Søgning på: kemi b. Resultater: 16561 til 16580 af 96568
-
Atomer
ForumindlægHej jeg skal op i prøve eksamen i Fysik/Kemi, men jeg ved ikke hvilke forsøg jeg kan lave med atomer :( kan I hæjlpe mig ?????? På forhånd Tak :) -
Sulfitioner til reducering af MnO4 - til Mn 2+
ForumindlægMit spørgsmål lyder : Hvor mange sulfitioner skal der til for at reducere MnO4- til Mn2+?? (det er kemi 2.g stx) -
Nogen som vil hjælpe over msn?
ForumindlægJeg har noget kemi som jeg skal have hjælp til.. det sådan lidt forskelligt det som jeg skal have hjælp til. noget med stofmængde og reaktioner..!! =) nogen som har lyst til at hjælpe? -
Reaktionskema
ForumindlægHej, jeg skal øve mig til en kemi prøve næste uge, Vil lige høre om der er nogen der gider at forklare mig hvordan jeg gøre dette. -
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Oxidationstal?
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med oxidationstallet for Flour (eller aluminium)? Sidder og øver opgaver inden skrf. kemi og skal bruge oxidationstallet til en redoxreaktion hvor hexaflouroaluminat indgår. På forhånd tak -
Noter fra studi
ForumindlægHej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...? -
Atomer Hjææææææælp
Forumindlægjeg skal op i Fysik/kemi imorgen, Der er mange emner vi kan komme op i, men har i nogle forsøg jeg kan lave hvis jeg kommer op i atomer? -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
jernindhold i ståluld
Forumindlæghvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
NaBH4 Reduktionsmidlet
ForumindlægHejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup -
Kogepunkt
ForumindlægHey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ?? -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :)
