Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 16541 til 16560 af 153957
-
Rumgeometri
ForumindlægHvis jeg får oplyst to punkter A og B i planen, og får oplyst en vektor a, hvorledes bestemmer jeg så ligningen for den plan alpha, som indeholder punkterne A og B, og som er parallel med vektor a? -
forkorte
Forumindlæga^2-6a+9/a^2-9 hvordan forkorter man brøken??? -
Hjælp til retning af kort brev
ForumindlægHej :) jeg håber der er nogle som vil hjælpe mig, er meget dårlig til at formulere mig og lave korrekt ordstilling når jeg laver skriftlig engelsk. Når jeg skriver bliver det meget dansk at høre på, så derfor håber jeg at nogle kan hjælpe mig så jeg lære at se mine fejl. på forhånd tak for hjælpe... -
Ibsen.. Dag 2
ForumindlægHej.. Tak for svarene til min indledning.. Er der en hjemmeside hvor man kan få bedømt sin opgave, eller måske rettet? -
YTRINGSFRIHEDEN!!!?
ForumindlægForklaring, please :-) -
KARAKTERBLAD :)
ForumindlægHejsa. Vi skal snart have vores første karakterblad. om ca. 3 uger. Men nogen der kan fotælle om, hvad der mest lægges vægt på. altså har hørt noget om det er Skrifligt mundligt osv. Alstå hvad menes der med det. Ville gerne visse at jeg er mere arktiv i disse ting :) -
noter
Forumindlægdette gælder i dansk, såvel som i alle andre fag.. når man skal til eksamen, er det ofte okay hvis man medbringer egne noter.. MÅ DISSE NOTER VÆRE SKREVET IND PÅ COMPUTER? -
terminsprøve?
Forumindlæghej alle samme :) jeg går i 9 klasse, og sakl snart til terminsprøve. - Men jeg er idt på den, fordi jeg har ikke rigtig fårstået hvad det er. Er der ikke nogen som kan forklare det for mig ? Og hvilke fag SKAL man op i ? og hvilke fag bliver der tage lod om ? håber i kan hjælpe, på forhånd t... -
Tysk rettelse.... Karinz, Fingersen, andre tyske eksperter bitte helfen...
ForumindlægHey, er der en af jer der vil kigge mit tysk igennem? Hvis det kan lade sig gøre, vil jeg helst sende den på mail...på forhånd tak!:) -
Dansk årsprøve..
ForumindlægHejsa..Jeg skal til dansk årsprøve om noget tid(går i 2.g)Er der nogle der ved hvilket hæfte i var oppe i sidste år? Altså Eksamenshæftet fra sidste år?Ville gerne høre om man kan finde dem på uvm.dk eller hvor de kan findes?Og hvis der er nogle der ved hvor jeg kan finde hæftet fra Maj-Juni 1997... -
Historie
ForumindlægHej!!ER der nogen som har nogle gode ideer til hvad man kan skrive som historieopgave?? -
hvad er en synopsis?
ForumindlægJeg mangler hjælp til at finde udaf hvad en synopsis er! og vil hører om i kender et sted man kan finde eksempler o.lign....måske i selv ligger inde med en jeg må se? -
Hjælp til beregning af gennnemsnit
ForumindlægHejJeg er Hf'er skal det lige siges....-)Jeg er i tvivl om, hvilke fag, der kun tæller en halv karakter. er der nogen der kan hjælpe? Kan det passe at følgende kun tæller en halv+BilledkunstIdrætMusikDrama -
forkortelse.. PLEASE!!
ForumindlægHEY! KAn i hjælp mig, med at forkorte det her ord.. håber i kan hjælpe?? :D he would they are you have i would we had he will let us you had i will you are i had PS tak for forhånd -
SSO - Størrelse
ForumindlægHej,\n\nJeg har to spørgsmål, hvoraf det ene måske burde ha ligget under 'generelt', men her er det alligevel:\n\n1. Gælder formler, udregninger osv. med i de maks. 15 sider?\n\n2. Hvad er én side i ord, anslag eller hvad den nu er givet i?\n\nTak på forhånd.. -
Afgangseksamerne
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan se afgangseksamerne fra 2005/2004? -
Afslutningsprøven! 1.G
ForumindlægHej er der en derude der kan fortælle mig hvordan afslutningensprøven er i AT ? det er den sammen opg som de forgårende 1.g har haft ! -
Skifte fra HF til en anden HF når der jun er 6 måneder tilbage
ForumindlægHej, det er således at jeg vil flytte til en anden Hf som jeg bor tættere på. Jeg går på 2. år og mangler blot 6 måneder til de sidste eksamener. Tror i det ville være muligt at skifte til en anden hf nu? -
Forskelle og ligheder.
Forumindlæghvilike fororskelle og ligheder er der mellem centrale begreber i kristendom; islam og buddhisme? :-) -
Kan ikke se Censor ??
ForumindlægHvor bliver Censoren af ? Jeg har haft prøver i de to dage. Men har ikke mødt censorne endnu?? Hvordan kan det være?
