Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16501 til 16520 af 40685
  • Pre-university quialifications?

    Forumindlæg
    Ja, mit spørgsmål er: Hvis der står man skal have pre-university quialifications for at få et job, hvad betyder det så? Betyder det bare at man skal have en gymnasiel uddannelse (stx, htx osv.)?
  • Hvordan skriver man en kronik?

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har kigget forskellige steder på nettet, men kan ikke rigtig finde ud af at skrive en kronik (stx). Jeg skal karakterisere en person på baggrund af en tekst. Hvordan gør man det?
  • SRP - Bedømmelseskriterier

    Forumindlæg
    Jeg vil klage over min SRP karakter. Jeg har derfor søgt efter bedømmelseskriterier for en stx srp karaktergivning. Jeg har ikke kunne finde nogle offiicielle kriterier for karakterene. Nogen der kan hjælp mig?
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Jeg ville meget gerne have noget hjælp til et emne i studieretningsprojekt til Stx. Jeg har samf A, eng A også må man jo også have dansk og historie med.. Så hvis der er nogle ideer? Jeg er fuldstændig blank..
  • lektiehjælp.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18.
  • Matematik - muskels tværsnitsareal

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D
  • HJÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting...
  • Lav gennemsnit :(

    Forumindlæg
    Hej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav?
  • lineær vækst

    Forumindlæg
    Hej. Antallet af elever, der tog en studentereksamenstx, er i perioden 2004-2009 steget med 350 pr. år. I 2004 var der 16259 elever, der tog en studentereksamenstx. y = 850x + 16259 det antages, at udviklingen af elever, der tager en studentereksamenstx, fortsætte på denne måd...
  • Forelæsning til gymnasiet?

    Forumindlæg
    Hey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09.
  • Lærervikar

    Forumindlæg
    Hej, Tager folkeskoler stadig imod ansøgninger fra personer som mig, der er 19 år og netop har gennemført en STX uddannelse? Og i så fald, vil det være bedste at sende en ansøgning eller at møde op på skolen? Mange tak!
  • mat b hjæælpp

    Forumindlæg
    http://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'(
  • Danskstil

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der en der kan rette min dansk stil? Det er Dansk A STX og jeg håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe :) Vh Søs
  • Lektiehjælp

    Forumindlæg
    Jeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet
  • Hvordan får man 10/12 i idræt C-niveau?

    Forumindlæg
    Hej SP Ja, som man kan se på overskriften: hvordan får man 10/12 i idræt på C-niveau på gymnasiet (STX)? Er det muligt for en ikke-atletisk person at gøre det? Hilsen Aspiranten
  • Anbefalet gymnasie ? please hjælp

    Forumindlæg
    Heej alle sammen.. Jeg er i krise, har svært ved at finde den rette gymnasie ka i anbefale en god gymnasie som både indeholder god lærering og hvor det er socialt godt. (stx) taak :)
  • HASTER- Hjælp stats.

    Forumindlæg
    HEJ. er der ingen der kan hjælpe mig i gang med opgave 9 i linket? HASTER skal afleveres http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/100823_vejl_eksamensopg_stx_vers_2.ashx
  • gode gymnasier i kbh ...

    Forumindlæg
    hej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil hjælpe mig med opgave 7011. det er på dette link, håber der nogen der vil hjælpe? http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf
  • elevtimer?

    Forumindlæg
    Jeg har gået på STX i snart 1 år, men har mærkeligt nok endnu ikke forstået hvad der menes med 3 elevtimer, 5 elevtimer osv. Kan nogen af jer hjælpe lidt? :)