Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16541 til 16560 af 109300
-
folketingsvalg
Forumindlægopgave 1) skal jeg da dividere opslagstallene fra 2013 med det samlede antal 969 gange med 100% for at få omregnet fordelingen til procent. -
Dansk eksamen 2012
ForumindlægHej. Jeg var i dag oppe i dansk skriftlig eksamen på A niveau. Jeg skrev et essay om sprogbrug i medierne. I essayet skulle jeg tage udgangspunkt i artikeln "Medier går amok i en voldsrus over valgkampen" og blandt andet overveje konsekvenserne af en hård retorik i medierne. Er der ... -
Differentialkvotient
ForumindlægHej :) Vi har lige haft om ovenståede emne i matematik i 2.g. Jeg kan nogenlunde finde ud af at beregne det, men jeg forstår simpelthen ikke hvad det skal bruges til. Hvad kan man bruge det til? Hvorfor er det smart eller brugbart at anvende det?? -
Absolut og relativ vækst
ForumindlægHej kan nogen derude forklare mig forskellen på absolut og relativ vækst? :/ Det er lidt pinligt, men jeg ved ikke, hvad der er hvad :/ -
Sygeeksamen?
ForumindlægHey folkens har lige et spørgesmål. jeg havde tidligere meldt syg til en af mine eksaminer, men har nu fået et brev hvor der står at jeg skal op til sygeeksamen mandag d.13, altså imorgen. Kan det virkelig passe at jeg kan komme op til sygeeksamen imens jeg har sommerferie? Jeg burde faktisk ri... -
Lineær Algebra vs. Calculus
ForumindlægHej Er der nogen som er bekendt med rækkefølgen af kurser på 1. semester ? Tidligere har man startet med Calculus, men jeg synes at have hørt, at rækkefølgen er lavet om. -
forkort mest muligt er 45/55=
Forumindlæghej jeg er ny her håber i kan hjælpe mig. det er det der står på en af opgaverne. jeg gå i 7 klasse -
FSA, december 2012
ForumindlægHej alle. Jeg mangler det nyeste eksamenssæt fra folkeskolens afgangsprøve fra december sidste år. Hvor kan jeg finde det? En søgning på uvm.dk gav umiddelbart ikke noget. N.B. Jeg har ikke brug for en besvarelse af sættet, bare opgaverne (med bilag m.m.). -
bestem f, forklar a og benyt modellen
ForumindlægHej alle! Kan i hjælpe med disse 3 spørgsmål (se fil) hørte noget med at jeg skulle lave en eksponentiel regression men forstår ikke hvorfor. -
Matematik på uni - flest skriftlige eller mundtlige eksamener?
ForumindlægEr der flest skriftlige eller mundtlige eksamener i mat på uni? Hvor mange mundtlige i forhold til skriftlige ? 10-15 % eller 80-90 % ? -
Grøntsager i kød
ForumindlægHej alle Vi er 4 elever i 7. klasse, der har valgt at lave et projekt om at komme grøntsager i hakkekød, som vi skal sende ind til Unge Forskere Junior og Min Vildeste Idé. Vi skal indsende et A3 ark, men ved ikke helt hvad vi skal skrive om det på resten af siden. Vi har skrevet dette indtil... -
Hypoteser
ForumindlægHej derude :-) Jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp til at opstille 3 hypoteser til en samfundsopgave. Opgaven lyder: Tag udgangspunkt i figurerne over vælgervandringer http://www.b.dk/politiko/saadan-har-vaelgerne-skiftet-parti (dem vi allerede har arbejdet med) og vælg den figur de... -
gennemsnit
ForumindlægHej. Jeg er snart færdig med min STX og ville forhøre mig om reglen med at gange ens gennemsnit. Må man stadig det i år 2010 og med hvor meget? Nogen siger 1,03 andre 1,05 og nogen 1,08?. Tak på forhånd :) -
SU!
ForumindlægHej mennesker :) Jeg fylder snart 18, det dvs. den 10 oktober. Hvornår skal jeg søge ind? Er det 1 måned før ens fødselsdag (hvis ja skal jeg så gør det imorgen d. 1/9) eller hvad?? Jeg kender nogle som har søgt ind 1 måned før deres fødselsdag. på forhånd taak ;) -
Lidt nisserier inden nytår
ForumindlægNissefar og nissemor havde læst i Børsen at man skal sikre sin alderdom økonomisk. Nissefor købte en legetøjsfabrik til 40000 nissekroner. Samme forår sendte nissemor 555 nissekroner til en fattig familie i Kina. Her købte familien ris, som de såede på deres mark. Nissefar glædede sig, for hans f... -
computer hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg er lige i tvivl om en ting. Det er fordi jeg har måske tænkt mig at have en Macbook, men jeg studerer på Gym, og det som jeg er i tvivl om, er at når man skal afleverer afleverings opgaver på nettet, om det virker. Fordi jeg prøvede engang at aflevere en opgave og den kunne i... -
Kønsdiskriminering og bøger
ForumindlægDer har på DR's hjemmeside kørt en debat om diskriminering af drengebøger. Her er en af siderne i debatten, hvorfra man kan henvises til andre relevante sider om emnet; http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/01/165824.htm. Kritikken er rejst af en professor, der har undersøgt nogle fynske bibli... -
SOSU-hjælper
ForumindlægHej, jeg skal begynde på SOSU-hjælper uddannelsen her i september. Jeg er tvivl om, hvornår man få løn første gang. Er det sidst på september eller er det den dag man begynder uddannelsen? PÅ Forhånd Tak -
Projekt Bahrain
ForumindlægJeg arbejder for tiden med et projekt, hvor vi har fokus på de oprørske lande lige for tiden. Her har jeg fået Bahrain, og da det ikke lige er det land, hvor man kan finde mest relevant stof omkring, så ville jeg høre om nogle herinde har arbejdet med Bahrain, eller på anden måde har erfaring me... -
fsa : må man have ordbog?
ForumindlægHej allesammen ... Jeg skal til skriftlig eksamen imorgen- Og har været syg, så har ikke fået noget afvide om hvad man må have med til eksamen.... Så jeg ville høre om man må have alle slags ordbøger med imorgen?
