Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 16341 til 16360 af 45451
  • Summen af arealer = integralet?

    Forumindlæg
    Når man siger i integralregning, at jo mindre man gør h (bredden af intervallet) jo mere præcist bliver arealet under grafen. Hvis jeg har en funktion f(x)=√x Hvis jeg så siger, at bredden af h er lig med 10, så får jeg et bestemt areal Hvis jeg så siger at bredden af h er lig med 5, så får...
  • Større Skriftlig opgave!!

    Forumindlæg
    Hey...Jeg vil lige høre jer om hvordan det er gået med jeres SSO-karakter? Skriv gerne emnet, karakteren og hvor meget du havde regnet med!
  • REPORTAGE!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en reportage om en oversvømmelse. Da jeg ikke har Reportage analysen vil jeg meget gerne be' om den. Nogen der har den. Og evt. nogen der vil hjælpe mig lidt på vej til Reportagen?
  • Hjælp! FSA mdt. dansk

    Forumindlæg
    Hej, jeg har trukket emnet "Vold" til mdt. dansk og har ud af det emne valgt at analysere en artikel. Hvordan gører jeg det bedst? Hilsen peligro
  • SPARTACUS OPRØRET

    Forumindlæg
    Hej Allesammen. Jeg er ved at skrive min historie opgave, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal analysere Spartacus oprøret ? Nogen der har nogle forslag.
  • kronologisk

    Forumindlæg
    Kære jer derude! undskyld hvis jeg det er et totalt dumt spørgsmål, men er der nogen der ved hvad kronologisk betryder? der står dette i en analyse model til en novelle. på forhånd tak! kh IDA
  • \chapter der ikke skriver "Kapitel 1"

    Forumindlæg
    Som skrevet i emne, så vil jeg meget gerne have, at \chapter{Analyse} ikke skriver "Kapitel 1" over teksten "Analyse".. kan det overhovedet lade sig gøre??
  • En flink dreng

    Forumindlæg
    Heej med alle sammen Jeg skal analyser novellen en flink dreng af Tove Ditlevsen , men har meget sværet ved at forstå det . kan en fortælle mig kort , hva den sådan handler om ?
  • Kildeanalyse?

    Forumindlæg
    Hej folks. Jeg har problemer med at analysere en kilde til historieopgave. Hvordan skal man helt præcist begynde og slutte osv? Det er ikke et levn, men en beretning om kvindens status før og efter kristendommen.
  • De blå øjne

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg sidder her og skal skrive en analyse og fortolkning af De Blå Øjne af Karen Blixen. Men har lidt svært ved at få fortolket fortællingen. Håber der er nogle der kan hjælpe. :)
  • edvard munch, jalousi

    Forumindlæg
    jeg er i gang med at analysere maleriet, jalousi af edvard. jeg vil meget gerne have hjælp til fortolkning af maleriet. fx. hvad vil billedet fortælle eller kommunikere? hjælp mig please! ... tak på forhånd :)
  • Den Grimme Ælling

    Forumindlæg
    Hey.. Er der ikke nogle der ved hvor man kan finde (på nettet) en god analyse eller fortolkning af H.C andersens; Den Grimme Ælling?Har selv prøvet at søge, men synes ikke rigtig jeg kunne finde noget..Tak på forhånd
  • SSO i spansk?

    Forumindlæg
    Er der nogen der har nogle gode ideer til hvad man kan skrive sso om i spansk? Det må gerne være en roman hvor der er en masse man kan gå ind og analysere i... Og helst ikke Isabel Allende..
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe mig med at nævne nogle gode forfattere der skirver noveller eller evt. bare gode noveller der er nemme at analysere og perspektivere ? På forhånd tak.
  • hjælp oversæætelse

    Forumindlæg
    er der nogen der er gode til engelsk, som måske vil hjælpe mig,
  • Engelsklærer i Kina

    Forumindlæg
    Har du lyst til at undervise i Kina? Kina er ikke længere et lukket land med blå maouniformer og millionvis af cykler. Det udvikler sig i rasende tempo, og inden vi ser os om, ser Kina ud som resten af verden. Hvis du vil opleve Kina inden det når dertil, skal du afsted snart! Det er stadig mul...
  • Help 6 linjers oversættelse

    Forumindlæg
    Hej, jeg håber I vil læse den nedenstående oversættelse igennem, og hjælpe mig med at rette for fejl. På forhånd mange Tak. Tekst: Først som vagabond, blandt samfundets laveste, senere som beundret debattør og forkæmper for de hjemløse og fattigste. I de mellemliggende 44 år havde han gennem si...
  • Spørgsmål - Les Misérables, hjælp!

    Forumindlæg
    Hej. Har lige et spørgsmål om Les Miserables som jeg skal bruge i en aflevering. Which literary style is Victor Hugo using in Les Miserables? Håber nogen kan hjælpe. På forhånd tak!
  • Sprogrejse

    Forumindlæg
    Jeg overvejer kraftig at tage nogle uger på sprogrejse til england i sommerferien. Og ville meget gerne hører, hvis nogle harerfaringer med at tage til udlandet for at blive mere stærk i et sprog. Jeg går i 1.g nu, og er fint med, men kunne godt tænke mig at blive lidt mere stærk i engelsk. Vil d...
  • Eng.eksamen...???

    Forumindlæg
    hey folkens...jeg har lige et spørgsmål som jeg håber på a få svar på hutigst muligt,da j snart skal op... ja det r sådan at jeg r lidt i tvivl om hvordan den mundtlige engelske eksame foregår... d skal lige siges at jeg har eng på A niveau og j r sproglig... r d kendt eller ukendt? og hvordan fo...