

Men du bestemmer selvfølgelig helt selv, hvordan du vil have hjælp. Men hvis du bruger Studieportalen, så er der rigtig mange som vil hjælpe dig – gratis. 

Jeg tror desværre ikke, at jeg kan hjælpe dig.


Skriv et svar til: Søger privatlærer til matematik

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.