Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 16601 til 16620 af 95433
-
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
Hjælp til første samf opgave
ForumindlægHey :) Har samf på A niveau i 1g og har aldrig skrevet en opgave før.. Min problem formulering lyder således; Undersøg hvilke argumenter der er for hhv. en afskaffelse/kraftig reducering af efterlønsretten og en opretholdelse af den nuværende efterlønsordning. Besvarelsen skal tage udgangspunkt... -
Sandsynligheden for en mat eksamen til sommer
ForumindlægHej. Jeg går i 2,g og har matematik på b niveau. Jeg var oppe i en mundtlig årsprøve i matematik i sommers og tænkte derfor på, hvor stor chancen for at jeg ikke skal til eksamen i matematik er. Kender andre som kun har været til årsprøve i mat kun nemlig, men det er 4 år siden nu. Er det altid, ... -
Uro i timerne (jeg håber I vil svare)
ForumindlægJeg har spørgsmål til jer, der går på gymnasiet (STX): 1. Hvilken type undervisning har I i fremmedsprog (engelsk, tysk, fransk, spansk)? Er det almindelig klasseundervisning, er det gruppearbejde? Hvordan forløber en typisk time? 2. Er der uro i timerne? Er folk koncentrerede eller sidde... -
Bacheloruddannelse ved Oxford?
ForumindlægSom nævnt i en tidligere tråd var det tidligere min intention at blive kandidat i økonomi (cand.polit.) ved Københavns Universitet. Imidlertid er filosofi og (international) politik to af mine hovedinteresser, og jeg vil gerne have en uddannelse, hvor disse fagområder også indgår. Jeg overvejede ... -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
Tryk og gasser
ForumindlægHej Alle. En som har mulighed for, at hjælpe mig med følgende tre opgaver i fysik? Det omhandler gassers fysik med brug af Gay-Lussacs og Boyle-Mariottes love. Har prøvet i en evighed og kan ikke finde noget rigtig logisk løsning til dem. Det er følgende 3 opgaver jeg kæmper med: Opga... -
Tysk neveau III
Forumindlæghey har fået en gammel eksamens opgave, og ville lige høre om nogen havde svarende.. den er rimelig gammel (juni 1987) men handler om nogen tekster man så skal sætte ind de rigtige steder ud fra en grundtekst.. ;D som:A: die DDR-bürgerB: Jungendliche in laudaz zwichen 13 und 20 jahrenc: die polit... -
y=½*0-2½
Forumindlæghvordan regner man det gutter -
Hvorfor kan nogle metaller ikke følge oktetreglen?
ForumindlægHej. I min bog står der: "De fleste af undergruppemetallerne har ingen mulighed for at følge oktetreglen. Nedenfor er anført nogle vigtige ioner fra undergrupperne" Fx Cr^3+ og Fe^2+ Hvorfor kan de ikke det? -
Alle optaget?
ForumindlægJeg har kigget inde på ug.dk og der er en række fag på universitetet hvor der under adgangskvotienter står "ALLE OPTAGET". Vil det så sige på trods af fx et dårligt gennemsnit? -
Japans Økonomiske udvikling
ForumindlægHej,\njeg skal skrive historieopgave om Japans økonomiske/sociologiske udvikling. Min opgave starter Japans kapitulation af 2. verdenskrig og så ville jeg høre om nogen havde nogle gode argumenter til hvornår jeg skal stoppe? For min lærer siger at jeg ikke kan trække det helt frem til nutiden, d... -
Nogen der har været oppe til terminsprøve i matematik??
ForumindlægHej allesammen,Jeg skal til terminsprøve i matematik med hjælpemidler nu på fredag og den uden hjælpemidler på torsdag (næste uge),så jeg ville høre om, der er nogen herinde, som har vært oppe i højniveau matematik, dvs. dem der har haft 2-årigt højniveau matematik?Men i andre 1-årigt højniveau m... -
Eksamensstil 2005
ForumindlægEr der nogle der ved hvad til titlen til eksamensstilen 2005 var? Eller er der nogle der har skrevet stilen: Pour ou contre le voile. ?Vær venlige at hjælpe hurtigst muligt, jeg e r desperat efter hjælp! -
lineær programmering
ForumindlægHejsa.. har lidt problemer her, med lineær programmering.. det er en emneopgave jeg skal have lavet til tirsdag den 23 maj, og er virkelig lost.. den skal laves, for den skal bruges til eksamen i næste måned, så håber der en der kan hjælpe mig.. -
Fysioterapi/ Ergoterapi
ForumindlægHej Jeg har brug for en til at hjælpe med Ergoterapi studiet og speciel anatomi og fysiologi. Du skal være tålmodig og fleksibel i forhold til tider. Jeg vil gerne betale en fast timepris, som vi aftaler sammen. Lige nu har jeg 5 eksamens spørgsmål som handler om anatomi :) -
plz.. retning af stil... haster.. skal afleveres imorgen!
ForumindlægGodaften allesammen!! Er der et vidunderlig godt menneske, som har tid til at rette min fransk-stil... håber utrolig meget at der er...jeg skal aflevere den imorgen! :-( plz..Knus artemis (hjælp en pige i nød...;-) love ya!! -
Læsion
ForumindlægHej, En mand har tab af smerte- og temperatursans fra og med L3 og nedad på venstre side og tab af berøringssans fra og med L1 og nedad på højre side. Angiv typen og beliggenheden af en læsion, der kan give sådanne udfald? Håber nogle kan hjælpe. På forhånd tak! -
Redegørelse for bestemmelse af vækstmodel ved regression
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min mundtlige matematik eksamen. Jeg har et spg det omhandler vækstmodeller. Jeg har lavet redegørelse for, lineære funktion, eksponentielle udvikling og fordoblings- og halveringskonstant. Men det sidste delspørgsmål forstår jeg ikke rigtig: Der... -
Mundtlig samfundsfagseksamen - form
ForumindlægHej Er der nogle der kan fortælle mig, hvad formen er til den mundtlige eksamen i samfundsfag? Det står ikke i STX-bekendtgørelsen. Det plejer fx at stå, hvis eksamen udformer sig som en dialog/samtale, eller hvis den består af 10-12 minutters "fremlæggelse", for derefter at v...
