Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 16441 til 16460 af 33698
-
Eksame
ForumindlægNår man skal til mundtlig eksame i matematik, hvad kan man så komme op i ? Hvad skal jeg øve mig på inden eksamen ? Håber nogen kender svaret :) -
Danske studier vs. USA
ForumindlægHej Hvordan er det med studier og praktikker i udlandet. De niveauer vi har i Danmark er de sammenlignlige med USA. Eks. matematik på A, B eller C niveau. Hvis ikke hvad hedder de så -
gør rede for andengradspolynomiets faktorisering.
ForumindlægHej alle, Når der står at man skal gøre rede for andengradspolynomiets faktorisering, skal man så komme med regneeksempler og teorien, eller skal det redegøres ved hjælp af beviser? (Mundtlig matematik B eksamen) -
Beviser
ForumindlægEr der nogle der har samtlige beviser for formler osv i matematik A-niveau. Eller er der nogle, der kender en hjemme side, hvor jeg kan finde beviserne? -
Beviser - Bøger
ForumindlægHey.. Jeg skal op i eksamen i Matematik Mundtligt, 1 årig høj niveau. Nogen der kender nogle bøger hvor der er meget venlige Beviser i, og som beskriver dem godt ? Tak -
karakter
ForumindlægJeg går i 3.g, og bliver snart student. Er det rigtigt at matematik på B-niveau tæller 1/3, og matematik A-niveau tæller 2/3? Hvis jeg nu har fået 03 i matematik B-niveau, og jeg får 9 i matematik A-niveau, er det så sådan det bliver regnet ud?: 03/3=1 og 9*2/3= 6 og 6+1=7 Så får jeg kara... -
Lektiehjælp til skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg har matematik på b-niveau og skal til skriftlig eksamen d. 1/6. Jeg søger en der kan hjælpe mig inden. Vh Line -
TI89 SÆLGES
ForumindlægTI89 sælges, kom med et godt bud.. Sælges efter d. 29, hvor jeg har været til matematik eksamen -
Potens i excel
ForumindlægSkal lave en matematik aflevering i excel, og skal skrive et potens tal, men kan ikke finde ud af hvordan det er man gør :/ Så hvordan skriver man Potens i Excel ? Potens tal ex. 34 -
svar-standart
Forumindlæger der nogen der har været til 3-årigt a-niveauu matematik-eksamen idag uden hjælpemidlder standart forsøg, og som muligvis har lagt sine svar ud? :) -
Hvordan gør man??
ForumindlægHej. Jeg skal til mundtlig matematik her imorgen, og har ingen anelse om hvad man går ind og gør, osv. Hvordan kan man forklare opgaver på en god måde?? HJÆLP TAK -
TI-89 sælges
ForumindlægJeg har brugt den igennem 1- og 2.g, og er nu færdig med matematik. Den er så god som ny. 800 kr. Den er i Thisted, men kan fint sendes. - Mvh. -
bevis, substitationsmetoden, to ligninger, to ubekendte
Forumindlæghej jeg skal op i mundtlig matematik, hvor man kan risikere at komme op i bevis at ligningssystemer med to ligninger ved to ubekendte. nogle der kan hjælpe mig med dette? -
Cos og sin
ForumindlægJeg skal snart op i mundtlige matematik, og vil gerne have helt styr på cosinus- og sinusrelationerne. Så er der nogle der kan forklare mig dem hver især, hvordan de ser ud og hvad de betyder? -
Svar til Matematikeksamen 3-årigt A-niveau?
ForumindlægHej, jeg vil bare høre, om der er nogle kloge hoveder, som har facit til den skriftlige matematik eksamen for 3-årigt højniveau? Ville være rart at få en forestillíng om hvor man ligger.. -
Hvem er Min Censor???
ForumindlægJeg kan ikke finde min censor, har prøvet alle link herinde det er matematik 998- OL OG er 100 på at det er sådan!!! HJÆLP -
Forskrift - pædagogisk forklaring
Forumindlæghej. jeg har et stykke i matematik.. y=-x^2-x+2 skal finde forskriften.. en kan hjælpe? 2tusind tak -
Funktioner
ForumindlægVi har gang i funktioner i matematik og dertil har jeg et problem. Hvis funktionen har minimumsværdi der er under 0 kan dette så lade sig gøre? -
Vejledning inden eksamen
ForumindlægEr der nogen der er behjælpelig til at give en vejledning om hvordan man skal opstille sin disposition til mundtlig eksamen i matematik? -
Disposition.. hjælp
ForumindlægHej.. Hvordan laver i en god og kort disposition til matematik A. F.eks. hvis jeg nu kommer op i afstande mellem linier. Hvad er så vigitigst at have med?
