Søgning på: fysik skriftlig. Resultater: 16561 til 16580 af 24857
-
Terminsprøver 2012 for 8. klasse :)
ForumindlægHej allesammen :) Jeg skal til terminsprøve om en uges tid og jeg kom bare til at tænke på, hvilke sæt de vælger. Er det forudbestemt eller vælger de forskellige skoler selv hvilke sæt de vil bruge? Og en anden ting er, om nogen af jer har nogle gamle sæt jeg kan øve på? Jeg skal op i: ... -
Eksponentiel...
ForumindlægHej alle. I forbindelse med min forberedelse til skriftlig matematik, løser jeg nogle opgaver. Jeg har støt på sådan en opgave om eksponentielle funktioner. På det nedenstående link (side 4 af 7 sider - OPGAVE 3) kan opgaverne ses: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-udd... -
Tysk Lærer Søges!
ForumindlægTil alle derude, Jeg har netop fået mine skriftlige karakterer, hvor jeg fik 7 i tysk skriftlig. Selvom det er en fin karakter, havde jeg dog håbet på mere, eftersom jeg plejer at få 12. Blandt andet fik jeg 12 i årskarakter og terminsprøven. Jeg har kigget min opgave igennem og mener ikke, at 7... -
HASTER!! Termin min død
ForumindlægHej allesammen!! Jeg har lige fået min terminsprøve tilbage, jeg bestod kun med nød og næppe!! Jeg skriver, da jeg godt kunne tænke mig, at få noget hjælp og nogle fif til forbedring af mine stile. Jeg har lagt på dette niveau det meste af året. Ved absolut ikke hvad der sker.. Jeg har ikke no... -
Kan jeg ikke læse videre?
ForumindlægJeg afslutter STX på mandag, men jeg er meget i tvivl med hensyn til om jeg overhovedet kan komme ind på nogen videregående uddannelse. Angående matematik på A-niveau. Årskarakter: Her har jeg fået 4 i mundtlig matematik og 02 i skriftlig. Eksamenskarakter : skriftlig 00 og mundtlig 0... -
HVilke opgave?!
ForumindlægHej, Jeg sidder lige nu og forbereder mig til min skriftlige eksamen i matematik - delen uden hjælpemidler. Jeg er igang med mig opgavesæt nummer 2 og synes der er nogen af opgaverne der er for svære - tja opgaver jeg ikke havde regnet med at se uden hjælpemidler. Jeg vil derfor høre om der er n... -
Hvornår er faget bestået?
ForumindlægHej :-) Blev student i sommer og skal til at søge ind. Nu er problemet bare, at jeg ikke ved, om jeg har bestået matematik på B-niveau eller ej? Har hørt så mange versioner om, hvorvidt et fag er bestået eller ej. Har endda skrevet til mit gamle gymnasie, og de siger, at jeg er dump... -
For lavt gennemsnit - hvad skal jeg gøre????
ForumindlægHej SP, Vi har for ikke så mange timer siden, fået udgivet vores karakter inden for de skriftlige samt mundtlige eksaminer. Det er desværre gået UTROLIG slemt med de skriftlig, hvor man har fået en del 4'taller... Alt i alt har det mundede ud i at mit gennemsnit gik fra 11.2 til 10.3, hvi... -
Har jeg bestået HF enkeltfag?
ForumindlægHej! Jeg er ret ny til det her når det kommer til det danske system da jeg har gået på internationel linjen hele mit liv (men jeg har lært dansk fra min mor sidden jeg var er barn). Men det er fordi, jeg er lige blevet færdig med den 1 årig pædagog pakke på HF og fik - Samfundsfag (mundtlig)- ... -
Hvordan får man 00 til mat B mundtlig?
