Søgning på: srp engelsk og historie. Resultater: 16601 til 16620 af 43092
-
Summary
ForumindlægHejsa..Nogle der er inde i, om man i summaries, ska skrive titlen på dansk eller engelsk? altså om den skal oversættes? -
ordforråd
ForumindlægHej! Jeg vil rigtig gerne være bedre til engelsk, men det kræver at jeg får et bedre ordforråd nogle ideer? -
rettelse
ForumindlægHej er der nogen der kan lige rette min stile, da jeg er ikke så god til engelsk. please skal aflever den imorgen -
FSA 10 klasse
ForumindlægHvordan ser en 10 klasse prøve i skriflig engelsk ud, en der kan give mig et link itl hvor man kan finde sådan en opgave ? -
Concord
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmål omkring concord i engelsk. Er subject-predicator concord det samme som subject-verb concord? På forhånd tak :) -
Hjælp med english grammar
ForumindlægHej :-) Er der nogen som vil hjælpe mig med at rette min engelsk oversættelse igennem? Tænker mest bare på grammatiske ting.. -
Divorced, Beheaded, Survived
ForumindlægHej! Jeg vil spørge om, der er en venlig person, der vil se min engelsk stil igennem (korrekturlæsning). Jeg håber, der er nogen, der vil hjælpe. Det vil betyde meget. :) -
Oversættelse
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen, der ved hvordan man kan oversætte denne sætning til engelsk: "Jeg har været i praktik på plejehjemmet. " På forhånd tak -
To bøger i samme fodnote
ForumindlægHej alle. Når man skal skrive SRP, så hører fodnoter jo med. Men hvad gør man lige hvis man har, i et stykke med tekst, brugt to kilder på kryds og tværs af hinanden. Altså hvordan skal det så stå i fod noten? Mener jeg har læst det i SRP bogen, men kan ikke finde det igen - heller ikke hvis... -
Ang. snyd
ForumindlægHej.Jeg skriver da jeg menes at have hørt at alle lærere i Danmark har en database, hvor alle SRP opgaverne og opgaveformuleringerne ligger.Er der nogen der ved om dette passer? -
de danske partiernes mærkesager??
Forumindlæghej. jeg er i gang med mit SRP. hvor kan man finde partierns mærkesager samlet et sted. Abort, homoseksuelle og dødsstraf blandt andet tak :) -
Hvordan bliver man bedre eller klogere?
ForumindlægHej, jeg har sådan set fået lave karakterer i bl.a. engelsk afleveringer. Jeg følger godt med i timerne, men når det kommer til afleveringerne, så får jeg sådan nogle dårlige karakterer. Jeg laver sådan set altid mine lektier, men det er bare det, man gerne vil forbedre sine karakterer, men ved... -
RSA dekryptering.
ForumindlægHej alle! Jeg er i gang med SRP, hvor jeg skal give eksempler med RSA koden. Jeg har fundet ud af af kryptere teksten SRP (skulle vælge et meget kort ord), men nu da jeg skal til at dekryptere teksten går det lidt galt. Jeg har fundet ud af, at jeg skal benytte mig af ligning... -
At 2015
ForumindlægHej alle årets emne er kommunikation, hvor vi skla undersøge en sag, hvor kommunikation spiller en central rolle. I undersøgelsen af sagen skal man belyse samspillet mellem kommunikationens formål, indhold og form samt vudere kommunikationens muligheder og begrænsninger. Jeg har valgt fagene hi... -
Katastrofe
ForumindlægHej Jeg er ved, ligesom alle andre 3.g'ere, at finde emne til årets AT. Jeg har linjen Mat A, kemi A, fysik B, og desuden har jeg valgfaget psykologi. Jeg har tænkt på, at jeg godt kunne tænke mig at lave noget i religion. Tænker lidt på holocaust. Men ville lige høre, om der er nogle... -
Bøger under forberedelsen
ForumindlægHej....Jeg sidder her og skal forberede mig til historie, hvilket jeg IKKE er særlig god til. Så ville egentlig høre om der var nogle af jer, der havde nogle gode forslag til hvordan jeg bedst forbereder mig??Er meget nervøs for denne eksamen!Derudover har jeg også et generelt spørgsmål angående ... -
AKUT - DANSK EKSAMEN
ForumindlægHej alle sammen ! Jeg håber I inderligt vil hjælpe . Det er simpelthen en stresset situation at befinde sig i. Kan nogen af jer hjælpe mig hvornår de forskellige ting bruges el. hvornår man skal komme ind på disse : Fx. ( hvilke genrer er der tale om ) 1) Berettermodellen 2) spro... -
Idé til opgaveemne
ForumindlægAt argumentere for, at Norges uafhængighed i 1905 var betinget af Ruslands nederlag i krigen med Japan samme år... Hvorfor god ide? Fordi den endnu er kontroversiel, ikke mindst i forhold til almindelig nationalt præget historie, som alene betoner indre norske forhold (som selvsagt også har bet... -
"Den uartige dreng"
ForumindlægJeg har først lige læst historien "Den uartige dreng" igår og jeg synes den var lidt mærkelig. Jeg kan ikke helt forstå hvorfor han skød denne her pil ind i digterens hjerte? Jeg tror at denne dreng er hele "kærligheden" har jeg ret? For de siger i fortællingen at han også ha... -
Problemformulering. Kina efter Mao.
ForumindlægHej alle jeg sidder og er i gang med min problemformulering til Dansk historie opgaven i 2.G jeg har tænkt mig at skrive om Kina efter mao, men tænkte på om jeg ikke kunne få jeres mening om min problemformulering. Problem formulering: Hvordan har Kinas Politik ændret sig siden Maos død? Proble...
