Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 1621 til 1640 af 65692
-
Kan man blive fritaget fra eksamen - naturfag C
ForumindlægHej alle, Er der nogen her der ved om man kan blive fritaget fra naturfagseksamen på C-niveau på en erhvervsuddannelse, hvis man har haft biologi C, matematik C og fysik C på STX? Tak på forhånd -
matematik aflevering i matematik
ForumindlægCO2 indholdet i atmosfæren de senere år kan med god tilnærmelse beskrives ved modellen y=2,06*x+369,5 hvor y er CO2 indholdet i atmosfæren målt i ppm,,og x er antal år efter 2000. a. hvad fortæller tallet 369,5 om CO2 indholdet i atmosfæren? b. hvor meget vosker CO2 indholdet i atmosfæren pr. å... -
FSA matematik 2009?
Forumindlægen der kan sende mig FSA matematik 2009? -
Matematik prøve
ForumindlægHej, Jeg er en elev i 1.g og skal til eksamen i matematik her om ikke særlig længe. Det er på A niveau, skal sikkert også have det i 2.g og 3.g.. SÅ mit spørgsmål er: Hva' nu hvis man får 00? kan man overhovedet forsætte på gymnasiet? Jeg har indtil videre fået 10 i dansk og 7 teknik, og de... -
Eksamenssæt matematik A(25 maj, 2012)
ForumindlægHej folkens, er der nogen der har eksamenssættet fra i dag(matematik A-niveau 25 maj 2012) Kunne tænke mig at prøve regne den da jeg skal op til eksamen her næste uge. -
Eksamen den17/5
Forumindlæghej !Jeg har lige været til eksamen i dag, og du vil jeg høre om jeg kan tage den om næste år selv om jeg ikke er dumpet? altså skriflig? Jeg skal havde høj niveau næste år, så den tækker kun 1/3 men kan man så tage den om? -
Færdigheds- regning 2010
ForumindlægEr der nogle som har Færdigheds- regning 2010 maj, kan nemlig ikke finde den nogle steder, jeg skal selv tjekke mine opgaver, har spurgt alle ingen har den, seriøst er der ikke en der kan skaffe den for mig, ville sætte stor pris på det. -
Medicin snit i 2010
ForumindlægHej Har læst, at der skæres studiepladser væk fra KU Medicin i 2010, da de overflyttes til AU. Hvor stor en indflydelse tror I dette har på snittet til KU Medicin i år iforhold til sidste år? Hvor sikker kan man være på en studieplads med et snit på 11,1 ? Tak, hvis I vil give et input -
Eksamenssættet august 2009 Dansk STX A
ForumindlægHej, Er der nogen der har skrevet en stil fra det eksamensæt hvor man kunne vælge imellem: Lykke-Per, Nattestemninger, Dansk sprogpolitik, og Virkelighed og subjektet Hvis i har, vil jeg hører om i gad at sende det til mig? Hvis i skriver herinde at i godt kan sende det til mig, sender jeg min ... -
EKSAMEN :O
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i biotek. Jeg ville bare høre om der er nogle, der har erfaring med skriftlig biotek eksamen på STX? For jeg er lidt i tvivl om hvor mange censorer, der retter ens skriftlige besvarelse - er det 2 censorer ELLER én censor og én eksaminator (=lærer)? På forhånd tak! -
eksamen i skrift.
ForumindlægHej, Hvordan kan man øve sig/ forbedre sig i engelsk skriftlig? - og hvor ligger der gamle eksamensopgaver (jeg kan ikke finde noget på uvm.dk). der snakkes her om STX eng (B) 3 års. Håber I kan hjælpe mig as soon . på forhånd tak. mvh anna -
Kvotienter 2010 - Tandlæge
ForumindlægHej allesammen. Hvordan tror i kvotienterne for 2010 vil se ud - vil de stige/falde? Jeg søger kvote 2 - tandlæge på AU med snit på 9.1 i (dansk, mat, kemi, fys, engelsk) - tror i jeg har en chance for at blive optaget? -
HJÆÆÆLP til engelsk maj 2010
Forumindlæghej venner, jeg har lige et enkelt spørgsmål: -hvor finder jeg lytteøvelserne fra fsa engesk maj 2010, jeg sidder virkelig og skal bruge dem, min lærer siger at jeg skal øve mig i lytteforståelse, da jeg har fået 4! Hun har fortalt mg hvor de er, men kan virkelig ikke huske noget!!!! på forhånd... -
mundtlig matematik
ForumindlægHej, Nogen der ved hvor meget tid, man skal snakke til en mundtlig matematik eksamen? -
Eksamen i morgen
ForumindlægHej Er der nogen af jer som skal op til Mat A stx i morgen? :) tænkte at vi kunne udveksle besvarelser efter eksamen -
Jura optagelse 2010
ForumindlægHej alle Jeg er kommende student 2010 og vil meget gerne ind på jura studiet. Jeg forventer at min gennemsnit vil ende på 8 - 8,6 efter at have ganget med 1,08... I 2009 var adgangskvotienten på 7,2 i århus og 7,5 på SDU. Hvad tror I den vil ende på i år?Og hvor store er chancerne for at jeg k... -
mundtlig matematik
Forumindlæghejsa Hvordan forbereder man sig bedst til mundtlig matematik B eksamen ? jeg er ikke vant til at gå til mundtlige eksamner, så har ikke rigtig noget erfaring der. -
eksamen imorgen
ForumindlægEr der nogen der har en idé til hvordan man kan finde en typisk spansk eksamen opgave man kan øve sig på inden skriftlig eksamen ? -
Matematik B eksamen 19. maj 2017 på HHX
ForumindlægHej! Er der nogle som har facit til Matematik B eksamen 19. maj 2017 på HHX?? Kunne være en stor hjælp! -
HF-eksamen Matematik B december 2007
ForumindlægNogen der har lavet HF-eksamen Matematik B december 2007
