Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 16381 til 16400 af 153151
-
Hjælp til emne
ForumindlægHej jeg skal skrive dansk/historie opgave snart. Jeg ved virkelig ikke hvilket emne man kan skrive om. Har I nogle idéer? -
Hej - Jeg er igang lige nu med denne opgave som jeg ikke ved hvordan skal besvares. Håber nogen er friske på at hjælpe.
ForumindlægHåber jeg får et hurtigt svar . :) Opgaven : -
(måske) simpelt spørgsmål vedr. opgave med ligevægtspris og mængde ved oplægning af afgift.
ForumindlægHej studieportalen Jeg sidder med en opgave der driller og håber nogen kan enlighten mig med løsningen. Det er delopgave c i den vedhæftede fil og der er tale om mikroøkonomi på erhvervsøkonomistudiet på AU. Vi får at vide at der pålægges en skat på huslejen, normalt ville jeg tænke denne s... -
Hjæælp tysk stil rettelse
ForumindlægEr der nogen som har lyst til at rette min tyske stil for grammatik fejl? Nivueau svarer til b på matematisk linie.. Hvis der er nogen eksperter som vil hjælpe så skriv hurtigst muligt, den fylder halvanden side på com.. Så sender jeg til din mail adresse, det er nemmest. -
Notater til Ægypten?!
ForumindlægHej allesammen.. ville høre om der var nogen der ligger ind med et sæt gode notater til pyramidetidens Ægypten? Skal op i historie på fredag og mangler bare at læse såå meget! Synes ikk jeg kan finde nogen i opgavesektionen:/ -
STUDIERETNINGSPROJEKT!! Forslag??
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive studieretningsprojekt (fhv. 3.g opgave) og er lidt tom for ideer, mht. emne... Jeg kan skrive i henholdsvis Tysk/Historie eks. Stasi-systemet i DDR el. Tysk/Mediefag (Film/tv) eks. "Der Untergang" og Hitler. Hvis der er nogen som har et forslag til et af ... -
Tilvisning af en kilde
ForumindlægJeg har et mindre problem jeg ikke kan løse. Jeg har lavet en større opgave, og er nu igang med at lave en liste over mine kilder. Jeg står nu med en bog, hvor der er 3 forfattere. Kilden skal gerne kunne tilvises med denne form: Weihe, Hans Peter, Færøernes historie, Gyldendal, 1995, 5. Udgave H... -
Dansk > matematik ?
ForumindlægEr jeg den eneste der synes at det er forkert at man i dansk "sagtens" kan få 13, mens det i matematik stortset er umuligt?Har hørt om folk der får 13 i dansk, men aldrig i matematik.Og hvis vi sammenligner diktaten man har i folkeskolen skal man "bare" have alle rigtige for a... -
integrereingt af 0
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive SSO i matematik A og er stødt inde i et problem..\nKan man integrere 0? Min logik siger mig at integralet af 0 blot bliver en armitær konstant da en konstnt afledt bliver 0, meeeeeen hvis jeg skriver det matematisk op på mit papir:\n ∫0 dx\nså er det jo tilladt... -
ånden fra 48??
ForumindlægJeg er kommet lidt ud i noget rod:( Jeg er midt i min historie opgave om enevældens fald op til demokratiets indførsel i 1849.. Jeg skal især beskæftige mig med tankerne der gjorde at enevælden måtte ophøre, derudover skal jeg analysere forskellige synspunkter på begivenhederne, der gjorde at kon... -
Hjælp haster!
ForumindlægSom man skal i 2.g, skal jeg til at skrive en da/hi-opgave. Jeg har valgt faget historie, og min lærer har givet os emnet 2. Verdenskrig... Men så kommer mit spørgsmål, hvilket emne vil I råde/hjælpe mig?? Er virkelig i tvivl, og har sådan set kun en uge til at vælge.. Men emnet skal helst være s... -
Bestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden):
ForumindlægBestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden): Hvad vil svaret være på dette ubestemte integrale Kan ses på billedet. Mange tak på forhånd. -
Essay hjælp!
ForumindlægHey! Jeg har brug for lidt hjælp! Jeg kan ikke komme i gang med mit essay. Jeg skal skrive et essay om et fiktionsessay som hedder Hvis der var krig i Norden, som er skrevet af Jane Teller. (Essayet er fra 2002) Nogle der kan give et godt råd, eller prøve og lave en god start for mig. Tak på for... -
OKLAHOMA
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om Oklahoma´s historie på Engelsk. Nogle der gider hjælpe? -
Fra HF til STX?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg står i en meget svær situation lige nu. Jeg går i 1.hf på et gymnasium, men havde i sommerferien fortrudt mit valg, jeg kunne ikke ringe op til kontoret og få det ændret, da der var lukket. Da sommerferien var slut gik jeg op til kontoret, men de sagde at der ikke var fle... -
At tælle sider
ForumindlægHvordan ville I tælle sider i en SSO i matematik? Hvor mange bogstaver går på en brøkstreg? Eller en graf? Eller skal de på som bilag? Og hvad med tegningerne? -
Oldtidens grækenland
ForumindlægHej allesammen... Nogle der har nogle rigtig gode noter til ovenstående, da jeg skal lave en historie opgave til på mandag. tak -
USSR-Kollektivisering
ForumindlægEr der nogen der har skrevet en SSO opagve om landbrugkollektivisering??? eller fra perioden, 1924 til 1940 \n\njeg er igang med min SSO, og har brug for at nogen kigger den igennem og kommenterer den???? \n -
nogle der kan hjælpe mig med disse sidste opgaver jeg ikke kan finde ud af?
ForumindlægTermitreaktionen (reaktion II) er en exotherm reaktion, der bl.a. giver frit jern som produkt. Da temperaturen under reaktionen bliver meget h.j, smeltes jernet, og termitreaktionen bruges derfor bl.a. til at reparere samlinger i jernbaneskinner. Fe2O3(s) + 2 Al(s) Al2O3(s) + 2 Fe(s) For processe... -
NEED HELP! har virkelig brug for der er nogen der retter min opgave!
ForumindlægHar lavet 2 dele. I føreste del skulle jeg beskrive et billede. Anden del skulle jeg give min mening på om hvad jeg foretrak mest- at bo på landet eller at bo i byen- Herunder er de to dele.
