Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 16681 til 16700 af 179351
-
HJÆLP til biologi eksamen B - evolution
ForumindlægHey hey, jeg skal til eksamen i biologi B i dag, og jeg har om evolution (altså Darwin, naturlig selektion osv) Jeg er helt blank på, hvilke eksperimenter jeg kan inddrage i den forbindelse. Jeg sidder med et forsøg, der hedder "Udtræk af DNA fra dine egne celler" - er der nogle der ka... -
Engelsk mundtlig eksamen - hjælp!
ForumindlægHej alle dejlige mennesker! Jeg har valgt at snakke om "adventure" til min mundtlige eksamen i engelsk, men jeg har ved ikke helt hvad underemnet præcis skal være endnu. Derfor tænkte jeg, at hvis nogen af jer sidder og brænder inde med et godt underemne som kunne gå inde under "A... -
Hvad snakker man om til NV eksamen???
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til NV eksamen på onsdag i biologi/kemi, men jeg er i tvivl om hvordan det foregår? Vi har fået at vide at vi skal forberede et 3-4 minutters oplæg, og så udvikler det sig ligeså stille til en samtale, men hvad skal man sige i de 3-4 minutter? Vi har skrevet en journal, ... -
Sygeeksamen Tysk A
ForumindlægNogen der ved hvad tysk skriftelig sygeeksamens 2008 hed ? -
EØ på A/B-niveau
ForumindlægKender du et gymnasium, hvor de udbyder EØ på et højere niveau end c?Jeg vil bare vide, om det overhovedet eksisterer. -
masse % - Kemi A aflevering - Hjælp!
ForumindlægHej, håber der er en der kan hjælpe mig med det her.SÅdan lyder opgaven:"salmiakspiritus" er NH3 opløst i vand. Produktet anvendes fortndet til rengøring.- 1 deciliter 8 masse % ammoniak-opløsning (densitet 1g/ml) fortyndes med 5 liter vand, vis at den formelle koncentration Cb=0,092M e... -
Tysk A årsprøve i 1g
ForumindlægHej :) Jeg skal op til årsprøve i tysk imorgen(24 timers prøven), og jeg har trukket et eventyr, men jeg kom til at tænke på, om man gerne må skrive 1-3 linjer om forfatteren, eller er det ikke tilladt ? det står ikke i nogle af de papir jeg har fået nemlig :) -
Eksponentiel a og b
ForumindlægBestem en forskrift for den eksponentielle funktion, hvis graf går gennem (2,16) og (-1, 2). jeg ved at: spørgesmålet er hvordan man skriver det på lommeregneren? er det bare sådan her: ((-1) -2) * √(2)/(16) = -1,06066 og => b = 16 / (-1,06066)^2 => b = 14,2222 er det rig... -
find a og b
Forumindlægopgaven handler om eksponentiel regression se vedhæftede fil tak på for hånden -
Hvad betyder (A) i ordbogen
Forumindlægfjernet -
Rettelse a spansk oversættelse
Forumindlægen som muligvis har tid til at rette en spansk oversættelse fra dansk til spansk (datid)? -
Hvordan bestemmer jeg a og b
ForumindlægHej folkens Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig med denne spørgsmål. (se vedhæftet) -
Hjælp til mat A , blækregning
ForumindlægJeg har to opgaver, som jeg har ret svært ved. Håber nogle kan hjælpe :-) de er begge vedhæftet -
PLS A steviol reaktion
ForumindlægVedhæftet billede er strukturformlen for steviol. Hvilken reaktionstype kan der ske, for at Oxygenet "forsvinder" fra det primære alkohol, så der laves en aldehydgruppe. -
Chlorophyl a og b - elektronegativitet
ForumindlægHej, Hvordan ville man finde elektronegativiteten for denne gruppe, CH_3 (methylgruppen)? den er vedhæftet som fil. -
Matematik lån af huse og biler samt madplan og opstiloing af budget.
ForumindlægKøb · Køb af hus med lån på 3 % i 30 år, (oprettelse 35000 kr. og lukning af lån før tid 40000 kr.) · Leje af lejlighed på 7500 kr. pr. måned (Indskud 22500 kr. via en kassekredit på 1% pr. måned) · Køb af 2 biler via lån på 6 % p.a. med løbetid på 6 år, (oprettelse 3500 k... -
oversættelse ( a mistake)
ForumindlægEr her nogen der gider at kigge minaflevering igennem?? \n\n A mistake \n\nTwo brothers who always was in debt, was one time in a association, where they amuse oneself very well, until the elder by looking out of the window discovered policeman who came walking \nTowards the house. “Fre... -
Spiselig kemi eksamen!
ForumindlægSkal op i spiselig kemi til eksamen. Hvilke punkter syntes i jeg SKAL have med? -
PLS HELP!! Samfundsfag og matematik
ForumindlægEr der ikke en venlig sjæl, der vil hjælpe mig med et spørgsmål til matematik delen :S .. Hvis ja, så sender jeg et bilag.. :( -
matematik fp10 december 2022
ForumindlægNogle der ligger inde med svarene på FP10 matematik fra december 2022? det ville hjælpe ret meget
