Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 1621 til 1640 af 154032
-
Skriftlig dansk
ForumindlægHej, Hvordan kan jeg læse op til min skriftlige 5-timers årsprøve i danskstil? Jeg har tænkt mig at læse mine stile igennem, få styr på de forskellige tider (barok,osv...) og de forskellige genrer, som jeg vil kunne komme til at skrive i. Er der mere? Tak. -
Biologi B
ForumindlægHej er der nogle er jer der ved hvilke skoler man kan studere biologi B på. Det skal være hf-enkeltfag derudover skal det være et aftenshold. -
Fsa skriftlig
ForumindlægHej allesammen Jeg er pludselig blevet lidt i tvivl om hvor lang tid man egentlig har til den skriflige fremstilling? Er det 2,3 eller 3½ time?? Plzz hjælp lige. -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg leder efter retningslinjer, der kan vise/fortælle, præcis hvad man skal kunne til skr. eksamen i bioteknologi. Jeg leder lidt efter en form for liste, som jeg kan forholde mig til. Og hvis nogen ligger inde med gode noter til faget, ville jeg blive ovenud lykkelig, hvis I ville se... -
Analysemodel til biologi
ForumindlægJeg skal til eksamen i biologi, og skal analysere nogle artikler med henblik på det biologiske relavante indhold. Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde en analysemodel for biologi? Hvordan analyserer man en artikel med biologi-briller? -
Spørgsmål angående Molekylær Medicin - Karakterer, studiejob, fremtidsjob og biologi
ForumindlægHej alle på Studieportalen, Har fire spørgsmål, som jeg håber i kan svare på :D - Ville spørge jeg, hvorvidt karakterer er vigtige på studiet (er det fx. på medicin, hvor det er godt nok bare at få mindst 02, eller er det måske ligesom Jura, hvor man skal have høje karakterer for at få et fedt ... -
Matematik A - terminsprøve HTX
ForumindlægHej alle. Jeg skal til skriftlig terminsprøve i Matematik A i HTX om en måned. Jeg har haft store problemer med matematikken på 3. år vil jeg sige, hvor jeg har været meget syg. Jeg har dog fået lavet alle mine afleveringer med hjælp fra andre. Har i nogle gode råd til mig? Evt noge... -
Skriftligt fravær
ForumindlægJeg kan ikke forstå, hvorfor jeg har fået skriftligt fravær eftersom jeg var syg i dag… Det er jo trods alt første gang jeg ikke har afleveret en opgave til tiden.. Synes det super træls! Har jeg ret til at klage? -
MAT B SKRIFTLIG EKSAMENEN 27. MAJ 2014 STX
ForumindlægHej Vi der var oppe i MAT B STX i dag, kan vi ikke sammenligne vores resultater? Jeg kan ikke vente til jeg får opgaven igen!! -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til skriftlig eksamen i spansk, men er desværre ikke skide dygtig til det. Er det nogen der ved om det er muligt at få en spansk stavekontrol til computeren? Gode råd i forbindelse med den skriftlige eksamen er meget velkomne:) Mvh Anne Mette Andersen -
Jeres højniveau (A-niveau)
ForumindlægHvilke højniveaufag valgte I i sin tid, og har I fortrudt det? Hvad kunne I godt tænkte jer at have nu, hvis I havde vist det I ved nu?:) -
HTX Fysik A eksamen
Forumindlæger der nogen som ved hvordan eksamen til Fysik A kommer til at forgå? er det 24-timers, eller har man en 30 min til at ordne et spørgsmål, eller hvordan? -
Biologi - Video
ForumindlægDette er et link til en biologi video omhandlende biomasse: https://www.youtube.com/watch?v=9oWMa5BTh54 Efter du har set videoen: Hvad kan forbedres (se bort fra lyd ved problemformulering og konklusion, da eleven er ordblind og ikke er den bedste læser)? Hvis ja til tidligere. Hvad? Hvilken ... -
Hvilken Skrift?
ForumindlægHalløj SP Jeg søger hjælp til om nogen der har en præcis vurdering på den her hvilken text type er det her? På forhånd tak! -
Skriftlig fremstilling
ForumindlægKan man godt lægge en kildeliste efter et brev, hvis man selvføgeligt har brugt internettet? -
Engelsk skriftlig!
ForumindlægHej :) Er der nogen som har en idé om, om en skriftlig fremstilling i engelsk skal eller kan indholde en perspektivering til andre tekster. -
MAT A NOTER STX
ForumindlægHeeeeej allesammen Har I nogle gode matematik noter som man kan bruge til matemamtik skriftlig eksamen? :) Har virkelig brug for især A niveau matematik noter. På forhånd tak -
Skriftlig Eksamen
ForumindlægHejsa. På fredag skal jeg op i skriftlig dansk. Jeg vil høre, om der var nogle steder på nettet hvor man kunne læse om noget mht. eksamen -
Biologi...:0( Hjælp!
Forumindlæghey...Jeg har en biologi opgave som hedder:Opg. 58 Alger i kattegatEr der nogen der har lavet den? og ku eventuelt sende den til min mail?her er min mail: [email protected] -
Biologi-rapport!!
ForumindlægHey, er der nogle kloge folk, som kan hjælpe mig, så er i bar de bedste!!!!!!! Jeg skal lave en biologi-rapport, det er første gang. Er der nogen der kunne give mig nogle gode råd? Tusind Tak!!