ForumindlægHej, Jeg har lige kigget på en vejledning til pointfordeling ved den skriftlige matematik b prøve, og jeg ligger vist lige på vippen mellem 4 og 7. Er der nogen der ved rimelig konkret hvad der egentlig skal til, for at få 00 til den mundtlige prøve? Jeg mener f.eks. at det var nærmest umuligt at... -
Matematik A stx 2013 24 maj opgave 11, opgave 14 B og opgave 15
ForumindlægHej søde matematik mennesker jeg sidder og prøver at løse matematik skriftlig stx a og kan ikke finde ud af opgave 11, opgave 14 b og opgave 15. I opgave 15 ved jeg godt hvordan man redegør for at sidestykket BC, men ved bare ikke hvordan jeg skal benytte den til at vise d giver det der står... -
Hvad mener i?
ForumindlægHej alle sammen, Jeg står i den uheldige situation, hvor jeg forholder mig meget uforstående over for min skriftlige afsætnings eksamenskarakter. Normalt får jeg 10-12 i afsætning skriftlig, og afsætning er uden tvivl det fag jeg er bedst til. Jeg ejer selv en dansk webshop, og jublede derfor... -
sidste chance til at bestå makro
ForumindlægHej, Jeg har lige fået mine resultater fra mine skriftlige eksamen og jeg har været så uheldigt at dumpe min skriftlig makroøkonomi eksamen på akadmiet. Jeg skal op til re-eksamen i slutningen af august , derfor vil jeg gerne vide om der er nogen som kan hjælpe mig eller evt. undervise mig im... -
sidste chance til at bestå
ForumindlægHej, Jeg har lige fået mine resultater fra mine skriftlige eksamen og jeg har været så uheldigt at dumpe min skriftlig makroøkonomi eksamen på akadmiet. Jeg skal op til re-eksamen i slutningen af august , derfor vil jeg gerne vide om der er nogen som kan hjælpe mig eller evt. undervise mig im... -
EngA: Rette en Engelsk Analyse. Please :(
ForumindlægJeg er gået ned i karakter i engelsk, og det gør virkelig ondt, da det er mit favoritfag! Jeg har aldrig fået min engelske stile rettet af nogen andre end mig selv, da jeg af en grund synes at mine afleveringer er nogle af mine meget personlige ejendele - men de lave karakter jeg på det seneste ... -
Bliver disse eksamener aflyst?
ForumindlægDer står inde på uvm's hjemmeside: https://www.uvm.dk/aktuelt/nyheder/uvm/2021/feb/210212-mindre-justering-af-aftalen-om-sommerens-proever-og-eksamener "Alle mundtlige og skriftlige prøver i matematik aflyses stadig på C- og B-niveau." "(...) at elever på hf-enkeltfag/GSK og... -
HJÆÆLP
ForumindlægHej Lige p.t. står jeg i en ufattelig ulykkelig situation angående terminsprøver Skriftlig fremstilling C i dansk. Jeg valgte at skrive om emnet: ”20 ting jeg skulle have vidst”. Problemet er at den stil jeg sendte til min lærer, desværre var den forkerte udlevering. Jeg glemte ... -
Omkring eksamen
ForumindlægHey studieportalen. Jeg går lige nu i 3.g og skal snart til eksaminer. Jeg har fået at vide/læst, at man i alt skal op til 9 eksaminer under sin gymnasietid. Jeg har været til musik- og fysikeksamen mundtligt, har afleveret SRP og skal til eksamen i AT. Ydermere har jeg fået offentliggjort 4 skr... -
Noter til mundtlig eksamen
ForumindlægHej allesammen. Har afsluttet et GSK-kursus i matematik. Fik 02 i den skriftlige prøve og 7 i den mundtlig. Det skal lige siges at matematik bestemt ikke er min stærke side, og at jeg er dybt tilfreds med at bestå!! Vedhæftet er mine noter som jeg gik til skriftlig eksamen med. Man siger jo at ... -
Eksamen
ForumindlægHey, Jeg har eksamen i skriftlig matematik i morgen, og vil selvfølgelige gerne gøre det så godt som muligt - jeg føler ikke det er mine matematiske evner der holder mig tilbage(det er trods alt skriftlig og der er hjælpemidler hah!) Men jeg har et par gange fået at vide at jeg ikke besvarer op...
