Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16621 til 16640 af 96602
-
Test sider !!
ForumindlægHej! Er der nogle som kender nogle sider hvor man kan teste sig selv i fysik samt kemi ? (1.g niveau) -
Oxidationstal?
ForumindlægEr der en som kan hjælpe mig med oxidationstallet for Flour (eller aluminium)? Sidder og øver opgaver inden skrf. kemi og skal bruge oxidationstallet til en redoxreaktion hvor hexaflouroaluminat indgår. På forhånd tak -
Noter fra studi
ForumindlægHej, skal til skriftlig kemi, så tænkte på om det der "alle hjælpemidler" også indebærer en masse gode noter fra studieportalen? Eller er det kun egne noter der må medtages...? -
Atomer Hjææææææælp
Forumindlægjeg skal op i Fysik/kemi imorgen, Der er mange emner vi kan komme op i, men har i nogle forsøg jeg kan lave hvis jeg kommer op i atomer? -
notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi?
Forumindlægnogle som ligger inde med notater til reaktionskinetik og/eller elektrokemi. skal snart til eksamen i kemi på højt niveau, så ville være alletiders med lidt hjælp. -
jernindhold i ståluld
Forumindlæghvem gider at hjælpe mig med kemi nu plezzzz har brug for hjælp ska' aflever den imorgen -
Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej Jeg mangler hjælp mht. heterogene og homogene blandinger og koncentrationer. Hvad kan man sige at fakta om dem? I men Kemi bog står der kun ½ side om de to. Kunne godt bruge lidt mere. På forhånd tak. -
Eksamen (A), noter?
ForumindlægDer skulle tilfældigvis ikke være nogle herinde der har adgang til nogle noter til bogen kemi 2000 A2? Kunne være lækkert! -
Haster.... har eksame
ForumindlægHej... Jeg vil bare gerne spørge, om i har lavet en rapport om Energi og varmepude i fysik og kemi...?? Hvis i har, vil i så ikke svare mig hurtigst muligt.. Hilsen den stressede pige...:( -
NaBH4 Reduktionsmidlet
ForumindlægHejsa ! Er nogen istand til at svare mig påhvorfor NaBH4 er et godt reduktionsmiddel i organisk kemi ? Med venlig hilsen Henrik Vitrup -
Kogepunkt
ForumindlægHey stuideportalen. Vil gerne have hjælp hurtigt til en kemi opgave. Hvordan er 2-methyl-3-ethylpentan's kogepunkt i forhold til octans? Tak på forhånd -
Fotoner & bølgelængder #2
ForumindlægHvad er det her for en formel, som er brugt her? Jeg kan ikke finde den i min kemi-bog. Hvad står Rdb for? En = -h·c·Rdb/n2 -
Reaktionsligning
ForumindlægHej, vi har fået til opgave at finde ud af hvad NaOH + H2O bliver til, og jeg er en skovl til kemi så plz hjæp mig!? NaOH + H2O => ?? -
Enhed eller ej
ForumindlægEr det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik? -
Ioner
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for noget hjælp til min kemi opgave. Håber i kan hjælpe med følgende spørgsmål: Hvordan dannes en ion? Og hvordan navngives en ion? -
Atommodellen?
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål i Fysik/Kemi som lyder på: Hvad er atommodellen og hvordan har atommodellen udviklet sig gennem historien? Hjælp tak :) -
Plz! har virkelig brug for hjælp:S
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med de to kemi spørgsmåle? hvordan kan aldehyder og ketoner dannes ved oxidation af alkoholer? hvad kan vi bruge stoffet 2,4-dinitrophenylhydrazin til? -
Hjælpelære
ForumindlægHeeY.. Jeg vil gerne har en hjælpelære til matematik, fysik og kemi da jeg har svært ved disse fag. Jeg går i 2.g håber der er en som vil hjælp. -
Strukturformel
ForumindlægHej.. Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg sidder lige og laver noget kemi om isomere af alkoholer, men hvordan tegner man 2-methylbutan-1-ol? -
skema til reaktioner..
ForumindlægHey alle.. er lige i gang med kemi rapport og har et lille spørgsmål.. Hvad hedder det skema man laver hvor man beregner massen, molar massen og stofmængden for alle de produkter man har i et reaktionsskema?
