Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 16421 til 16440 af 52678
-
Problemer med analyse af "rend mig i traditionerne"
ForumindlægHEy,Tænkte på om der er nogen der kan hjælpe mig med en analyse af bogen. Jeg skal analysere og foklarer Davids problemer med sproget. Nogen der kan komme med ideer. evt en disposition så jeg ved hvornår jeg skal skrive hvad osv.!! -
Divorce, english outline :)
ForumindlægHejsa, er ved at lave min engelsk outline. Mit maintopic er Relationships, og jeg har så som subtopic valgt divorce. Er lidt lost for gode spørgsmål (altså dispositionen) Så kunne en af jer kloge hovder ikke give lidt inspiration til noget spørgsmål? :)) Ville være super sprødt. -
HJÆLP!! Tysk aflevering
ForumindlægHej, Har tysk aflevering for til i morgen og har lavet den, mangler virkelig bare hjælp fra en til at kigge den igennem... der er kun omkring 300 ord og resten er dispositions-agtigt, da vi skal lave den, hvis vi skal op til eksamen... Har virkelig brug for hjælp.. Hilsen Jeanette -
"Disposition" på engelsk hedder?
ForumindlægOkay pludselig brænder min hjerne helt sammen åbenbart.. Jeg skal til mundtlig engelsk eksamen i morgen, og når jeg lissom skal sige at jeg vil starte med min disposition.. hvad pokker skal jeg så kalde den? My what? -
Mat A mundtligt
ForumindlægHej, jeg er i tvivl, hvad skal jeg tage med i min disposition? Gode råd søges Sprørgsmålet lyder: Statistik. Du skal specielt gøre rede for hvordan man kan beskrive et grupperet obeservationssæt og hvordan man udfører Chi-i anden test. -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig matematik eksamen, og har 3 spørgsmål om differentialregning. Ville høre om der er en derude som har en disposition eller noter som jeg kan bruge til spørgsmålene. Jeg har vedhæftet et billede af de tre spørgsmål (spg. 11,12 og 13). Håber der en derude som kan hjælp... -
Projektopgave
ForumindlægJeg skal lave en projektopgave hvor overemnet er Demokrati. Det der interresserer mig mest er styreformer. Hvis jeg vælger Mexico , kan jeg så fortælle om Mexicos styreformer de sidste 100 år? Jeg skal også have lavet en problemformulering , disposition , og litteraturliste. -
Mundtlig matematik Trigonometri
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik og har fået spørgsmålet "Trigonometri - De trigonometriske funktioner. Løsning af trigonometriske grundligninger" Er der nogen der kan hjælpe med hvor jeg skal starte og slutte? Altså en god disposition til en fremlæggelse af det... -
PROJEKTOPGAVE OM UNGE OG UDDANNELSE HJÆLP ER HELT GÅET I STÅÅÅÅ
ForumindlægJEG SKAL I MORGEN GÅ I GANG MED MIT PROJEKT OM UNGE OG UDDANNELSE MEN VED IKKE HVORDAN JEG KAN OPFYLDE DETTE FREMLÆGGE OG LAVE PRODUKTET OG KILDEFORTEGNELSE OG DISPOSITION OVER FREMLÆGGELSE VED IKKE HVORDAN JEG SKAL HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP MIG PLISSSSSSSS -
vind aktualitet
ForumindlægHey guys! Jeg skal lige høre jer, om i kan svare mig på vinds aktualitet og relevans. Jeg skal på til en mundtlig eksamen i det, og jeg er i fuld sving med dispositionerne. Men lige vinds aktualitet og relevans kan jeg ikke helt svare på, håbe i kan hjælpe mig. Knus -
AT Fremlæggelse
ForumindlægHej.. Jeg er lidt i tvivl om fremlæggelse. Min disposition ser således ud: - problemformulering - delkonklusioner som jeg har arbejdet videre med. - hovedkonklusion - metoder - fagenes muligheder og begrænsninger - perspektivering til studierapport. Er det den rigtige vej at gå? Og hvor meget s... -
Resonansrøret
ForumindlægJeg er ved at skrive en disposition til eksamen, i øvelsen med resonansrøret, finder jeg lydens hastighed,og beviser at hastigheden er uafhængig af frekvensen, men jeg mangler formlen for det? Kan nogen hjælpe mig? Hilsen Sandra -
Pythagoras sætning - Ensvinklede trekanter
ForumindlægHej alle ; ) Jeg sidder og arbejder på min disposition til eksamen, men kan bare ikke finde ud af om det ville være relevant at inddrage Pythagoras sætning, når ekssamensspørgsmålet drejer sig om ensvinklede trekanter. Jeg har forsøgt at finde en sammenhæng, men det er ikke lykkedes for mig. Noge... -
IT rapport
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en rapport om en hjemmeside jeg har lavet på 3. år (HHX) og ville høre om nogen kan hjælpe mig med en disposition til hvad rapporten i store træk skal indeholde.. muligvis hvis nogen har en rapport ville det være dejligt at kunne se hvordan den er opbygget?? Mvh 447 -
Funktionssammenhænge.
Forumindlæg3. Funktionssammenhænge. Redegør for egenskaber ved lineære sammenhænge herunder både forskrift og graf. Inddrag et eksempel på lineær vækst. Jeg kunne godt tænke mig nogle stikord til min disposition omkring, hvad jeg skulle ind på, hvis jeg trak ovenstående spørgsmål? :) -
Blærerøvssætninger!
Forumindlæghej.. Tænkte på en disposition, hvordan kunne man starte den? Det er FSA.Eksempel;1) Nu vil jeg gerne starte, med lytteteksten, og efter den vil jeg snakke om læseteksten, og i er velkommen til at stille spørgsmål undervejs. tak. føler bare at jeg er i knibe :S HJÆÆÆLP.. -
mundtlig eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle Jeg har fået at vide, at man skal udarbejde en synopsis og lave en disposition over sin fremlæggelse, som man giver til lærer og censor. Men hvis de ikke skal have min synopsis, er det så overhovedet nødvendigt, at jeg laver delkonklusioner og alle de sædvanlige ting? På forhånd tak -
Synopseopbygnig
ForumindlægHej. Vi skal lave en synopse, for at prøve det inden afgangseksamen her til sommer, og jeg kan ikke huske hvad man skal have med i fremlæggelsen.. Ved at der skal være præsentation, disposition, analyse og oplæsning. Skal der være mere i? Mvh. Mie-Louise (: -
Dansk eksamen
ForumindlægHej har nogle spørgsmål, jeg ikke helt har fået var på endnu; 1) hvordan foregår en dansk eksamen i dag? 2) man skal lave en begrundelse for den (i dette tildfælde) korfilm, man har valgt. Altså en skriftlig begrundelse på forsiden af dispositionen/synopsen. Skal jeg læse den op? på forhånd tak. ... -
Eksaponentiel sammenhæng - HJÆLP!
ForumindlægSidder og laver dispositioner til mundtlig matematik. Kan I hjælpe med at: gør rede for eksponentiel sammenhænge y=b*ax .. OG komme ind på betydningen af tallene a og b (udled formlerne) Håber du kan hjælpe?! :D
