Søgning på: kemi b isis. Resultater: 16681 til 16700 af 96602
-
SRP Smertestillende HI/KE
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP om smertestillende i Historie og Kemi. Er der nogle af jer eventuelt har litteraturliste eller noget jeg kan inspirer mig med ? -
redoxreaktioner og spædingsrækken
Forumindlæghej jeg har fået til eksamenspørgesmål om, redoxreaktioner og spædingsrækken. jeg skal snak i 20 min, hvad synes i jeg skal fortæl om? det er c niveau kemi tak på forhånd -
Hjælp til syrer og baser eksamen haster.
ForumindlægHej.. Skal til fysik/kemi mundtlig 9. klasse på tirsdag og ved stadig ikke hvordan man fremstiller et salt og base.? Hvordan stiller man det op i et forsøg? nogle ideer?(: på forhånd tak. -
Elektrolyse
ForumindlægHej Jeg skal op til Fysik/Kemi eksamen på Tirsdag. Og jeg undrer mig over hvilke forsøg jeg egentlig kan lave hvis jeg trækker elektrolyse. -
Redoxreaktioner
ForumindlægHejsa. står og skal op til kemi eksamen her om ikke alt for længe, hvad burde man komme ind under når det overordnede spørgsmål er: Redoxreaktioner På forhåd tak. -
Disposiotner FSA mundtlig
ForumindlægKunne godt bruge dispositioner til følgende emner i Kemi Syrer Baser Ioner Salte Det periodiske system Metaller Kemiske reaktioner På forhånd tak :D -
Fysik disposition
ForumindlægHej alle. jeg undrede mig over, hvordan en fysik/kemi disposition ser ud(gerne et ex.)? Tak på forhånd mvh Maria -
dH-vand
Forumindlæghej allesammen...... jeg sidder lige og læser op til kemi eksammen... vandets hårdhed måles i dh, men hvad hedder det. hedder det bare hårdhedsgrader eller noger ander.... -
olie, hjælp!
ForumindlægJeg skal til eksamen i 10 klasse på mandag i fysik og kemi. Jeg skal op i olie, men hved ikke hvilke forsøg jeg skal lave til det, nogen der kunne hjælpe? (: -
Hjealp Haster Haster hvordan aktivere man en Enogle??
ForumindlægHvordan Aktivere man en Enogle??? til kemi ... jeg har provet tusind gange og kan ikke finde ud af det..... nogen der kan guide mig via skype eller?? eller her -
Energi, lyd/lys og radioaktivitet
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under disse emner? -
FS10
ForumindlægHvad ville være passende at komme ind på til en prøve i fysik/kemi på 10. klasseniveau under nedenstående emner? - Radioaktivitet - Energi - Lyd og lys -
Fældningsreaktion - rapport
ForumindlægHej alle. Er ved at skrive en rapport om fældningsreaktioner i kemi. er lidt i tvivl hvilke emner/fagbegreber der skal være i teori afsnittet. Nogen der ved det? -
?
ForumindlægHej jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode idder til emner til SRP 'en? jeg skal skrive i fysik og kemi på forhånd tak :D -
Metaller?
ForumindlægHej jeg skal skrive en aflevering om metaller i Fy/kemi er der en der kan forklarer metallernes egenskaber (detaljet)t? -
Eksamensopgaver
ForumindlægHej! Jeg har meget brug for eksamenssæt for Kemi A STX 2017, er der nogen der har den og kan sende mig den!! Det ville være en stor hjælp!! -
Bioteknologi A
ForumindlægJeg skal op til termins prøven i bioteknologi. Jeg har fundet 3 exames sæt i bioteknologi og har prøvet at gennemgå dem. Men jeg er ikke så god til kemi da at jeg aldrig har haft det. Jeg har nu læst kemi c igennem og vil også gerne læse noget fra kemi A1 og kemi A2. Men jeg har ikke så meget t... -
Dum spørgsmål ?
Forumindlæghej.. Jeg har kemi prøve imorgen, jeg har lige en dum spørgsmål . hvordan finder man ud af, hvor mange ladninger grundstoffer har og om de er + eller - ? håber jeg et svar. 1000 tak . -
Stereoisomere
ForumindlægHej SP Jeg sidder med en opgave i kemi, som jeg ikke helt kan finde ud af. Den lyder: Gør rede for mulige stereoisomere former af filberton. Se billede :) På forhånd. Mange tak. -
Hjælp til at finde et avanceret forsøg indenfor luftforurening
ForumindlægHej Jeg står og mangler et avanceret fysik/kemi forsøg indenfor luftforurening. Jeg har fundet en del forsøg men de er bare alt for enkelte På forhånd tak
