Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16401 til 16420 af 39512
-
Puffer
ForumindlægJeg er ved at lave en aflevering om pH-værdi..Hvordan er det helt præcist at jeg kan se hvornår jeg skal bruge pufferligningen? -
Omregningen fra mol/liter til g/100mL
ForumindlægJeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette? -
Naturfag, eksamensopgave, sommer 2002
ForumindlægNogen der ligger inde med afleveringen, da jeg gerne vil tjekke resultater/udregninger. Tak.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-17-1.pdf -
Rettelse af tekst
ForumindlægHejsa Er der nogle, der vil hjælpe mig med at få rettet min aflevering? Den fylder knap 350 ord. -
Kort spansk stil
ForumindlægHej. Jeg har skrevet en meget kort spansk aflevering og jeg har også prøvet på at rette den selv. Nogen der har lyst til at læse den igennem? Loisa -
Rettelse af kort oversættelse
ForumindlægHej! Er der nogen som har tid til at rette en meget kort aflevering? Der er kun 2 øvelser med verbet ir og sætte den rigte formel i. På forhånd tak. -
Fransk hjælp...
ForumindlægHej Er der nogen som vil være venlig at se på min rigtig kort fransk aflevering igennem? Behøver kun hjælp til rettelse... Tak på forhånd -
Rettelse af spansk opgave
ForumindlægHej jeg har lavet en spansk aflevering og ville sætte stor pris på hvis der var nogen der havde lyst til at se den igennem for de værste fejl. -
Haster -Bistandspolitik
ForumindlægHej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) tak på forhånd -
haster bistandspolitik
ForumindlægHej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) Tak på forhånd -
Rettelse af Engelsk stil
ForumindlægHej alle derude :) En der evt. kunne have lyst til at kigge min engelsk aflevering igennem? Hvis du skulle have lyst, sender jeg den til dig i privat beskeder :) -
Vo2 Max
ForumindlægHey folks. Skal lave en idræts aflevering, og der er et spørgsmål der hedder "Hvad er forskellen mellem vo2 max, og kondital?" Hjælp for satan da! -
undskyld forsinkelsen
ForumindlægJa.. simpel sætning.."Undskyld forsinkelsen" har afleveret en aflevering for sent nemlig.. Nogen der ved og er sikker på hvordan man siger det ? vh. katie -
Azorubins kemiske opbygning (farvestof)
ForumindlægJeg er i tvivl om hvad det betyder at jeg skal redegøre for det azorubins kemiske opbygning. Er der nogle som har nogle noter, en aflevering om dette eller kender et link til dette vil være dejligt -
Haster skal afleveres kl 11.59
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp, det min sidste tysk aflevering, og håber der nogle der kan hjælpe mig med at få den rettet.... -
Rettelse
ForumindlægHeej, er der en som kan se min fransk aflevering igennem gennem mail? - da jeg elst ikke vil sætte den ind i det offentlige . //Nillerh -
HJÆLP !
ForumindlægHej, jeg skal skrive en aflevering om den nære astronomi. Er der evt. Nogen som kan fortælle mig hvad den nære astronomi er ? ?:) -
Lunø Ovne A/S
ForumindlægHey alle.er i gang med en aflevering i eø, men kan ikke helt finde ud af det.. Hvis der er nogle der kan hjælpe, ville det være perfekt..Håber at høre fra dig/jer. -
Hvor meget skriftligt fravær?
ForumindlægHvor meget skriftligt fravær må man have?Skal man aflevere alle sine afleveringer i tredje G for at få huen? -
Haster! Hjælp til mat
ForumindlægHej, jeg sidder med de her to opgaver i min aflevering, jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal få løst. De er vedhæftet længere nede :) Tak på forhånd
