Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 16581 til 16600 af 60468
-
HF eksamen august 2011 valgfag
Forumindlægløs ligningen: e^x = -3x^2+6x Løsningen skal være eksakt ( uden lommeregner). Ellers er det selvfølgelig hurtig gjort. Måske er det en læreropgave. Line -
Dansk Eksamen FSA - Komme igang.
ForumindlægHej, nogen der har et skud på hvor man skal starte i alt det her eksamensrod? Jeg har om det gode og det onde, med prøveoplægget Den lille pige med svovlstikkerne. Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal strukturere fremlæggelsen, hvad skal jeg starte med osv. Nogen der kan give mig hul på bylde... -
nogen der gider rette et engelsk essay på ca. 800ord?
Forumindlæghar lavet et essay der omhandler en novelle a piece of wood og vil spørge om nogen gider se den efter for fejl, har selv rettet lidt på den. -
engelsk c. Philips Dick "human is"
ForumindlægHej. er der nogen der har læst "Human is" af Philips Dick og som kan hjælpe mig med at par spørgsmål jeg har, eller hvis i ligger med en analyse af den ville det være en fantatsisk hjælp. sidder og er i nød her alt hjælp tages imod med en kyshånd -
Er i gode til engelsk?? Kan I fortælle et kort resume af denne tekst??
ForumindlægKan i skrive et kort resume af hvad denne vedhæftede tekst handler om?? Jeg selv er nemlig lidt i tvivl! -
Jeg har virkelig brug for jeres hjælp, med hensyn til mit engelsk!!!
ForumindlægVi har fået en tekst ved navnet The Sniper, måske kender i bogen Blue Cat, som i nok alle har haft. spøgelsmålet lyder sådan . "One man's terriost is another man's freedom fighter". Discuss this statement, DVS diskutere udtalelsen.. Jamen jeg har bare ikke en idé hvad det er jeg... -
Inverse eksponentielle funktioner - EKSAMENS SPØRGSMÅL
ForumindlægHej alle. Jeg sidder lidt fast i eksamens forberdelsen ved et spørgsmål og det lyder: Redegør for inverse eksponentielle funktioner – logaritmefunktioner, herunder definitionsmængde, graf og regneregler. Er der nogen som muligvis kunne komme med en forklaring til hver del. -
Matematik B, mundtlig eksamen - hvis jeg dumper?
ForumindlægHejsa :) Jeg skal op i mundtlig matematik her til sommer, og jeg er vildt nervøs! Til terminsprøven fik jeg 00. Min årskarakter er skriftligt 00 og mundligt (den midertidige) 02. Jeg er SÅ bange for at dumpe til mundtlig eksamen, da jeg er virkelig dårlig til matematik på B-niveau. Hvis nu je... -
MAT 1 ÅRIGT A NIVEAU EKSAME
ForumindlægJeg har MAT 1 årigt A niveau eksamen på fredag..og ville lige høre hvad man skal gøre for at bestå...?trækker det meget ned i karakter hvis man støtter sig til éns papir..? man skal helst slet ikke kigge vel..? jeg kan ihvertfald ikke bare skrive løs på tavlen uden at kigge på mit papir..for er b... -
Karakterer til skriftlig fysik a-niveau eksamen
ForumindlægJeg har været til Fysik skr. eksamen i dag, og nu prøver jeg at finde ud af hvilken karakter jeg mon får. Men er der nogen der kender til pointsystemet og tilhørende karakterer? Er der f.eks. 10 point pr. fuldstændigt korrekte svar? Og hvilken karakter giver f.eks. 80 point? (hvis det overhove... -
Kan man få -3 til en eksamen, selvom man har været tilstede??
ForumindlægHej! Er det muligt at få -3 til en kemi eksamen selvom man var tilstede??? burde man idet mindste ikke få 00?? Man giver jo kun -3 når du ikke har været tilstede -
Please har behov for hjælp. passiv dansk-engelsk oversættelse!!!
Forumindlæghey, jeg har skide brug for noget hjælp, jeg dumper sgu snart i engelsk, hvis jeg ikke forbedrer mig. Så er der nogle der er søde nok til at tjekke den lige igennem for mig. Såå redder i min dag(JEG MENER DET)de fleste af dem er passive sætninger:Oversæt:1. Stykket blev formodentlig skrevet af Be... -
Engelsk referat af "Angels and Demons"
ForumindlægHej mennesker, jeg har et referat, som jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til ift. grammatik og sådan. Jeg er ikke så god til engelsk, så kunne godt tænke mig en, som gad kigge efter fejl og evt. rette teksten. Det er et referat af bogen "Angels and Demons" af Dan Brown. Summary... -
Oversættelse til korrekt engelsk - meget gerne hurtige svar
ForumindlægJeg har noget tekst jeg gerne vil have lidt gramma-respons på. Teksten kommer her: Hi You would like me to write a letter in which I explain why I will like to work as a volunteer at the project. When I was offered work at the project, the first thought that came into my head was that it was a pl... -
Må man det?
ForumindlægHej, Må man egentlig tage sine notatater hjemmefra med til selve eksaminationen? Altså også dem der er lavet på com? På forhånd tak! -
Kontraktmodellen til det er ganske vist eksame imorgen haster:-)
ForumindlægHej SP;-) Jeg skal til eksame imorgen meget tidlig, jeg har øvet og fået hjælp fra jer her inde fra tusind tak for det! Men jeg mangler bar et punkt det er analysemodellen, jeg har valgt kontraktmodelen, ( mange kalder den, hjemme ude hjemme) Men kan ikke helt forstå den har søgt på youtube, osv.... -
At vide DK skriftlige eksamen på forhånd
ForumindlægJeg skriver her fordi jeg vil i forbindelse med de andre af jer, der ligesom mig via omveje har kendskab til de forskellige tekster, der bruges til gymnasiets dansk skriftlig eksamen 2004.Jeg har nemlig nogle konkrete spørgsmål gående ud på perspektiveringsmuligheder. -
Har bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det
ForumindlægHar bruge for hjælp, i engelsk mundtlig skal jeg op IRA. kan i checke om det jeg har skrevet er rigtig,var det sådan på det tidspunkt. og ret sprogfejl hvis der er. What is the IRA? 1) The IRA was created in 1919 as a successor to the Irish Volunteers, a militant nationalist organization fou... -
må man ikke sætte fodnoter til dansk skr. eksamen?
ForumindlægHej. Jeg skal til dansk skriftlig eksamen i morgen. Er det rigtigt man ikke længere må lave fodnoter i stilen, men man skal skrive hvor i teksten man evt. citerer fra i en parentes efter sætningen?? Mvh -
censor KIG: dansk eksamen - afleveret forkerte papirer
Forumindlægjeg er kommet til at aflevere forkerte papir ifbm. dansk eksamen. har kontaktet skolen og de siger der er intet at gøre.. hvis du var en censor, hvad ville jeg da få? der er grammatiske fejl, ikke vildt mange men der er lidt. derudover er der en mangel på lidt redegørelse. min printer hav...
