Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 16361 til 16380 af 39386
-
hjælp til opg 3a
Forumindlæghej er der nogen der vil kigge på opgave 3a og fortælle mig hvordan jeg kommer videre, og bliver færdig med denne møg aflevering http://peecee.dk/?id=72319 -
Hjælp til rettelse af spanskaflevering
ForumindlægHej håber der en der vil hjælpe mig med min spansk aflevering, den er på små 160 ord kun. Den skal bare læses igennem - skriv til mig hvis i vil kigge på den! Forhåbningsfulde hilsner... -
overskrift til supernova
Forumindlægheej nogen der har læst supernova af Anders johansen, skal give den en overskrift og ved ikke hvad den skal hedde, det er en aflevering til imorgen, nogen der kunne hjælpe mig..? -
Stamfunktioner
ForumindlægHej... er der en der har mulighed for at læse min aflevering igennem? Og evt forklare hvad jeg skal rette og hvordan jeg laver den færdig? -
Kemi reaktionsprodukterne???
ForumindlægJeg har problemer med min sidste opgave i min aflevering!!!! vil meget gerne have noget hjælp til den hvis nogen har forstand på kemi! :) Se vedhæftet dokument -
En venlig sjæl derude?
ForumindlægEr der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz. -
En venlig sjæl derude
ForumindlægEr der nogen derude som vil kigge min historie opgave igennem for fejl og forkerte formuleringer. Det ville betyde utrolig meget da det er en meget vigtig aflevering? Plzzz. -
Rettelse af 5 opgaver bedes.
ForumindlægEr der en der har mulighed for at rette min mat aflevering igennem? Deb består af blot 5 opgaver! PÅ forhånd tak! -
graf og vm
Forumindlæghej er der en der kan hjælpe mig med opgave 6c i min aflevering, er grafen rigtig?? http://peecee.dk/?id=80057 -
hjælp! hvordan finder man det?
ForumindlægHej, jeg er har brug for hjælp til min aflevering. Jeg har vedhæftet opgaven. Del er opgaven: -Siden c er 5,6 cm -
Analuse "En stol for lidt"
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse af novellen " En stol for lidt", eller som eventuelt ville lave et udkast til den, jeg er virkelig dårlig til det, og kunne godt bruge lidt hjælp? Bare rolig det er ikke til en aflevering. -
3.persons fortæller?
ForumindlægHej allesammen :) Er i gang med min engelsk aflevering, som er en analyse og fortolkning af en novelle, og jeg kan ikke finde ud af, hvad 3.personsfortæller hedder på engelsk? er der nogen af jer der ved det? :) -
hjælp til oversættelse af linje!
Forumindlægsidder midt i min engelske aflevering og har brug for hjælp.. hvordan siger man : det er gået op for ham. på engelsk!? er helt lost! -
navn
ForumindlægHej, jeg tænke på hvad kalder man: SinA = a/c for? Jeg skal nemlig bruge det til en aflevering, men ved desværre ikke hvad det hedder. -
Syrer og baser
ForumindlægJeg har en aflevering for til på mandag og jeg mangler 2/4 spøresmål som lyder - hvad er syrebrint/hydroxid? - hvad er en syrerest/metal? -
Kigge igennem
ForumindlægHeii Sp'er. Er der nogn som gider at kigge min eng. aflevering igennem. Fylder kun 1 side :b -
Additionsreaktion for pent-2-en og dichlor
ForumindlægHej alle Er der en der kan hjælpe med med hvordan additionsreaktionen for pent-2-en og dichlor er opskrevet? Skal bruge det til en kemi aflevering og jeg har virkelig brug for jeres hjælp. -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej alle. Nogen som vil rette min tysk aflevering? Den er ikke lang. Vil evt. gerne sende pr. mail. Louise -
Tjekke
ForumindlægHej. Er der nogen som kan kigge på min aflevering ? :) den er ikke særlig lang... Bare give mig gode råd til hvad der kunne gøres bedre osv. På forhånd tak -
Che Guevara og den cubanske revolution
ForumindlægHej :) Der skulle vel ikke være nogen der har skrevet en større aflevering om Che Guevara og Cuba :) BAre til inspiration ;) VH Ditte
