Søgning på: matematik fp9 2021. Resultater: 16481 til 16500 af 31727
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en opgve i matematik som jeg har løst, men svaret giver ikke mening. Jeg synes det er urealistist at siden CE er så stor. Hvad har jeg gjørt forkert? Mange tak på forhånd!
  • Hjælp til polynomier

    Forumindlæg
    Hej folkens Jeg kæmper en smule med min matematik opgave, og er i tvivl om hvordan jeg skal lave den. Ligningen ser således ud: 3x2-2x-12= x-6 Hvordan løser jeg den?
  • Hjææææælp haster!!

    Forumindlæg
    Hej :) er det nogen her inde, der har lavet (matematik) eksamensopgaverne 2002, 14. maj, 2002-8-1 ??? :D opgave: 1-c,e 3 5 6 7a
  • Vektorregning + omskrivning til cirkels ligning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har problemer med opgaver i min matematik-aflevering, og vil være glad, hvis nogen kunne hjælpe. Det drejer sig om opgaverne 2 og 4, på nedenstående link: http://peecee.dk/upload/view/134282 På forhånd tak :)
  • gartneri

    Forumindlæg
    hej jeg har lige nogen spørgsmål jeg er lidt dårlige til matematik så jeg kommer helle tid til bruge hjælp jeg har nogen spørgsmå jeg ikke forsår hvad man skal jeg håber i kan hjælpe
  • Reducer

    Forumindlæg
    Hej(; jeg skal til terminsprøve i morgen og er igang med at repeterer en masse matematik. Men er gået i stå ved reducer, hvis et stykke lyder 9a-(12+6a)+3 hvad gør man? tak på forhånd(;
  • lektiehjælp.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18.
  • Emneopgave

    Forumindlæg
    hej :) Jeg har emneopgave i matematik, det er en finansstil. Mit spørgsmål er: Hvordan beskriver man hvordan & hvorfor man benytter amorisationstabellen :D? Håber der er nogen der kan hjælpe :) mvh
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    hjælp med dette opgave , vil gerne se regne stykket så jeg kan se hvordan jeg gør . Er ik særlig god til matematik og især ik ligninger.. x opløftet 2 - 6x = 0 ? HJÆLP
  • synopsis

    Forumindlæg
    jeg skal lave en synopsis til matematik til den mundtlige prøve. jeg vil en kigger på min synops og side , om min lærer vil godkendt det. jeg sender min synopsis
  • FSA problemregning ! hjælp!

    Forumindlæg
    Heej :) Jeg skal snart til FSA i matematik. Min stærke side er færdighedsregning og det har jeg ingen problemer med.. Men problemregning er jeg virkelig dårlig til :( Er der nogen gode fif til problemregning??
  • Supplering i sommerferien

    Forumindlæg
    Hej studieportalen. Hvis man skal have supplering i sommerferien i fx. matematik A, hvornår ligger det så i sommerferien, og hvornår ligger eksamen?
  • numerisk variabel og kategorivariabel

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal i min matematik aflevering fortælle hvilke resultater der der numerisk variable og kategori variable. Dog ved jeg ikke hvad det er, er der nogle som kan forklare det? Tak på forhånd :D
  • Studieretningsprojekt hjælp

    Forumindlæg
    Hey ;D Er der nogen som har skrevet studieretningsprojekt i fysik(a) + matematik(a) om enten det skrå kast, rakkerts besvægelse eller penduler?? Har vireklig brug for hjælp, er helt lost! På forhånd tak :o)
  • Studieretningsprojekt(Pendul eller vandraket) Nogen der kan hjælpe????

    Forumindlæg
    Hey allesammen :D Er der nogen der tilfældigt har skrevet en opgave i fysik(B hovedfag) og matematik(A) om emnerne Pendul + raket?? ER lidt på bar' bund På forhånd Tak Nina
  • Parabel og hyperbel 9. klasse

    Forumindlæg
    hej, skal til fsa matematik i morgen, og sidder derfor lige og øver mig lidt. Men jeg kan bare ikke huske, hvordan funktionen/ligningen for henholdsvis en hyperbel og parabel ser ud. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak
  • Havde I eksamen idag?

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål til alle jer, som går i 9 klasse. Var i også op i matematik eksamen idag? Vi fik jo både en færdighedsregning og en problemløsning, er der nogen af jer der kan huske hvad problemløsningen hed?
  • FSA Færdighedsregning 2006

    Forumindlæg
    Hej alle :-) Jeg sidder og laver en matematik færdighedsregning og er faldet over et spørgsmål.. Jeg har nogle problemer med at regne opg 8. (a - 2) * (3 + a) På forhånd, tak for hjælpen :-)
  • Brændpunkter i elipse

    Forumindlæg
    Hejsa! Har lige et spørgsmål vedrørende matematik... Der er givet en ligning 4x^2+y^2-4y=0 Jeg skal finde elipsens brændpunkter, nogen der har formlen eller en ide til hvordan?
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting...