Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 16501 til 16520 af 40685
-
Pre-university quialifications?
ForumindlægJa, mit spørgsmål er: Hvis der står man skal have pre-university quialifications for at få et job, hvad betyder det så? Betyder det bare at man skal have en gymnasiel uddannelse (stx, htx osv.)? -
Hvordan skriver man en kronik?
ForumindlægHej! Jeg har kigget forskellige steder på nettet, men kan ikke rigtig finde ud af at skrive en kronik (stx). Jeg skal karakterisere en person på baggrund af en tekst. Hvordan gør man det? -
SRP - Bedømmelseskriterier
ForumindlægJeg vil klage over min SRP karakter. Jeg har derfor søgt efter bedømmelseskriterier for en stx srp karaktergivning. Jeg har ikke kunne finde nogle offiicielle kriterier for karakterene. Nogen der kan hjælp mig? -
HJÆLP
ForumindlægJeg ville meget gerne have noget hjælp til et emne i studieretningsprojekt til Stx. Jeg har samf A, eng A også må man jo også have dansk og historie med.. Så hvis der er nogle ideer? Jeg er fuldstændig blank.. -
lektiehjælp.
ForumindlægHej. Jeg er en pige som går i 2G på STX og har matematik som A-fag. jeg kunne godt tænke mig en hjælpelærer, da det ikke er min stærkeste side. Jeg bor i Viby og er selv snart 18. -
Matematik - muskels tværsnitsareal
ForumindlægHej folkens, Jeg har vedhæftet opgaven, der kommer fra matematik A STX opgavesættet fra august 2012. Det er delopgave c, som jeg har problemer med og håber at i kan hjælpe mig med :) Tak :D -
HJÆLP!!!
ForumindlægHey, Er der nogen som kan løse henholdsvis opgave 9.030 og 9.032 i Matematik STX A-niveau? Please hælp er helt fucked og fatter ingenting... -
Lav gennemsnit :(
ForumindlægHej allesammen jeg har en rigtig lav gennemsnit (2,6) STX.. Mit spørgsmål er, om jeg kan komme ind på sygeplejerske skolen, selvom mit gennemsnit er så lav? -
lineær vækst
ForumindlægHej. Antallet af elever, der tog en studentereksamen på stx, er i perioden 2004-2009 steget med 350 pr. år. I 2004 var der 16259 elever, der tog en studentereksamen på stx. y = 850x + 16259 det antages, at udviklingen af elever, der tager en studentereksamen på stx, fortsætte på denne måd... -
Forelæsning til gymnasiet?
ForumindlægHey alle ;) Jeg skal på STX, efter sommerferien, og jeg ville spørger om det er nødvendigt/godt at lave lidt forlæsning på fx. matematik eller fysik ? Og vil det hjælpe ? Hilsen peter09. -
Lærervikar
ForumindlægHej, Tager folkeskoler stadig imod ansøgninger fra personer som mig, der er 19 år og netop har gennemført en STX uddannelse? Og i så fald, vil det være bedste at sende en ansøgning eller at møde op på skolen? Mange tak! -
mat b hjæælpp
Forumindlæghttp://www.matema10k.dk/fileadmin/user_upload/Foraar08-1/Afleveringsopgaver-stx-B-Og-hf-B/Afleveringsopgaver9-B-niveau.pdf er der nogen der vil hjælpe med opgave 2 og 3.. jeg er helt blank :'( -
Danskstil
ForumindlægHej allesammen Er der en der kan rette min dansk stil? Det er Dansk A STX og jeg håber der er en venlig sjæl, der kan hjælpe :) Vh Søs -
Lektiehjælp
ForumindlægJeg søger lektiehjælp til matematik A, 3.g STX. Det drejer sig kun om et par timer her i december, hvor jeg skal skrive srp, bl.a. om sir modellen. Bor i hovedstandsområdet -
Hvordan får man 10/12 i idræt C-niveau?
ForumindlægHej SP Ja, som man kan se på overskriften: hvordan får man 10/12 i idræt på C-niveau på gymnasiet (STX)? Er det muligt for en ikke-atletisk person at gøre det? Hilsen Aspiranten -
Anbefalet gymnasie ? please hjælp
ForumindlægHeej alle sammen.. Jeg er i krise, har svært ved at finde den rette gymnasie ka i anbefale en god gymnasie som både indeholder god lærering og hvor det er socialt godt. (stx) taak :) -
HASTER- Hjælp stats.
ForumindlægHEJ. er der ingen der kan hjælpe mig i gang med opgave 9 i linket? HASTER skal afleveres http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Fagenes%20sider/Matematik/100823_vejl_eksamensopg_stx_vers_2.ashx -
gode gymnasier i kbh ...
Forumindlæghej :) jeg går i 9.klasse bor i kbh, og skal vælge et gymnasium (stx). men de skal have en linje med matematik på c niveau. hvilket skal jeg vælge? nogle gode forslag? :) på forhånd taak ;) -
hjælp
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe mig med opgave 7011. det er på dette link, håber der nogen der vil hjælpe? http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/STX_A_vejl_eks_opg.pdf -
elevtimer?
ForumindlægJeg har gået på STX i snart 1 år, men har mærkeligt nok endnu ikke forstået hvad der menes med 3 elevtimer, 5 elevtimer osv. Kan nogen af jer hjælpe lidt? :)
