Søgning på: matematik aflevering golf. Resultater: 16401 til 16420 af 39512
  • Puffer

    Forumindlæg
    Jeg er ved at lave en aflevering om pH-værdi..Hvordan er det helt præcist at jeg kan se hvornår jeg skal bruge pufferligningen?
  • Omregningen fra mol/liter til g/100mL

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og knokler med en kemi aflevering og er stød på et problem..Jeg skal omregne et resultat fra mol/liter til g/100mL..Hvordan gør jeg lettest dette?
  • Naturfag, eksamensopgave, sommer 2002

    Forumindlæg
    Nogen der ligger inde med afleveringen, da jeg gerne vil tjekke resultater/udregninger. Tak.http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-17-1.pdf
  • Rettelse af tekst

    Forumindlæg
    Hejsa Er der nogle, der vil hjælpe mig med at få rettet min aflevering? Den fylder knap 350 ord.
  • Kort spansk stil

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har skrevet en meget kort spansk aflevering og jeg har også prøvet på at rette den selv. Nogen der har lyst til at læse den igennem? Loisa
  • Rettelse af kort oversættelse

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen som har tid til at rette en meget kort aflevering? Der er kun 2 øvelser med verbet ir og sætte den rigte formel i. På forhånd tak.
  • Fransk hjælp...

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som vil være venlig at se på min rigtig kort fransk aflevering igennem? Behøver kun hjælp til rettelse... Tak på forhånd
  • Rettelse af spansk opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg har lavet en spansk aflevering og ville sætte stor pris på hvis der var nogen der havde lyst til at se den igennem for de værste fejl.
  • Haster -Bistandspolitik

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) tak på forhånd
  • haster bistandspolitik

    Forumindlæg
    Hej ville lige høre om der var nogle som har lavet en samfundsfag aflevering, med overskriften "Bistandspolitik og danske politiske interesser"(Delopgave) Tak på forhånd
  • Rettelse af Engelsk stil

    Forumindlæg
    Hej alle derude :) En der evt. kunne have lyst til at kigge min engelsk aflevering igennem? Hvis du skulle have lyst, sender jeg den til dig i privat beskeder :)
  • Vo2 Max

    Forumindlæg
    Hey folks. Skal lave en idræts aflevering, og der er et spørgsmål der hedder "Hvad er forskellen mellem vo2 max, og kondital?" Hjælp for satan da!
  • undskyld forsinkelsen

    Forumindlæg
    Ja.. simpel sætning.."Undskyld forsinkelsen" har afleveret en aflevering for sent nemlig.. Nogen der ved og er sikker på hvordan man siger det ? vh. katie
  • Azorubins kemiske opbygning (farvestof)

    Forumindlæg
    Jeg er i tvivl om hvad det betyder at jeg skal redegøre for det azorubins kemiske opbygning. Er der nogle som har nogle noter, en aflevering om dette eller kender et link til dette vil være dejligt
  • Haster skal afleveres kl 11.59

    Forumindlæg
    jeg har virkelig brug for hjælp, det min sidste tysk aflevering, og håber der nogle der kan hjælpe mig med at få den rettet....
  • Rettelse

    Forumindlæg
    Heej, er der en som kan se min fransk aflevering igennem gennem mail? - da jeg elst ikke vil sætte den ind i det offentlige . //Nillerh
  • HJÆLP !

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en aflevering om den nære astronomi. Er der evt. Nogen som kan fortælle mig hvad den nære astronomi er ? ?:)
  • Lunø Ovne A/S

    Forumindlæg
    Hey alle.er i gang med en aflevering i eø, men kan ikke helt finde ud af det.. Hvis der er nogle der kan hjælpe, ville det være perfekt..Håber at høre fra dig/jer.
  • Hvor meget skriftligt fravær?

    Forumindlæg
    Hvor meget skriftligt fravær må man have?Skal man aflevere alle sine afleveringer i tredje G for at få huen?
  • Haster! Hjælp til mat

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med de her to opgaver i min aflevering, jeg ikke helt ved, hvordan jeg skal få løst. De er vedhæftet længere nede :) Tak på forhånd